Charlie says hi :)

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Anni

Re: Charlie says hi :)

Bericht door Anni » 06 jan 2015 18:29

Joke. schreef:Grey's Anatomy!! :woot: Als je ooit eens in serienood komt en niet weet wat kijken ;) Ik ben een eeuwige fan!
Grey's Anatomy forever! :lol:

Epic Marshmallow
New user
New user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door Epic Marshmallow » 10 jan 2015 11:21

Grey's anatomy en Game of Thrones for the win! Black sails is ook wel een goeie serie als je piraten cool vind. En vikings is ook goed :-P
I don't have a dirty mind.
I have a sexy imagination.

Barry
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Barry » 08 mar 2015 23:41

jij was hier eerder dan ik, maar toch van harte welkom. :)

sterretje
Meest hilarische forummer 2017

Bericht door sterretje » 16 mar 2015 20:54

Charlotte93 schreef:Jep, ik zit in men eerste jaar TT (toegepaste taalkunde) op de KUL Engels-Spaans

xoxo
Aaah, een studiegenoot :D
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.

Dubio
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Dubio » 19 mar 2015 09:57

Charlotte93 schreef:Hoi, mijn naam is Charlotte (Charlie voor de vrienden)
Ik ben juist 21 geworden en ben nieuw hier (stating the obvious).
Ik plaats mezelf en anderen niet graag in hokjes.
Maar voor de mensen die dat liever wel doen (heb ik niets op tegen trouwens) zou ik als bi worden beschouwd.
Of tenminste dat denk ik.
Ik heb nog maar 1 keer een enorme crush gehad op een meisje. En voor de 'rest' jongens.
Ik ben hier deels om op zoek te gaan naar mezelf, maar ook en vooral om nieuwe mensen te leren kennen.
Strangers are just friends you haven't met yet.

xoxo
Hej!
Ik zag je berichtje in de inkomhal en wou even laten weten dat ik om ongeveer dezelfde redenen op dit forum ben terechtgekomen.
Zelf hou ik ook niet van labels maar ik vind wel dat het een stuk voor zekerheid kan zorgen en ook duidelijkheid schept naar je omgeving toe. Ik ben persoonlijk bijna honderd procent zeker dat ik biseksueel ben maar ik heb zelf nog nooit gevoelens gehad voor een meisje, het is in het algemeen ook al een aantal jaar geleden dat ik nog eens iets gevoeld heb voor iemand.
Ik voel echter wel een aantrekkingskracht tot zowel meisjes als jongens.

Maar dat terzijde, wat zijn jouw hobby's? Ikzelf lees graag (al is dit de laatste tijd sterk geminderd door tijdsgebrek), schrijf verhalen, trek er graag op uit in de natuur met mijn fototoestel in de hand, kijk naar series (once upon a time, pretty little liars, supernatural, ...) en een laatste hobby is reizen :)

Groetjes,
Dubio

Gesloten