forummeeting Brugge

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
mei_meisje
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Re: forummeeting Brugge

Bericht door mei_meisje » 01 mei 2010 08:42

Jij hebt al op voorhand laten weten dat je dat niet wilt , en daar houd ik rekening mee.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

jiru
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door jiru » 01 mei 2010 11:40

*komt waarschijnlijk nog eens achter*
Always be yourself. Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn

mayuri
New user
New user

Bericht door mayuri » 01 mei 2010 11:47

Mijn trein komt normaal gezien toe om 13u27 in Brugge. You will see me aan de borden met de vertrekuren. Vo de mensen die mij nie kennen, 'k ben een klein Indisch meisje met piercings :D
Tot strax!

Florre

Bericht door Florre » 01 mei 2010 11:52

Ik kom wel maar tegen 14u10 toe (kmag om 14u vertrekken, maar ik zit echt aan het ander uiteinde van het domein, en met de pijn in mijn lies dak ervaar loop ik niet zo rap)

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 01 mei 2010 12:23

Sorry, ik ga er niet geraken. Maar have fun!
Spoiler! :
Zoals ik voorspelde
Spoiler! :
Hoofdpijn :roll:
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

mallemie
Experienced user
Experienced user

Bericht door mallemie » 01 mei 2010 15:09

Huidige toestand: *Baalt!*

khad er geen rekening mee gehouden dat de bussen int weekend niet om de 10 minuten langs komen bij mij, dus ik kwam al telaat toe aant station (was 20 na 2). Op goed geluk heb ik nog eens door het station gelopen, langs dat vertrekurenbord, maar precies geen groep te bespeuren. Alléja, ik wist niet hoe ik jullie moest herkennen, dus stiekem hoopte ik dat iemand mij zou herkennen :( maar helaas

Het enige wat ik wist was: er is een meisje bij met een witte bril... zie ik toch wel 3 meisjes met een min of meer witte bril lopen zeker :o maar niemand leek in groep te zijn, dus dan maar bus terug naar huis genomen.
*zucht* misschien was een wjnh t-shirt of iets megaopvallends toch wel handig geweest :P

maar nu ik hierboven net lees dat Mayuri een indisch meisje met piercings is: volgens mij hebk jou wel gespot! alleszins een meisje gezien met neus en lippiercing en zwarte broek? als jij dat was, dan zat jij volgens mij op mijn bus?!

nuja, hopelijk doen jullie algauw nog eens een tweede forummeeting in brugge, kwil er dan ook wel graag bij zijn (op tijd dan welliswaar, kutlijnbussen :evil: )
You say my eyes are crazy eyes... Sometimes they are and so are you...

unlivingsava
Regular user
Regular user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door unlivingsava » 01 mei 2010 20:31

Net thuisgekomen van de meeting. Na wat twijfel de groep gevonden aan het vertrekbord.
Twas uiteindelijk erg plezant geworden, wel ni veel van et festival gezien ma kom :D
twas gezellige bende, al vondk et beke jammer dat de mannen in de minderheid waren :p
Zowiezo voor herhaling vatbaar ;-)
Spoiler! :
khad enkel beke last van mn te droge humor en dolenthousiastheid...
Unliving Sava

Florre

Bericht door Florre » 02 mei 2010 00:01

mallemie schreef: maar nu ik hierboven net lees dat Mayuri een indisch meisje met piercings is: volgens mij hebk jou wel gespot! alleszins een meisje gezien met neus en lippiercing en zwarte broek? als jij dat was, dan zat jij volgens mij op mijn bus?!
Dat kan mayuri wel geweest zijn. We hebben de 6 naar het centrum genomen rond 20 na 2 :)

Florre

Bericht door Florre » 02 mei 2010 00:03

Ik vond het wel fijn denk ik. Alleen een paar slechte momenten gehad, mijn excuses daarvoor.

Oh, en wie was het meisje die de 2e keer in de snuffel tegenover mij zat? PB mij eens, ik moet iets zeggen. (Ik was diegene die wegliep :oops: )

Gordijnhoofd
New user
New user

Bericht door Gordijnhoofd » 02 mei 2010 00:22

lap, te laat
I wish my lawn was emo - then it would cut itself

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 02 mei 2010 09:47

je kan ook terug een datum voorstellen voor nog eentje
Eentje zonder mij.
You'll be compromised,
But sometimes

Galione
Senior user
Senior user

Bericht door Galione » 02 mei 2010 12:30

mei_meisje schreef:je kan ook terug een datum voorstellen voor nog eentje
Eentje zonder mij.
:confi: Zonder jou? :confi:

Thx aan onze leidster en de suikertante :)
Eerste forummeeting was leuk!!
Leef!

fem.x
Regular user
Regular user

Bericht door fem.x » 02 mei 2010 12:48

ik vond het ook zeer leuk op de eerste forummeeting, wel jammer dat ik vroeg wegmoest maarja heb savonds nog een paar mensen tegengekomen :)

Florre

Bericht door Florre » 02 mei 2010 13:29

Galione schreef:
mei_meisje schreef:je kan ook terug een datum voorstellen voor nog eentje
Eentje zonder mij.
:confi: Zonder jou? :confi:

Thx aan onze leidster en de suikertante :)
Eerste forummeeting was leuk!!
My fault, ruzietje :oops:

Maar mei_meisje, je moet t nie laten voor mij é, kheb t je gezegd.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 02 mei 2010 13:46

En ik ben Brugge kotsbeu. En ik heb geen tijd meer nu in de komende maanden.
You'll be compromised,
But sometimes

Wiim
New user
New user

Bericht door Wiim » 02 mei 2010 14:56

mei_meisje schreef:En ik ben Brugge kotsbeu. En ik heb geen tijd meer nu in de komende maanden.
waarom zijt ge brugge kotsbeu?

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 02 mei 2010 15:47

er hangen teveel negatieve dingen aan vast , voor ik. En na 6 jaar zijt ge een stad wel beu als het van de boerenbuiten zeit.
You'll be compromised,
But sometimes

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 02 mei 2010 22:27

Wiim schreef:
mei_meisje schreef:En ik ben Brugge kotsbeu. En ik heb geen tijd meer nu in de komende maanden.
waarom zijt ge brugge kotsbeu?
Hint: Mechelen :wink:
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

mayuri
New user
New user

Bericht door mayuri » 04 mei 2010 10:31

mallemie schreef:Huidige toestand: *Baalt!*

khad er geen rekening mee gehouden dat de bussen int weekend niet om de 10 minuten langs komen bij mij, dus ik kwam al telaat toe aant station (was 20 na 2). Op goed geluk heb ik nog eens door het station gelopen, langs dat vertrekurenbord, maar precies geen groep te bespeuren. Alléja, ik wist niet hoe ik jullie moest herkennen, dus stiekem hoopte ik dat iemand mij zou herkennen :( maar helaas

Het enige wat ik wist was: er is een meisje bij met een witte bril... zie ik toch wel 3 meisjes met een min of meer witte bril lopen zeker :o maar niemand leek in groep te zijn, dus dan maar bus terug naar huis genomen.
*zucht* misschien was een wjnh t-shirt of iets megaopvallends toch wel handig geweest :P

maar nu ik hierboven net lees dat Mayuri een indisch meisje met piercings is: volgens mij hebk jou wel gespot! alleszins een meisje gezien met neus en lippiercing en zwarte broek? als jij dat was, dan zat jij volgens mij op mijn bus?!

nuja, hopelijk doen jullie algauw nog eens een tweede forummeeting in brugge, kwil er dan ook wel graag bij zijn (op tijd dan welliswaar, kutlijnbussen :evil: )

Ja, dat was idd ik! 'k Zou zegn beschrijf u eens, ma de kans is groot dat ik jou niet gezien zal hebben :s ('k ben niet echt een krak in gezichten onthouden) ...

mallemie
Experienced user
Experienced user

Bericht door mallemie » 04 mei 2010 21:06

mayuri schreef:
mallemie schreef:Huidige toestand: *Baalt!*

Ja, dat was idd ik! 'k Zou zegn beschrijf u eens, ma de kans is groot dat ik jou niet gezien zal hebben :s ('k ben niet echt een krak in gezichten onthouden) ...
Hm welja ik ben zelf ook niet zo goed in het herkennen en onthouden van gezichten :p ik zat achterin de bus, blonde krullekop :) maar kzat wel een beetje uit zicht dusja.
Spijtig datk niet door had dat jullie op mijn bus zaten, anders was ik mee afgestapt :D
You say my eyes are crazy eyes... Sometimes they are and so are you...

Gesloten