Homo relatie

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Plaats reactie
Dimi22
New user
New user
Geslacht: Man

Homo relatie

Bericht door Dimi22 » 15 nov 2018 23:59

Heey allemaal,

Dit is voor het eerst dat ik een berichtje ga posten. Ik ben een jongen van 22 en heb al ruim een jaar een relatie met een andere gast. Ik zie hem dol graag, en kan me geen betere vriend wensen. Ik ben gewoon stapel verliefd, dit zelfs na een jaar met hem samen te zijn.

Waar ik het vaak (heel vaak) moeilijk mee heb is als we ons in het “publiek” begeven, ik nogal snel dicht klap. Hiermee bedoel ik dat ik mezelf anders ga gedragen en hem amper ga aanraken. Ik wil juist met hem hand in hand door de straten lopen. Hem een kus geven waar onze vrienden bij zijn,... maar toch blijft het me ergens tegenhouden en komen er gedachten naar boven zoals: ‘wat zullen de anderen er wel niet van denken’.

Ik voel me hierdoor enorm schuldig naar hem toe. Ik wil hem die affectie geven (in publieke ruimtes) die hij verdient, maar vanaf het moment dat ik blokkeer begin ik mij echt af te schermen van hem en probeer ik mannelijker over te komen. Ik merk dat dit enorm frustrerend is voor hem. Want ik merk wel dat hij me wilt aanraken als we eens in de bios of samen aan tafel zitten.

Ik hoop dat iemand mij goede tips en advies kan geven om dit van mij af te zetten, want ik wil mijn leven niet laten bepalen door de anderen rondom mij. Anyway thanks for reading!

Love Dimi22

Florre
Moderator van het jaar 2017

Re: Homo relatie

Bericht door Florre » 17 nov 2018 10:02

Hoi Dimi22

praat er zeker eens over met hem,
zo begrijpt hij ook wat er speelt en kan je samen naar een oplossing zoeken.

Voor de rest zou ik me proberen niet te druk er rond te maken,
je vrienden weten toch al dat hij je lief is, dus maken zij er duidelijk geen probleem van dat jullie samen zijn.
En op straat, jah je hebt altijd wel eens stomme mensen, maar mijn eigen ervaring leerde me dat dit echt wel meevalt.

Groetjes
Florre
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Re: Homo relatie

Bericht door AGE-411 » 03 dec 2018 23:08

Je niet druk in maken! Als je je niet goed voelt bij iets, dan moet je het ook niet doen.

Ik ben al 9 jaar in een relatie, maar heb nog nooit hand in hand gelopen in publiek . 't Is niet dat publieke affiniteit een voorwaarde is om een goede relatie te hebben.

Plaats reactie