Eerste keer anale seks

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Plaats reactie
Jan

Eerste keer anale seks

Bericht door Jan » 21 mei 2019 01:22

Hallo iedereen!

Ik heb sinds kort een nieuwe vriend waarmee het super goed klikt en waarbij ik mij echt op mijn gemak voel. Ik weet dat het stereotyp is, maar ik heb enkel ervaring als top en niet als bottom. Maar nu voelt het gewoon goed en juist aan om te bottomen. Na veel teasen en omwinden gingen we een eerste keer proberen: gezellige sfeer, allebei op het gemak, geen stress. Alles ging vlot, met voldoende glijmiddel gingen er zelfs 3/4 vingers in. Toen hij zijn penis er echter wou insteken, botste die precies tegen een soort van wand. Het deed geen pijn voor mij noch voor hem, maar hij geraakte er gewoon niet verder in, terwijl de vingers wel vlot gingen.

Iemand die weet wat hoe dit komt? Tips en tricks?

Alvast bedankt!

jantje1987
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Eerste keer anale seks

Bericht door jantje1987 » 21 mei 2019 13:57

Hoi Jan

voldoende ontspannen en relaxt zijn in de boodschap,
voor mij deed de eerste keren het stand veel dat je in begint, doggy ging het beste
het kan best zijn dat jouw vriend flink geschapen is en dat het daarom wat moeilijker is.
blijven oefenen zou ik zo zeggen maar spreek goed af dat jij als bottom bepaald dat het gaat of niet.

wat voor mij ook wel leuk is om een dildo te gebruiken, zo kan je ook zelf wat oefenen.

groetjes
Jantje1987 :hug2:

Plaats reactie