lesbiennes en seksualiteit

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Plaats reactie
ails
New user
New user
Geslacht: Vrouw

lesbiennes en seksualiteit

Bericht door ails » 19 nov 2018 20:44

Ik ben 17 en weet al sinds men 14 dat ik lesbisch ben, op die tijd heb ik dus al veel tijd gehad om na te denken over hoe ik me voel over romantische en seksuele gedachten met vrouwen.
Ondanks men zeer harde gayheid voor meisjes besef ik wel dat ik me vaak schuldig voel hiervoor. Ben ik hier alleen in op mijn leeftijd?? Ik vraag me af hoe andere wlw hier over denken.

Hanne J.

Re: lesbiennes en seksualiteit

Bericht door Hanne J. » 22 nov 2018 10:59

Ik ben ook 17 en ben er nog niet helemaal aan uit, maar heb wel evaring met fantasere over meisjes. (Ookwel met hopeloos verliefd zijn op een meisje, ma das een ander verhaal.) En ik ken het schuldgevoel ook! Maar vooral omdat niet overal waar ik kom de meisjes weten dat ik niet hetero ben en meisjes uit zichzelf nogal intiem doen met elkaar zonder enige betekenis. Echt lastig als je het mij vraagt. Stel je maar eens voor dat je bij de dans samen stretcht en alles wel iets wegheeft van een seksstandje. En dan hebben zij geen idee waar ik wel eens aan zou kunne denken en dan voel ik me toch wel schuldig. En ik hoop dat ze niet daaraan gaan denken wanneer ze ontdekken dat ik (ook wel) op vrouwe val.

ails
New user
New user

Bericht door ails » 22 nov 2018 19:10

Hanne J. schreef:
22 nov 2018 10:59
Ik ben ook 17 en ben er nog niet helemaal aan uit, maar heb wel evaring met fantasere over meisjes. (Ookwel met hopeloos verliefd zijn op een meisje, ma das een ander verhaal.) En ik ken het schuldgevoel ook! Maar vooral omdat niet overal waar ik kom de meisjes weten dat ik niet hetero ben en meisjes uit zichzelf nogal intiem doen met elkaar zonder enige betekenis. Echt lastig als je het mij vraagt. Stel je maar eens voor dat je bij de dans samen stretcht en alles wel iets wegheeft van een seksstandje. En dan hebben zij geen idee waar ik wel eens aan zou kunne denken en dan voel ik me toch wel schuldig. En ik hoop dat ze niet daaraan gaan denken wanneer ze ontdekken dat ik (ook wel) op vrouwe val.
god ik ken dat dus helemaal. Bij mij weet iedereen dat ik lesbisch ben (men huidige vrienden zagen het gewoon aan mij, maar bon, ik neem da dan op als compliment.) dus ik heb dat element van het verstopte wel niet. Ik heb wel heel lang gehad dat meisjes mij in de kleedkamer bij LO mij altijd raar aankeken. Alsof ze dachten dat ik ze ging beloeren. Alles voelt zo'n beetje shamend qua seksuele gevoelens, en da suckt wel hard.

Hanne J.
New user
New user

Bericht door Hanne J. » 26 nov 2018 16:43

Er hangt ook een taboe over seksuele gevoelens/verlangens en ook nog eens eentje over homoseksualtiteit. Dus het is wel normaal als iemand zich ervoor schaamt. Ma het is ook heel vervelend, dus we moeten er vanaf zien te raken, zowel de taboe (lekker ambitieus) als de schaamte.
Al een paar jaar een stille meelezer, kdacht kzal ook maar eens iets zegge :)

ails
New user
New user

Bericht door ails » 03 dec 2018 21:58

Hanne J. schreef:
26 nov 2018 16:43
Er hangt ook een taboe over seksuele gevoelens/verlangens en ook nog eens eentje over homoseksualtiteit. Dus het is wel normaal als iemand zich ervoor schaamt. Ma het is ook heel vervelend, dus we moeten er vanaf zien te raken, zowel de taboe (lekker ambitieus) als de schaamte.
helemaal gelijk daarin! Weg met de schaamte en hallo aan het accepteren dat het leuk vinden van andere meisjes gewoon geweldig is

Hanne J.
New user
New user

Bericht door Hanne J. » 05 dec 2018 07:31

ails schreef:
03 dec 2018 21:58
Hanne J. schreef:
26 nov 2018 16:43
helemaal gelijk daarin! Weg met de schaamte en hallo aan het accepteren dat het leuk vinden van andere meisjes gewoon geweldig is
Haha yes! Dat is het zeker.
Al een paar jaar een stille meelezer, kdacht kzal ook maar eens iets zegge :)

Plaats reactie