Uit de kast bij mijn bff(verward)

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
Plaats reactie
MoederVan2
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Uit de kast bij mijn bff(verward)

Bericht door MoederVan2 » 07 aug 2018 00:10

Hey daar ik ben nieuw hier en zit al direct met edn probleem dat ik van me af wil hebben en omdat ik nog niet uit de kast ben tegen mijn ouders kan ik het niet met hen bespreken😧 Ik ben recent uit de kast bij mijn bff maar nu lijkt het of ze me vermijd.
Het is niet dat ik gevoelens voor haar heb en die aan haar zou hebben bekend want ze heeft een complexe relatie met een kerel, ook heeft ze toen ik in relatie was met mijn ex-vriend en vader van men kindjes verteld dat ze bi is.
Elke keer als ik vraag om wat leuks te gaan doen komt er plots iets tussen.
Had ze gisteren beloofd om vandaag wat tijd door te brengen gewoon zoals we altijd deden zegt ze ineens af om met andere vrienden op café te gaan.
Voel me in de steek gelaten alsof ik in mijn rug en hart word gestoken met een mes.
Bff voor het leven toch😢
Tomboy allert, swordfighter, muddiver, lone wolf.
Romanticus, gedichtenschrijver, tekenaar.
Moeder van 2 schattige dochtertjes :love:

tactic
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Uit de kast bij mijn bff(verward)

Bericht door tactic » 12 aug 2018 20:56

Oh, dat vind ik inderdaad niet kunnen. Je hebt je hart gelucht bij haar en dat laat ze je zomaar in de steek!
Ik hoop dat je je hierdoor niet te slecht gaat voelen. De kans dat de volgende persoon aan wie je je hart durft luchten niet zo grof doet is heel groot. Verder zou ik haar toch eens te confronteren met haar gedrag, en vragen waarom ze je precies zo ontloopt. Misschien is ze gewoon wat bang om er weer over te beginnen? Hoe dan ook, ik hoop voor jou dat alles goedkomt. :)

MoederVan2
New user
New user

Bericht door MoederVan2 » 13 aug 2018 00:09

tactic schreef:
12 aug 2018 20:56
Oh, dat vind ik inderdaad niet kunnen. Je hebt je hart gelucht bij haar en dat laat ze je zomaar in de steek!
Ik hoop dat je je hierdoor niet te slecht gaat voelen. De kans dat de volgende persoon aan wie je je hart durft luchten niet zo grof doet is heel groot. Verder zou ik haar toch eens te confronteren met haar gedrag, en vragen waarom ze je precies zo ontloopt. Misschien is ze gewoon wat bang om er weer over te beginnen? Hoe dan ook, ik hoop voor jou dat alles goedkomt. :)
Dankje,
Ondertussen heeft ze terug contact opgezocht om uit te kunnen huilen op mijn schouders, omwille van de problemen bij haar thuis dit na enkele dagen radio stilte.
Dus niet echt de juiste manier om terug contact op te zoeken we hebben er ook niet meer over gepraat al stoort het me toch nog ergens...
Want ze komt telkens bij mij uithuilen en als ik haar nodig heb voor troost heeft ze geen tijd of nauwelijks tijd dit is zo al enkele jaren voor ik haar heb verteld dat ik op vrouwen val...
Ik moet dringend nieuwe vrienden hebben want echte bff's zijn er normaal gesproken altijd voor elkaar in goeie en in slechte tijden...
Ik vraag mij af of ik ooit wel een echte bff heb gehad *zucht* smh...

tactic
New user
New user

Bericht door tactic » 13 aug 2018 15:02

Dit klinkt inderdaad niet goed, ik vind dat een vriendschap van beide kanten moet komen. Als de ene het altijd komt uithuilen op de ander zijn schouder, dan moet het ook omgekeerd kunnen. Het lijkt alsof ze je alleen maar nodig heeft als het slecht gaat met haar. Ik hoop dat het niet zo is, want anders heb je idd een nieuwe bff nodig :wink: . Heb je haar al eens verteld dat jij ook wel eens steun wil ontvangen van haar?

MoederVan2
New user
New user

Bericht door MoederVan2 » 13 aug 2018 18:35

tactic schreef:
13 aug 2018 15:02
Dit klinkt inderdaad niet goed, ik vind dat een vriendschap van beide kanten moet komen. Als de ene het altijd komt uithuilen op de ander zijn schouder, dan moet het ook omgekeerd kunnen. Het lijkt alsof ze je alleen maar nodig heeft als het slecht gaat met haar. Ik hoop dat het niet zo is, want anders heb je idd een nieuwe bff nodig :wink: . Heb je haar al eens verteld dat jij ook wel eens steun wil ontvangen van haar?
Ik krijg ook wel steun maar alleen als het haar uit komt, soms denk ik wel eens ik zou beter een andere bff moeten vinden maar wij kennen elkaar veel te goed dat ik dat niet kan...

tactic
New user
New user

Bericht door tactic » 14 aug 2018 00:18

Je hoeft ook helemaal niet te kiezen volgens mij, je kan gerust nieuwe vrienden maken zonder de oude bff te laten vallen. Wie weet vind je wel iemand die beter naar jou kan luisteren, of zelfs iemand die er zelf ook ervaring mee heeft :D Maarr das natuurlijk allemaal makkelijker gezegd dan gedaan.
Weet wel, als er nog iets gebeurd met die vriendin of met iemand anders kan je altijd hier terecht :D

MoederVan2
New user
New user

Bericht door MoederVan2 » 14 aug 2018 09:02

tactic schreef:
14 aug 2018 00:18
Je hoeft ook helemaal niet te kiezen volgens mij, je kan gerust nieuwe vrienden maken zonder de oude bff te laten vallen. Wie weet vind je wel iemand die beter naar jou kan luisteren, of zelfs iemand die er zelf ook ervaring mee heeft :D Maarr das natuurlijk allemaal makkelijker gezegd dan gedaan.
Weet wel, als er nog iets gebeurd met die vriendin of met iemand anders kan je altijd hier terecht :D
:hug2: dankje !!
Die optie vind ik wel wat hebben :cheerleader:
Deze post heeft mij echt blij gemaakt :love:

tactic
New user
New user

Bericht door tactic » 14 aug 2018 11:03

Ik ben blij voor jouw dat deze post je wat vooruitgeholpen heeft :woot: :D

Plaats reactie