zeggen of niet

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Plaats reactie
starlight
New user
New user
Geslacht: Vrouw

zeggen of niet

Bericht door starlight » 14 okt 2018 19:37

Hoi iedereen,

Ik ben een meisje van 23 jaar. Ik ben bi-seksueel maar nog niet uit de kast. (enkel bij mijn beste vriendin) Ik heb voor mezelf aanvaard dat ik bi-seksueel ben op reis dit jaar. Met de reisbegeleidster (vrouw van 28 jaar) had ik niet direct een mega klik. Maar op een avond zaten we samen in een team voor een spel en toen is er bij mij iets veranderd, wanneer ze heel dicht bij mij kwam zitten en overlegde door in mijn oor te fluisteren. Ik kreeg echt kriebels in mijn buik en was in de war, ik was opeens erg geïnteresseerd in haar. Toen ze die avond vertelde dat ze bi was, verschoot ik niet echt en werd die interesse juist hard aangewakkerd. Ik kreeg ook een intens gelukkig gevoel en heb die avond voor het eerst sinds lange tijd vrede gevoeld, vrede met mezelf. Ik had al gemerkt dat ze de reis soms naar mij staarde, maar hechte hier voorheen niet veel belang aan, hierna echter wel. Ik begon tekens te zoeken of ze mij nu leuk zou vinden of niet. Ze had namelijk al verteld dat ze een aan-uit relatie heeft met een man, dus ik wist niet of ze mij dan echt zo leuk zou kunnen vinden omdat ze zo hard met die jongen in haar hoofd leek te zitten. Ik begon tekens te zoeken en te zien (die misschien geen tekens waren, ik werd echt zo onzeker!) zo maakte ze lang en intens oogcontact toen we in de bus met 2 liedjes aan het zingen waren vanop de radio (ik werd er zelfs wat ongemakkelijk van) en zei ze dat ze het fijn vond om met mij in een kamer te liggen (enkel wij 2 lagen in die kamer, ...) . Het probleem is dat ik mijzelf geen houding weet te geven als ze in de buurt is. Ik vermijd haar zelfs soms, vindt het soms moeilijk om vlot een gesprek te houden omdat ik bang ben iets stoms te zeggen, reageer soms niet zoals ik zou willen reageren, ... Ik heb geen idee of ze het doorheeft/doorhad dat ik haar leuk vindt.

Na die reis zijn we iets gaan doen met ons 2. De anderen konden niet meegaan maar we vonden dit allebei niet erg en zijn dus met 2 gegaan. Ik had hier erg veel stress voor. Tijdens ons uitje heb ik niet echt tekens opgemerkt die erop zouden wijzen dat ze mij meer dan gewoon leuk zou vinden, ze vertelde zelfs terug over de jongen waar ze een aan/uit-relatie mee had. Ik reageerde hier altijd enthousiast op (wat ik eigenlijk niet was). In dat 1-1 contact zonder de groep was ik wel vlotter in de omgang met haar. Minder onzeker over hoe ik mij moet gedragen.

Ik heb haar gisteren teruggezien op een reünie. We waren terug in groep en voelde me weer erg onzeker, voelde me ongemakkelijk. Ik was dus niet zo vlot naar haar toe en ben bang dat ik haar het gevoel heb gegeven dat ik haar niet leuk vindt ofzo. Later op de avond ging het wel beter en hebben we samen gedanst (in de groep). Ze vertelde ook over een date die ze de avond ervoor had gehad met een jongen en die erg leuk was geweest. Ik had het gevoel dat ze keek hoe ik reageerde (ik deed terug of ik erg enthousiast was, maar ik wist mezelf gewoon geen houding te geven, weet ook niet of ze echt aan het peilen was naar mijn reactie). Ik ben ook blijven slapen bij haar samen met nog 2 anderen. Het was gezellig maar ik zag weer geen tekens dat ze meer interesse in mij had.

Ik denk nu al de hele avond aan haar. Voel mij verschrikkelijk stom omdat ik denk dat ik verkeerde signalen heb gegeven op de reünie. k ben daarom aan het overwegen om nog eens met haar alleen af te spreken (losse manier) en het haar (ook weer op een losse manier) te vertellen dat ik een crush had/ heb op haar. Ik twijfel echter super hard of ik het moet vertellen of niet... wat denken jullie?

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: zeggen of niet

Bericht door geeninspiratie » 14 okt 2018 20:03

Beste starlight,

Ik lees dat je veel denkt aan je reisbegeleidster. Er gaat immers veel onzekerheid gepaard met jouw situatie. Ik denk dat het zeker kan lonen om haar voorzichtig te vertellen dat je een crush hebt. Ze is zelf bi, dus ze zal niet slecht reageren. Voor jouzelf zal het de rust brengen die je nodig hebt: als het wederzijds blijkt te zijn, zien jullie samen wat jullie gaan doen en zo niet, dan heb je tenminste uitsluitsel voor jezelf.

Alleszins veel sterkte en succes toegewenst!
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 14 okt 2018 22:37

Hey Starlight

Super dat je overweegt om het te vertellen... ik zou zoveel 'ballen' niet hebben! Als je dit ziet zitten, doen!
Als je je toch niet helemaal zeker voelt bij het vertellen dat je een crush hebt op haar, kan je misschien opteren om te zeggen dat je ook bi bent (dit zou ik eventueel/waarschijnlijk doen moest ik in jouw situatie zitten). Dan rol je de bal terug in haar kamp en kan je zien wat ze doet/hoe ze reageert. Misschien zoekt ze zelf naar signalen bij jou om te weten of je bi bent of niet... voor ze aan jou kan toegeven dat ze jou misschien ook ziet zitten?

Veel succes alvast en... hou je ons op de hoogte?

idk
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

starlight
New user
New user

Bericht door starlight » 15 okt 2018 21:32

Hoi,

Dankjewel voor de reacties! Is het duwtje in mijn rug dat ik nodig heb! ;)
Ik denk dat ik binnenkort terug met haar ga afspreken en het (als dat min of meer los kan) los te vertellen. Als ik op dat moment nog genoeg 'ballen' heb natuurlijk. ;) Anders is het wel een super goed idee om te zeggen dat ik bi ben. Het zal allesinds goed voelen om iéts te doen. :)
Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes

Plaats reactie