Contact met (les)bi meisje?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Plaats reactie
Fighter
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Contact met (les)bi meisje?

Bericht door Fighter » 25 okt 2018 17:21

Hey

Ik heb me nog niet zo lang geleden aangemeld op dit forum. De reden dat ik me heb aangemeld op het forum lijkt me redelijk vanzelfsprekend. Ik ben 14 en heb toch al een tijdje twijfels over mijn geaardheid. De kans dat ik 100% hetero ben lijkt me vrij klein. Transgender zijn is ook zeker niks voor mij. Bi of lesbisch lijkt mij nog de enige mogelijkheid. Met mijn ouders durf ik er niet over praten en bij vriendinnen zou ik dat alleen willend doen als ik heel zeker ben en het moment daar rijp voor is. Ik heb het dus nog aan niemand verteld. Ziet er iemand het zitten om wat berichtjes heen en weer te sturen? Een ontmoeting hoeft zeker niet, gewoon om met iemand van dezelfde leeftijd en met dezelfde 'problemen' contact te hebben. Als je niet wilt hoeft dat niet, het is gewoon een voorstel. Iemand van om en bij mijn leeftijd zou fijn zijn. Ik zou het heel fijn vinden om iets van je te horen, desnoods gewoon dat we allebei even vertellen waarom we twijfelen (of zeker zijn? ik weet niet hoe het bij jou zit). Onze interesses delen of gewoon wat smaltalk, mij maakt het niet uit. Er een klik en (al dan niet) vriendschappelijke relatie aan overhouden zou helemaal perfect zijn maar slechts enkele berichtjes zijn ook goed. Ik heb het wel bij het onderwerp 'relaties' gezet maar ik wil nog even benadrukken dat ik alleen vraag om een berichtje van een leeftijdsgenoot.

Ik hoop op een berichtje terug!
I love you, my little angels
for always and ever
to the moon and back
:ibi:

Gini zero

Re: Contact met (les)bi meisje?

Bericht door Gini zero » 07 nov 2018 12:36

Hey,
Ik ben 13 ook een meisje en ik denk dat ook dat de kans vrij klein is dat ik 100% hetero ben.
Ik weet het nog niet zeker maar ik denk dat ik bi ben.
Mijn ouders weten het wel al, en enkele vriendinnen ook.
Het probleem bij mij is dat ik nog nooit écht verliefd ben geweest op een meisje.
En op een jongen van mijn leeftijd wel denk ik.
Ik val ook nooit op meisjes van mijn leeftijd...
Dus daarom twijfel ik enorm.
Maar ik voel mij toch wel meer aangetrokken tot meisjes.
Ik wil zeker ook een paar berichtjes heen en weer sturen!
Groetjes X

Fighter
New user
New user

Bericht door Fighter » 07 nov 2018 18:02

Gini zero schreef:
07 nov 2018 12:36
Hey,
Ik ben 13 ook een meisje en ik denk dat ook dat de kans vrij klein is dat ik 100% hetero ben.
Ik weet het nog niet zeker maar ik denk dat ik bi ben.
Mijn ouders weten het wel al, en enkele vriendinnen ook.
Het probleem bij mij is dat ik nog nooit écht verliefd ben geweest op een meisje.
En op een jongen van mijn leeftijd wel denk ik.
Ik val ook nooit op meisjes van mijn leeftijd...
Dus daarom twijfel ik enorm.
Maar ik voel mij toch wel meer aangetrokken tot meisjes.
Ik wil zeker ook een paar berichtjes heen en weer sturen!
Groetjes X
Dat is super fijn! Ik heb geprobeerd een privé bericht naar je te sturen maar dat lukte niet. Kan het dat je nog geen lid bent of dat je hebt aanstaan dat je geen privé berichten wilt ontvangen? Misschien moet je even naar zulke dingen kijken en me dan een berichtje proberen sturen.
I love you, my little angels
for always and ever
to the moon and back
:ibi:

Gini zero

Bericht door Gini zero » 08 nov 2018 17:51

Hey ik heb geprobeerd een acc aan te maken en ik heb je normaal gezien een bericht gestuurd.

Mila2001
New user
New user

Bericht door Mila2001 » 08 nov 2018 22:28

Hey ik ben een meisje van 17 jaar en heb precies hetzelfde probleem.. niemand uit mijn omgeving weet het en ik zo het heel fijn vinden om met iemand te kunnen praten. Ik weet namelijk bijna zeker dat ik sws geen hetero ben haha. Dus als je het leuk vindt kunnen we wat contact houden?

Liefs Mila

Plaats reactie