Eerste relatie

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Gesloten
Carapils
New user
New user
Geslacht: Man

Eerste relatie

Bericht door Carapils » 10 okt 2019 09:51

Ik heb nu 2 maand een relatie met een andere jongen en we spreken elk weekend af. 1 weekend bij hem en ander bij mij (we wonen nog redelijk ver van elkaar).
Ik vroeg me af of jullie ideeën hebben wat je allemaal kan doen. Het is mijn eerste relatie en mijn ideeën beginnen op te geraken.

Bedankt voor de hulp

dylan26
New user
New user

Re: Eerste relatie

Bericht door dylan26 » 02 nov 2019 20:58

Gewoon de relatie beeindigin als niet haalbaar is
Ook al zie je de persoon graag in kwestie
Iemand dichter nemen bij huis of omstreek of dat wel haalbaar is voor verplaatsing
Dit is de tips dat ik je kan geven

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Re: Eerste relatie

Bericht door geeninspiratie » 05 nov 2019 22:06

dylan26 schreef:
02 nov 2019 20:58
Gewoon de relatie beeindigin als niet haalbaar is
Ook al zie je de persoon graag in kwestie
Iemand dichter nemen bij huis of omstreek of dat wel haalbaar is voor verplaatsing
Dit is de tips dat ik je kan geven
Volgens mij bedoelde de topicstarter niet dat de afstand onoverbrugbaar was, maar vroeg hij wel naar date-ideeën.

Ik denk niet dat het nodig is om nog elke week op zoek te gaan naar een bepaalde activiteit. Jullie zijn al even samen, gewoon bij elkaar zijn is toch het voornaamste? Een relatie bestaat niet uit elke keer gaan plannen wat jullie deze keer met z'n tweetjes in godsnaam nog kunnen doen.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Gesloten