Piep...

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
Plaats reactie
Volucio
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Piep...

Bericht door Volucio » 29 nov 2018 10:37

Hallo iedereen

Ik kwam via via op dit forum terecht en besloot me aan te melden! Ik ben zelf 23 en afkomstig uit regio Gent-Zottegem. Ik ben op zoek naar een leuke babbel, een hobbymaatje en/of iemand om eens een leuk uitstapje te maken, en wie weet op latere termijn iets meer :hug2:

Ik ben graag creatief bezig (origami, tekenen en schilderen, creatieve DIY projectjes, ...) en hou ook erg veel van een goed boek (psychologische thriller, fantasy, ...) of spannende film (drama, waargebeurd, fantasy, horror, ...). Ook ben ik altijd te vinden voor een wandeling in de natuur, een cinemabezoek, iets gaan drinken, ... Ik ben geboeid door het mystieke en paranormale en ik hoop hier een 'gelijkgezinde' tegen te komen die hier ook een fascinatie voor heeft. :groovy:

Ik ben afgestudeerd als leerkracht secundair onderwijs. Ik heb momenteel een tijdelijke job in de marketingsector, maar ben op uitkijk naar een lesopdracht, eventueel in combinatie met leerlingenbegeleiding.
In de buurt waar ik woon, zijn er helaas amper/geen ontmoetingsmogelijkheden voor holebi's, hopelijk kan ik via deze weg nieuwe mensen leren kennen! Stuur me gerust een berichtje als je je aangesproken voelt :P of als je nog een vraag voor me hebt!

Groetjes

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Re: Piep...

Bericht door redwings » 29 nov 2018 15:41

Welkom op het forum! :welkom:

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 29 nov 2018 16:40

Welkom op het forum, Volucio! :wuif:

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door geeninspiratie » 29 nov 2018 19:14

:welkom: :welkom: :welkom:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Volucio
New user
New user

Bericht door Volucio » 30 nov 2018 14:53

Dank jullie wel! :hugs:

Plaats reactie