Hey!

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
Plaats reactie
MotherOfGoats
New user
New user

Hey!

Bericht door MotherOfGoats » 02 dec 2018 04:04

Ik typte hier net een hele boterham uit maar besefte dat ik eigenlijk nog niet klaar ben om hier heel mijn verhaal te doen. Na het jaar dat ik gehad heb is het nogal moeilijk om nieuwe contacten te leggen en ik heb er zelf lang over getwijfeld of ik me hier zelf ging inschrijven. Dus ik ga gewoon de basics geven! Ik ben Lina, 20 jaar oud en bi. Ik weet al sinds mijn 12de dat ik op meisjes val en dat ik bi ben sinds mijn 14de. Heb onlangs ook ontdekt dat ik nonbinair ben. Op dit moment ben ik enorm bang om nog maar te denken aan nieuwe mensen te leren kennen en vrienden te maken maar denk dat ik mezelf een beetje moet pushen anders gaat mijn muur alleen maar groter worden. Dit klinkt allemaal zo deprimerend en ik schaam me voor mezelf maar whatever. 😂
Treat people with kindness.

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Hey!

Bericht door geeninspiratie » 02 dec 2018 09:54

:welkom: :welkom: :welkom:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH
Geslacht: Vrouw

Bericht door redwings » 02 dec 2018 10:11

Hey Lina!
Eerst en vooral knap dat je de stap toch gezet hebt! Dat vraagt inderdaad moed..
En die hele tekst kan je later nog wel eens posten als jij je daar goed bij voelt, niks hoeft en alles mag :)
Lees hier gerust wat mee, als je vragen hebt of je wil je hart uitstorten, dan staan er altijd mensen voor je klaar!

Groetjes
Redwings

Florre
Moderator van het jaar 2017
Geslacht: Man

Bericht door Florre » 02 dec 2018 15:19

Hey

van harte welkom!!!
:welkom:
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 02 dec 2018 17:40

Hey Lina. Welkom op het forum. :welkom:

Het is al heel wat om deze stap te zetten. Zeer dapper van je.

En ik vind jouw forum naam geweldig! :yes:

MotherOfGoats
New user
New user

Bericht door MotherOfGoats » 02 dec 2018 19:50

Confusion schreef:
02 dec 2018 17:40

Bedankt! Ben nogal verliefd op geiten en weet niet meer hoe ik die naam gevonden/gekregen heb maar ik gebruik hem al zeker 4 jaar op sociale media. Ik sta ondertussen bekend als de 'goat lady' in mijn familie. 😂

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 03 dec 2018 15:46

MotherOfGoats schreef:
02 dec 2018 19:50
Confusion schreef:

Bedankt! Ben nogal verliefd op geiten en weet niet meer hoe ik die naam gevonden/gekregen heb maar ik gebruik hem al zeker 4 jaar op sociale media. Ik sta ondertussen bekend als de 'goat lady' in mijn familie. 😂
Geiten zijn ook heel leuke dieren. Mijn grootmoeder had er zes. Zulke schatjes, ze kwamen altijd af wanneer ik ze riep. En dan stak ik m'n vingers door de draad om ze over hun neusjes te aaien of sprietjes gras te voeren. Niet één keer hebben ze me gebeten. :)

MotherOfGoats
New user
New user

Bericht door MotherOfGoats » 03 dec 2018 22:24

Confusion schreef:
03 dec 2018 15:46
MotherOfGoats schreef:
02 dec 2018 19:50
Confusion schreef:

Geiten zijn ook heel leuke dieren. Mijn grootmoeder had er zes. Zulke schatjes, ze kwamen altijd af wanneer ik ze riep. En dan stak ik m'n vingers door de draad om ze over hun neusjes te aaien of sprietjes gras te voeren. Niet één keer hebben ze me gebeten. :)
Het zijn inderdaad hele lieve dieren. Mijn oma had ook een geit en daar is waar mijn liefde voor hun begonnen. Soms als ik in een dip zit brengt mijn mama mij naar een klein boerderijtje waar geitjes zijn. Ik kan ze alleen door de tralies strelen maar ze houden ervan en komen zo dicht mogelijk bij mij staan. Ik hoop uit een huisje te kunnen hebben met wat geitjes. Sommige geiten kunnen zelf als honden getraind worden en zijn ook hele goeie therapie dieren. Ah, ik hou ervan om over mijn toekomstige geitjes te dromen. 😊

Plaats reactie