Hetero getrouwd maar verliefd op een vrouw

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Gesloten
Veerle1
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Hetero getrouwd maar verliefd op een vrouw

Bericht door Veerle1 » 04 nov 2019 09:29

Hoi ik ben Veerle begin de 30 en ondertussen 10 jaar samen met mijn man. Sinds enkele maanden loopt het niet meer zo vlot tussen ons. De passie is wat ver gaan zoeken en onze wegen zijn wat aan het scheiden. Ondanks dit alles blijft hij wel de man van mijn leven en heb ik ongelooflijk veel respect voor hem. Echter sinds enkele weken heb ik een ongelooflijke crush op een vrouwelijke collega. Ze aanhoorde al vaak de verhalen over mijn man en ik en gaf me al wat tips en inzichten. Dit weekend echter liep het wat uit de hand, na een avondje stappen bleef ik bij haar slapen en hadden we een ongelooflijke passionele ochtend. Volledig in de knoop zit ik hier mee... Mocht ik niet getrouwd zijn en geen kinderen hebben gehad was ik er waarschijnlijk nu al volledig voor gegaan. Maar dit kan nu niet. Ik weet even geen blijf met mijn lijf met mijn gevoelens. Haar wil ik er ook niet mee "lastig" vallen, ik weet dat ze op zoek is naar een vaste relatie en zeker geen flirt met een collega. En al zeker geen met een getrouwde collega.

Iemand die toevallig in het zelfde schuitje zit/zat?

Gesloten