verliefd maar niet wederzijds

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Plaats reactie
gillion
New user
New user
Geslacht: Man

verliefd maar niet wederzijds

Bericht door gillion » 10 feb 2019 10:56

hej, ja ik ga gewoon meteen beginnen

ja ik ben dus een jongen en ben bi maar val eerder op jongens dan meisjes.
maar ja kijk ik heb pas een relatie gehad en ik werd niet slecht behandelt maar hij was wel bazig en ik moest luisteren maar ik hielt van hem(ondertussen al gedaan )en hij hielt niet meer van mij,maar er zijn toen ruzies geweest en ik kon/durfde mij niet verdedigen omdat ik hem dan kwijt ging geraken.maar om het verhaal kort te houden. Wrm zou dat zijn dat ik zo bang ben om iemand kwijt te geraken.

heeft iemand manieren om niet meer bang te zijn ?
(ps.ben ook nog depressief) :cry2:

mvg gillion

Bennyboy
New user
New user
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: verliefd maar niet wederzijds

Bericht door Bennyboy » 10 feb 2019 19:04

Dag Gillion,

Ik denk dat communicatie heel belangrijk is in een relatie dus volgens mij kan een relatie nooit ver geraken als je niet kan zeggen dat je je erg stoort aan iets (zoals dat bazig zijn) of als je je niet eens kan verdedigen in een ruzie. Volgens mij moet je niet bang zijn dat je iemand kwijtgeraakt door iets te zeggen maar eerder omgekeerd als je niet iets zegt over wat je stoort dan zal de relatie niet lang kunnen werken.

Misschien helpt het met een beter positief beeld over jezelf te proberen te creëren: dat je die persoon waart bent en dat je niemand anders nodig hebt om gelukkig te kunnen zijn maar als er toch iemand in je leven komt dan moeten jullie BEIDE evenveel moeite doen om het te doen werken.

Ach dat is wat denk. Ik die enkel maar enkele verliefdheden en welgeteld 1 date achter de rug heeft . Maar het is denk ik nooit verder geraakt dan die eerste date door gebrek aan communicatie, dus ik veronderstelde gewoon maar dat hij bepaalde dingen dacht, en door dat ik er duidelijk meer moeite in stak als hem.

Jij bent er niet gewoon om de andere blij te houden jij moet er ook oprecht gelukkig van worden. Ik weet niet hoeveel die depressie dit tegen kan werken, daar heb ik geen ervaring mee, daar zullen misschien nog apparte tips voor bestaan. Maar ook daarbij is het een kwestie van iemand te vinden die evenveel moeite wil doen om het te doen werken.

Plaats reactie