Hoe maak ik het gemis dragelijker?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Plaats reactie
Dobby
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Hoe maak ik het gemis dragelijker?

Bericht door Dobby » 28 aug 2018 12:34

Hoe mis je je partner wat minder als de afstand groot is?
Laatst gewijzigd door Dobby op 10 sep 2018 23:01, 3 keer totaal gewijzigd.

D24
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Hoe maak ik het gemis dragelijker?

Bericht door D24 » 28 aug 2018 18:26

Als ik jou was, zou ik deze periode vooral zien als een moment om mezelf te ontplooien. Er zullen ongetwijfeld wel dingen zijn die je zelf wil najagen of je waar je echt werk van wil maken. Wil je bijvoorbeeld op reis gaan? Of gewoon een keer iets leuks doen met vrienden? Probeer gewoon te focussen op deze dingen, je kan moeilijk je leven nu “on hold” zetten.

Het is natuurlijk hard dat je je vriendin niet meer zoveel kan zien maar misschien gaat het ook goed voor jullie relatie zijn dat jullie allebei even op jezelf kunnen focussen. En geloof me deze periode zal zo snel voorbijvliegen en wanneer je vriendin terugkeert zullen jullie allebei merken dat jullie relatie er veel sterker uit zal komen.

Dobby
New user
New user

Bericht door Dobby » 01 sep 2018 20:28

Dankje voor de reactie!
Laatst gewijzigd door Dobby op 10 sep 2018 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.

BartV
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door BartV » 02 sep 2018 22:53

Dobby schreef:
01 sep 2018 20:28
Dankjewel voor de reactie!
Ik heb inderdaad al heel wat gepland: Gitaarles, ik ga fitnessen. En mijn werk begint terug (ik werk als leerkracht).
Gelukkig ga ik in de herfstvakantie op bezoek. Het is inderdaad wel hard, soms heb ik het gevoel dat mijn leven on hold staat...
Ik ben er wel van overtuigd dat onze relatie dit overleefd. Jammer genoeg overvalt me soms een jaloers gevoel. Dit had ik vroeg niet echt...Nu lijk ik veel sneller jaloers te worden op anderen.... Is dit normaal?
Ik hou jullie op de hoogte!
Ja hoor, dat is normaal, ik heb mijn lief soms ook een langere tijd moeten missen en ik voelde mij soms stikjaloers op anderen, denkend: "Ik wil ook wat zij hebben". Die gevoelens gaan na een tijd wel weg, gelukkig, zeker als je uw lief terug ziet :)
"Alt er Love" -> Alles is liefde

Dobby
New user
New user

Bericht door Dobby » 09 sep 2018 11:58

BartV schreef:
02 sep 2018 22:53
Dobby schreef:
01 sep 2018 20:28
Dankjewel voor de reactie!
Ik heb inderdaad al heel wat gepland: Gitaarles, ik ga fitnessen. En mijn werk begint terug (ik werk als leerkracht).
Gelukkig ga ik in de herfstvakantie op bezoek. Het is inderdaad wel hard, soms heb ik het gevoel dat mijn leven on hold staat...
Ik ben er wel van overtuigd dat onze relatie dit overleefd. Jammer genoeg overvalt me soms een jaloers gevoel. Dit had ik vroeg niet echt...Nu lijk ik veel sneller jaloers te worden op anderen.... Is dit normaal?
Ik hou jullie op de hoogte!
Ja hoor, dat is normaal, ik heb mijn lief soms ook een langere tijd moeten missen en ik voelde mij soms stikjaloers op anderen, denkend: "Ik wil ook wat zij hebben". Die gevoelens gaan na een tijd wel weg, gelukkig, zeker als je uw lief terug ziet :)

:egyptian: :egyptian: :egyptian:
Laatst gewijzigd door Dobby op 10 sep 2018 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 09 sep 2018 18:29

Ze heeft het jou verteld, dat is toch een goed teken?
Het zou anders zijn moest je er zelf achter komen.
Geloof me, die kriebels zijn nergens voor nodig. Op mijn Erasmus waren we met 3 lesbische vrouwen en we kwamen supergoed overeen. En daar bleef het bij.
Als hetero zou ik leer schrik hebben moest mijn lief op Erasmus gaan ;)
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Plaats reactie