Ik had seks met een transvrouw

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Plaats reactie
Beachrrr
New user
New user
Geslacht: Man

Ik had seks met een transvrouw

Bericht door Beachrrr » 08 okt 2018 15:44

...en ik vond het geweldig.

Ik beschouw(de) mezelf als hetero. Op een feestje kwam ik dan een mooi meisje tegen. Van het een komt het andere en we eindigen in bed.

Ze had al wat hints laten vallen, maar uiteraard had ik niets door, dus toen ik haar broekje uitdeed verschoot ik nogal.

Soit, ik dacht bij mezelf, waarom niet en ik heb een heel nieuw gamma aan seksualiteit ontdekt, die tot dan toe volledig onbenut was gebleven.

Het was fantastisch. En het smaakt naar meer...
Maar wat is het moeilijk om transmeisjes te ontmoeten... Jammer, want er is nog zoveel te ontdekken.

Ik wilde dat even met jullie delen. Ik heb mijn principes opzij gezet en iets durven doen dat ik nooit had gedacht dat ik het zou durven...

Confusion
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Re: Ik had seks met een transvrouw

Bericht door Confusion » 10 okt 2018 18:01

Heel fijn dat je het zo'n fijne ervaring vond.

Toch wil ik hier enkele dingen op zeggen.

1: Transvrouwen zijn in de eerste plaats vrouwen. Dat is het hele punt van hun transitie. Ook al zijn ze begonnen met een mannelijk lichaam, op mentaal en emotioneel niveau zijn ze altijd vrouw geweest. Je hoeft jezelf dus niet als iets anders dan hetero te beschouwen omdat je bepaalde transvrouwen aantrekkelijk vind.

2: Niet elke transvrouw gaat je de zelfde ervaring kunnen bieden als deze vrouw gedaan heeft. Sommigen hebben er (nog) niet genoeg ervaring mee, of houden gewoon niet van casual sex, of vallen niet eens op mannen! Transvrouwen zijn onderling net zo divers als cis vrouwen. Respecteer dat.

Ik hoop dat je een partner vindt met wie je een arrangement kunt opbouwen dat voor jullie beiden bevredigend is.

Plaats reactie