Eerste keer

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Plaats reactie
Mr. Muffin
New user
New user
Geslacht: Man

Eerste keer

Bericht door Mr. Muffin » 08 jul 2018 19:40

Hallo allemaal
Het is al eventjes geleden dat ik hier op het forum ben geweest, maar er is in de loop van de dagen een vraag voor mijn voeten gelopen waarvan ik toch niet meteen het antwoord op kan vinden. Het is namelijk ook zo dat ik al veel verschillende antwoorden heb gekregen en dus niet echt weet wat het "juiste antwoord" is. Ik denk ook niet echt dat er een juist antwoord op deze vraag blijkt te zijn, maar ik zou toch graag jullie kijk willen weten hierop. Ik zal ook even zeggen hoe ik op deze vraag ben gekomen xp. Dus ik was dus na een feestje bij een vriendin van mij blijven slapen omdat ik namelijk net iets te veel had gedronken en dus moeilijk thuis zou geraken. We waren bij haar thuis aangekomen rond 2 uur s' nachts en gingen dus direct slapen. Toen we in ons bed lagen begonnen we gewoon wat te praten over vanalles en nog wat. We begonnen dus ook te praten over dingen zoals onze eertse kus en onze eerste keer seks en zo van die dingen (ik ben al bij mijn vriendin uit de kast gekomen). Dus toen we het over seks hadden bleek het dat we allebei nog maagd waren. Dus vroeg ik haar hoe haar eerste keer moest zijn. Zei antwoordde met: "Ik zou graag voor mijn 18de verjaardag ontmaagd willen worden, maakt niet uit of het speciaal is of niet." Toen vroeg ze hetzelfde aan mij en ik antwoordde: "Ik denk dat mijn eerste keer wel met een speciaal iemand moet zijn, en het moment zelf moet voor mij ook heel romantisch en speciaal zijn." Maar de vraag die mij dus bij bleef was of dat de eerste keer echt met iemand speciaal moet zijn. Sommigen van mijn vrienden zeggen dat mijn opvatting van de eerste keer seks hebben van de tv of van de romans komt, en andren geven me inderdaad gelijk. Dus ik zou graag van jullie willen weten of dat het echt belangrijk is om voor de eerste keer seks te hebben met een belangrijk persoon, of dat het uiteindelijk niet zo heel belangrijk is.
Alvast bedankt voor jullie reactie :adore:

Valova
Senior user
Senior user

Re: Eerste keer

Bericht door Valova » 08 jul 2018 20:52

Je kan het wat vergelijken met een eerste schooldag: je eerste keer zal niet je beste of meest memorabele keer zijn. Belangrijker is om te ontspannen en genieten van iets dat nieuw en spannend is, over andere zaken maak je je best niet te veel zorgen. Het is je eerste keer, niet je laatste keer, en practice maakt nog altijd perfect.

En of die persoon belangrijk moet zijn? Als je het doet met iemand bij wie je je goed, veilig en relaxed voelt dan zal je altijd goede herinneren overhouden, ongeacht of het nu om 'de ware' gaat of niet.

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Re: Eerste keer

Bericht door geeninspiratie » 08 jul 2018 23:14

Voor zover ik kan oordelen over andere mensen, denk ik vooral dat het belangrijk is om je eerste keer te hebben met iemand die je vertrouwt. Dat hoeft daarom niet per se de ware te zijn, zoals je zelf verwoordt.

Voor mij persoonlijk vind ik het dan wel weer belangrijk dat mijn eerste keer romantisch en speciaal wordt. Ik kan me dat niet inbeelden zonder dat ik romantische gevoelens voor die persoon zou hebben. Maar eigenlijk denk ik al sowieso zo aan seks, ongeacht of het nu de eerste keer is of niet.

Ik heb ook al vaak gehoord dat de eerste keer uiteindelijk niet zo speciaal blijkt te zijn. En ergens lijkt me het ook wel logisch dat seks beter wordt als je wat ervarener bent. Maar of het echt belangrijk is om de eerste keer te beleven met een speciaal persoon, dat hangt volgens mij echt wel af van persoon tot persoon.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Plaats reactie