Hier ben ik..

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
Plaats reactie
Peetersnele
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Hier ben ik..

Bericht door Peetersnele » 14 nov 2018 16:03

Hey allemaal,

Ik ben een vrouw van 19 jaar en kom uit Sint-Pieters-Leeuw (een boerengat naast Brussel :laugh: ).
Ik weet al een aantal jaar dat ik op meisjes val maar heb nog nooit iemand ontmoet en ken ook geen mensen die een andere geaardheid hebben.
Daarom probeer ik het eens langs deze weg om zo hopelijk wat nieuwe mensen te ontmoeten en eventueel samen naar activiteiten van WJNH of andere holebi organisaties te gaan :)

Alleen is maar alleen..

Lieve groetjes,
Nele

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH
Geslacht: Vrouw

Re: Hier ben ik..

Bericht door redwings » 15 nov 2018 11:08

Hallo en allereerst welkom hier!
Leuk dat je de weg naar ons forum gevonden hebt :D
Je bent zeker niet alleen, maar soms is het inderdaad wat moeilijk om anderen te ontmoeten..
In Brussel heb je bijvoorbeeld Basta, een jongerenvereniging voor LGBTQI+, zij organiseren vaak leuke activiteiten. Zij doen ook een kennismakingsmoment voor een activiteit als je dat wil, waardoor je niet alleen naar binnen moet en al eens kennismaakt met iemand van de organisatie.
https://www.bastabrussel.be
Natuurlijk zijn er op nationaal niveau ook vaak leuke dingen te doen, waar we met het forum ook meestal aanwezig zijn, dus hou het hier zeker in de gaten zou ik zeggen :wink:
Lees hier gerust wat rond zou ik zeggen en als er vragen zijn mag je gerust iemand een pb'tje sturen hoor!
Of als je zelf een ideetje hebt om ergens naartoe te gaan, dan kan je ook gerust zelf een oproepje plaatsen of er iemand mee wil in het subforum uitgaan en activiteiten :)

groetjes
Redwings

Plaats reactie