Genderfluid/ ftm mensen hier?

Hier is plaats voor alle vragen rond genderdiversiteit, seksuele identiteit, bi- en transseksualiteit of vragen van multiculturele aard.
Plaats reactie
Fighter
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Genderfluid/ ftm mensen hier?

Bericht door Fighter » 19 jun 2019 11:03

Is er hier iemand genderfluid of transman? Ik ben heel erg aan het twijfelen over mijn gender en dat zijn min of meer de 2 opties die overblijven volgens mij, op misschien non-binary en een wel heel erg verwarde cis na. Als iemand zou kunnen vertellen over diens eigen ervaringen, gedachtes,... over een van die genderidentiteiten zou dat het voor mij misschien al iets makkelijker maken. Aarzel niet om me een berichtje te sturen!
I love you, my little angels
for always and ever
to the moon and back
:ibi:

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH
Geslacht: Vrouw

Re: Genderfluid/ ftm mensen hier?

Bericht door redwings » 20 jun 2019 16:14

Hallo Fighter

Ik kan je helaas zelf niet helpen met ervaringen, maar ik kan je wel ter info een organisatie aanraden die openstaat voor alle mensen die twijfelen over hun gender of die zichzelf anders dan cisgender definiëren, al zijn cisgender-personen ook welkom :wink:https://www.facebook.com/GenderspectrumGent/ Zij organiseren ook laagdrempelige onthaalmomenten met een vrijwilliger, waardoor je niet meteen in een groep terecht komt :) Misschien kan dit wel helpen.

Veel succes alvast met de zoektocht!

Plaats reactie