Verliefd op lerares (denk ik)

Tips and tricks, verhalen of angsten over uit de kast komen? Zorgen of (onverwachte) reacties? Hier is plaats om deze vragen te stellen en te beantwoorden!
Plaats reactie
Mila2001
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Verliefd op lerares (denk ik)

Bericht door Mila2001 » 17 sep 2018 19:13

Hallo allemaal!

Ik ben Mila 17 jaar en nieuw op dit forum. Ik zit tot heden nog steeds ''in de kast''. Ik heb het verder nog nooit aan iemand verteld.. Ik loop dus al 4 jaar lang met gevoelens en gedachten rond die ik eigenlijk met niemand kan delen, behalve dus hier. Sinds kort ben ik aan mijn studie verpleegkundige begonnen. Op de dag van de klassenontmoeting heb ik dus mijn klas ontmoet en mijn mentor. Mijn mentor is nog best wel jong (ik denk rond 28 jaar) Toen ze de klas binnenkwam dacht ik van: wauw zij is knap! Ze is ook gewoon heel leuk, grappig, gezellig en dus mijn mentor. Gelijk nadat ik haar de eerste dag had gezien begonnen er kriebels in mijn buik te komen voor haar en moest ik de hele dag aan haar denken. Ik begin haar steeds leuker te vinden en ben volgens mij voor de eerste keer echt verliefd, maar op een vrouw. Toch wil ik het maar niet accepteren dat ik echt alleen vrouwen leuk vindt. Na deze vier jaar en al die signalen van de afgelopen jaren accepteer ik het nog steeds niet want ik geloof het zelf gewoon niet. Dan denk ik, ik maak mezelf gek.. maar door deze gevoelens voor mijn lerares kom ik er toch echt niet meer onderuit. Elke week heb ik zin in de lessen van haar omdat ik haar dan weer even kan zien. Binnenkort hebben we ook een kennismakingsgesprekje met zijn tweeën en ik ben nu al hartstikke zenuwachtig! Maar ik weet heel goed dat verliefd zijn op een leraar een no go is dus ik weet dat hier verder niks uitbloeit. Je ziet het, een heel lang verhaal maar ik moet het gewoon echt even kwijt, ik wil het maar niet vertellen aan mijn ouders omdat ik het nog steeds niet zeker genoeg weet, ik heb tenslotte nog nooit met een jongen verkering gehad of gezoend dus hoe kan ik het dan weten?

Ik hoop dat iemand advies voor mij heeft of mij kan helpen in deze lastige situatie..

Groetjes Mila :)

Joke98

Re: Verliefd op lerares (denk ik)

Bericht door Joke98 » 20 sep 2018 21:42

Hallo daar!
Ik weet hoe je jouw voelt, echt waar! Bij ons op school is er een nieuwe vrouw op de administratie en zij is zo knap. Vind je het ook niet stom dat we daar niets kunnen tegen beginnen? Dat vind ik toch het vervelendste... Weten dat je geen kans maakt. Niet? Ik heb hier over gepraat met mijn beste vriendin en ik moet toegeven het luchtte echt op. Misschien moet je dat ook eens proberen?

Mila2001
New user
New user

Bericht door Mila2001 » 21 sep 2018 17:59

Hoi bedankt voor je reactie!

Het is inderdaad heel lastig dat je er helemaal niks mee kan! Het is al helemaal lastig dat zij mijn mentor is waardoor ze natuurlijk extra dicht bij je staat. Daarmee bedoel ik dat (zoals volgende week) ik met haar alleen een gesprekje heb over mij om even kennis te maken etc. Ze is gewoon heel erg geïnteresseerd in ons en ze maakt ook altijd grapjes enzo en zo kan ik nog veel even doorgaan haha. Maar goed het komt er op neer dat ze iets meer is dan een ''gewone'' leraar. Daarom probeer ik ook zo normaal mogelijk te doen als ik haar zie want ik wil natuurlijk niet dat ze merkt dat ik haar ontzettend leuk vind! Al de jongens in mijn klas zijn ook helemaal gek op haar en daar hoor ik dus ook bij haha.

Het is dus inderdaad een idee om het met mijn goede vriendin te bespreken maar ik vindt dat gewoon heel eng om te doen omdat zij het waarschijnlijk ook helemaal niet ziet aankomen... want ik heb het altijd stil gehouden.

Hoe ben jij er verder mee omgegaan? gewoon losgelaten of heb je nog steeds gevoelens voor haar?

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 22 sep 2018 13:18

Dit is een lastige ...
In jouw geval zou ik dit gewoon proberen loslaten.

Veel succes enne... praat met je vrienden, mensen op het forum etc. Dit komt wel in orde!
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Joke89

Bericht door Joke89 » 26 sep 2018 14:43

hey Mila
Sorry voor het late antwoord. Ik heb eerst tegenover mijn vriendin zo grapjes gemaakt en de lgbtq+ community ter sprake gebracht en dan een beetje later heb ik het haar verteld en zo kwam het niet helemaal uit het niets. Die vrouw waar ik op crush zie ik nog elke dag, maar het is niet dat ik ermee praat want ze doet de administratie... Ik probeer mijn gevoelens te onderdrukken en onder controle te houden. maar ik kan begrijpen als jij dit moeilijk zou vinden. Misschien een trucje dat ik ook gebruik is wanneer je denkt aan haar altijd erbij denken we zouden goede vrienden zijn en het woord vrienden herhalen als je haar ziet ofs. Begrijp je? Je kan het misschien eens proberen...

Mila2001
New user
New user

Bericht door Mila2001 » 08 okt 2018 21:14

Ik zie haar elke week en praat ook nog eens elke keer met haar. Zoals ik eerder heb verteld heb ik dus laatst een kennismakingsgesprekje met haar gehad.. samen in een kamertje alleen en ze luisterde naar alles wat ik te zeggen had. Het was gewoon een top gesprek :) Wel zat ik daar met een kloppend hart en droge mond mijn verhaaltje te vertellen over wie ik ben etc. Het is gewoon erg lastig om ik de klas die gevoelens te verbergen en te negeren maar het gaat me voorlopig goed af haha. Ook als we oogcontact maken gaat er een blij gevoel door mij heen :) ik geniet er nu gewoon van zolang het duurt en tja verder kan ik er niks mee maar het maakt school toch wel een stukje leuker!

Plaats reactie