Prachtige lovestory op YouTube “Barcedes”

Verrijk het forum met je nieuwste ontdekkingen, oude klassiekers of ondergewaardeerde pareltjes van film en muziek.
Barcedes_belgium
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Prachtige lovestory op YouTube “Barcedes”

Bericht door Barcedes_belgium » 29 aug 2018 10:38

Een aantal maanden geleden heb ik op YouTube een heel mooi liefdesverhaal tussen twee vrouwen teruggevonden. Het gaat om een Chileense telenovella die zich afspeelt in de jaren ‘50 en ‘60. Het is dus in het Spaans, maar op YouTube kan je de scenes van Barbara en Mercedes terugvinden met Engelse ondertiteling. Er zijn twee seizoenen geweest van de telenovella “Perdona nuestros pecados” en het is nu volledig afgelopen sinds vorige week. Je kan het verhaal terugvinden op YouTube op de accounts van Sapphodramatic (Barbara and Mercedes) of fandomfeels (Barcedes story) of Monick Perez (Mechita y Barbara).
Er zijn ondertussen al heel veel fans van Barcedes over de hele wereld, maar ik heb de indruk dat België hen nog niet ontdekt heeft 😉 Vandaar mijn reclame 😀 plus er loopt momenteel ook een petitie voor een spin-off van Barcedes, met medewerking van de schrijver van de telenovella en van de twee actrices 😍 het zou heel fijn zijn moesten jullie deze petitie ook kunnen ondertekenen 😉 hierbij een link: www.change.org/p/barcedistas-del-mundo- ... -spinn-off

Plaats reactie