Proficiatv-d-c- schreef:GE-WEL-DIG
Zojuist vernomen dat ik terug Peter ga worden

Proficiatv-d-c- schreef:GE-WEL-DIG
Zojuist vernomen dat ik terug Peter ga worden
Hier ze hij had dan de primeur...xDgeeninspiratie schreef:Proficiatv-d-c- schreef:GE-WEL-DIG
Zojuist vernomen dat ik terug Peter ga worden![]()
![]()
Ja seg ik zit nie elk moment van de dag op het forum zev-d-c- schreef:Hier ze hij had dan de primeur...xDgeeninspiratie schreef:Proficiatv-d-c- schreef:GE-WEL-DIG
![]()
Mah dankjewel !![]()
Mah ik had het jou toch buiten het forum gezegdgeeninspiratie schreef:Ja seg ik zit nie elk moment van de dag op het forum zev-d-c- schreef:Hier ze hij had dan de primeur...xDgeeninspiratie schreef:Proficiatv-d-c- schreef:GE-WEL-DIG
![]()
Mah dankjewel !![]()
.
Jullie zijn schatten; stuk voor stuk!Wiske schreef:Actie MakeIdkHappy van start
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan het!
Je bent dan wel met belangrijke dinges bezig, maar zie ook dat je op tijd ontspanning neemt, hé?redwings schreef:Graag wat on topic heren![]()
OT: ik ben al 3 dagen emotioneel en ik weet niet waarom... de stress zal ook wel meespelen
Virtuele knuf!Robbe schreef:Een soort mix van stress, gemis en het-kan-me-nietschelen-gehalte.
Ik had deadlines tot 23 december in de avond. De avond nadien was het dus kerstavond en Kerstmis, dan tweede kerstdag, je kent dat wel...
Vol goeie moed beloofde ik mezelf gisteren om vandaag te starten met studeren.
Maar ik heb echt verdomd slecht geslapen! Nu heb ik echt koud en voel ik dat ik zo'n typische winterverkoudheid aan het kweken ben.
Ik wil dus eigenlijk gewoon wat kunnen slapen, en het me niet meer aantrekken. Maar daarbij komen dan stressaanvallen, omdat ik in vergelijking met de anderen echt nog geen dem heb uitgevoerd voor de examens.
En dan ga ik mijn lief ook nog eens missen en zo zitten we in een sentimentele aflevering van Familie.
En het feit dat mijn lief helemaal géén examens heeft, doet er ook niet goed aan.
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.