Onenightstand(s)

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.

Moderators: Lawstudent, adarr91

53 berichten • Pagina 1 van 31, 2, 3

Onenightstand(s)

Berichtdoor Laysiv » 05 sep 2012 20:53
Ik was erover aan het nadenken om eens hier op het forum te vragen wie er allemaal al een onenightstand heeft gehad.

En bijkomende vragen:
- Was het leuk? Vreemd? Nogal zoeken? Of juist super?
- Totaal vreemd persoon? Of iemand die al wat vaag kende?
- Hebben jullie derna nog contact gehouden met elkaar of was het sloesj weg en het is nooit gebeurd?
- Als er al contact werd gehouden; Is er iets meer uit ontstaan?
- Als je het nog niet gedaan zou hebben; Sta je ervoor open? Zo ja, nee, waarom?
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.
Laysiv
forum addict
forum addict

Leeftijd: 22
Geslacht: Vrouw

Re: Onenightstand(s)

Berichtdoor Slyfer » 08 sep 2012 20:56
Nooit gedaan, ook niet de intentie, maar zeg nooit nooit. :)
Ik kijk er ook niet negatief tegenover, maar het is ook niet iets waar ik om sta te springen.
Afbeelding
Slyfer
new user
new user

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor Sylvan » 11 sep 2012 18:16
al gedaan en meer dan een keer zelfs. Is iedere keer wel leuk. de ene keer beter dan de andere natuurlijk ;). soms bleef het bij ene keer, soms een paar keer of zelfs full-on fuckbuddy. nooit liefde totnutoe echter. altijd vreemden.
Laatst bijgewerkt door Sylvan op 29 mei 2013 08:49, in totaal 1 keer bewerkt.
Don't give me the reason that it's not the right season
Sylvan
WJNH Forumquiz 2013 Bronstig

Berichtdoor Liro » 11 sep 2012 19:00
Wanneer noem je iets een one night stand? Je vraagt zelf of er meer van gekomen is :P

Als het gaat over seks met iemand die ik niet of amper ken, dan neen. Dat stoot me ergens af. Ik wil een vorm van interactie hebben met die persoon. Niks cuddly of liefjes, maar iets van persoonlijkheid :) Eenmalige seks met iemand die ik al een beetje ken, sure. Ik heb verdomd veel moeite om die grens te bewaren. Als ik iemand leuk en aantrekkelijk vind, wil ik er wel mee in bed belanden, zonder dat dat meer hoeft te worden.
Maar een one night stand met iemand random die ik opgepikt heb, nope nooit. Ik hou dat altijd af. Dan sms ik wel iemand die ik ken.
Nu er zijn zeker genoeg mannen die daar op aansturen. Geen idee hoe dat is voor vrouwen though.
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.
Liro
WJNH Forumquiz 2013 Goud

Leeftijd: 30

Berichtdoor Disco Trut » 12 sep 2012 11:05
Liro schreef:Als het gaat over seks met iemand die ik niet of amper ken, dan neen. Dat stoot me ergens af. Ik wil een vorm van interactie hebben met die persoon. Niks cuddly of liefjes, maar iets van persoonlijkheid :) Eenmalige seks met iemand die ik al een beetje ken, sure.

[...]

Maar een one night stand met iemand random die ik opgepikt heb, nope nooit. Ik hou dat altijd af.

Zoiets..
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Disco Trut
Moeder Overste

Leeftijd: 28

Berichtdoor ShiningStar » 12 sep 2012 21:01
Nog niet gedaan, en ben het ook niet van plan..
ShiningStar
new user
new user

Berichtdoor Cloud » 12 sep 2012 21:06
Nog nooit gehad en ik ben het ook niet van plan!
Ik heb nog steeds het ouderwetse idee dat je enkel seks moet hebben met iemand die je graag ziet. Plus, ik vind de gedachte om met een wild vreemde in bed te duiken haast afstotend. Je weet niets over die persoon (ziektes, hygiëne, ...)
I am too fond of reading books to care to write them.
Cloud
regular user
regular user

Leeftijd: 20

Berichtdoor Chico » 13 sep 2012 09:09
Nog niet gedaan en zou het zelf ook nooit doen.. Ben ook nog van 'den oude stempel', wacht wel tot ik een lief heb, om mij daaraan te geven.
For what is life worth without a little laughter.
Chico
experienced user
experienced user

Leeftijd: 24

Berichtdoor flo » 16 sep 2012 19:43
Ik heb al is een one night stand gehad en heb nu een vaste stabiele relatie en ik wil nooit meer terug gaan naar een one night stand mocht ik singel worden omdat het gwn echt neit de moeite waard is.
Laatst bijgewerkt door flo op 04 aug 2013 20:41, in totaal 1 keer bewerkt.
if you're gonna say it, say it right
flo
regular user
regular user

Berichtdoor JustMe_ » 17 sep 2012 20:21
Nog niet gehad, en ook niet meteen van plan. Ik geloof dat ik iemand eerst heel goed moet kennen, voordat ik mezelf volledig zou kunnen geven als het op seks aan komt. Dus misschien dat ik wel eerder aan 'friends with benefits' zou beginnen dan, al zie ik mezelf dat nog niet meteen doen!
Ik sta wel heel open tegenover onenightstands, en oordeel niet over mensen die hieraan doen! Dus wie weet zit ik zelf ook wel in die situatie, ik kan daar nu nog niets over zeggen.
Laatst bijgewerkt door JustMe_ op 21 mei 2013 20:37, in totaal 1 keer bewerkt.
Wij slijpen daar al zeker honderd jaar de vonken van elkaar..
JustMe_
experienced user
experienced user

Berichtdoor PieceOfMyHeart » 03 feb 2013 13:31
Nooit gedaan en ik weet van mezelf dat ik dat nooit ga doen en het niks voor mij is. Ik kan enkel zoiets intiems doen met iemand waar ik echt gevoelens voor heb en die die ook voor mij heeft.
Misschien wat ouderwets van me, maar daar voel ik me goed bij...
The greatest revenge is to accomplish what others say you cannot do.
So go out & do it.
PieceOfMyHeart
regular user
regular user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Lawstudent » 03 feb 2013 16:47
1 keer, middenin gestopt omdat het zo slecht was dus het telt niet echt mee. Daarbij was ik enorm dronken en heel depressief, ik was een gemakkelijk prooi en een vriend van me heeft er van geprofiteerd (hij vond het wel niet leuk dat ik in het midden stopte omdat hij zo slecht was). Dit heeft veel impacten gehad op mijn latere liefdesleven :roll:

Ik zou het wel nog eens doen, gewoon om te zien hoe het is maar dan wel sober. Wie weet is het leuk maar nu heb ik er geen nood aan.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-
Lawstudent
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Berichtdoor Mr Face » 03 feb 2013 20:14
Sure, why not. Maar zoals Liro ze: Alleen maar als ik die persoon toch enigszins ken. Kwestie van vertrouwen en zo. Ik denk wél dat het leuker is als er iets meer dan vriendschap in het spel is.
BLARGH BLARGH BLARGH?
Mr Face
new user
new user

Berichtdoor GroenWolkje » 04 feb 2013 00:28
Ik had er een héééle slechte, met iemand die ik enkel kende van ziens.

En één héééle goede, met een kennis, die dan een beetje is uitgelopen in een friends-with benefits toestand.. En dat is nu één van mijn beste maatjes :D

Ik heb daar niet echt problemen mee. Ik zie ook wel, als er zich nog zoiets aanbiedt, en ik heb daar zin in.. Waarom niet?
Maar, ik moet iemand toch ook erg kunnen vertrouwen als ik daar seks mee heb, dussss misschien zie ik dat toch nog rapper gebeuren met iemand die ik al (een beetje) ken.
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."
GroenWolkje
forum addict
forum addict

Leeftijd: 25

Berichtdoor Daluicis » 04 feb 2013 17:36
Ja, met iemand dat ik vaag kende.
Het was zoeken en vreemd en hij was knullig met teleurstelling tot gevolg.
Conclusie ik sta er momenteel niet meer voor open, tenzij misschien ik hem heel goed ken.
Een tweede conclusie daaraan verbonden, volgens mij: seks zal vele malen beter zijn indien je elkaar goed kent.
Daluicis
senior user
senior user

Berichtdoor Sylvan » 04 feb 2013 18:15
Daluicis schreef:Een tweede conclusie daaraan verbonden, volgens mij: seks zal vele malen beter zijn indien je elkaar goed kent.

niet akkoord. ik had een lief wel ik zal lilly allen voor mij laten spreken
Spoiler! :

terwijl ik al one night stands heb gehad waarvan ik niet eens meer wist op welke planeet ik was om het deftig te zeggen :p
(natuurlijk heb ik ook slechte one night stands gehad en is mijn huidig lief héél goed in bed)
Don't give me the reason that it's not the right season
Sylvan
WJNH Forumquiz 2013 Bronstig

Berichtdoor JonathanVG » 04 feb 2013 18:27
Laysiv schreef:Ik was erover aan het nadenken om eens hier op het forum te vragen wie er allemaal al een onenightstand heeft gehad.

En bijkomende vragen:
- Was het leuk? Vreemd? Nogal zoeken? Of juist super?
- Totaal vreemd persoon? Of iemand die al wat vaag kende?
- Hebben jullie derna nog contact gehouden met elkaar of was het sloesj weg en het is nooit gebeurd?
- Als er al contact werd gehouden; Is er iets meer uit ontstaan?
- Als je het nog niet gedaan zou hebben; Sta je ervoor open? Zo ja, nee, waarom?

Sterk dat je topic nog bestaat en dat de mensen serieus reageren. ;)

OT:
Ja, ik heb al meer dan één onenightstands gehad en een minderheid verliep slecht. Ik kende de personen in kwestie al, bij de mensen in kwestie en ik was er zeker al een vonk en een klik. Sommigen hadden heel beperkte ervaring en daar hielden we natuurlijk rekening mee. Ik heb met de meesten onder hen nog contact, al is die vriendschappelijk van aard.
In bijna alle gevallen begon de onenightstand heel natuurlijk en waren er achteraf geen issues.
Rendez-vous!
JonathanVG
forum addict
forum addict

Leeftijd: 26

Berichtdoor Laysiv » 04 feb 2013 22:09
JonathanVG schreef:Sterk dat je topic nog bestaat en dat de mensen serieus reageren. ;)

Kerel, het was dan ook een serieuze vraag. :)

Ik merk op dat ik er zelf nog niet op gereageerd had.
Bij deze dus:
Ik heb al meermaals een onenightstand gehad. Goede, slechte, middelmatige, maar enkel en alleen als ik vrijgezel ben. Diegene waarmee het dan gebeurde ken ik wel al vaag of zelfs redelijk goed (als in een vriendin). Het feit dat je gewoon die persoon meer vertrouwd en er al een band is.
Ik heb wel al eens een onenightstand gehad met een totaal vreemde. Awkward om dan de ochtend erna afscheid van elkaar te moeten nemen en je dan niet goed weet hoe je moet reageren en of je elkaar al dan niet een kus zou geven. Uiteindelijk zijn we dan wel min of meer vrienden geworden.

Uit deze onenightstands is er nooit iets meer ontstaan. Ik weet van mezelf dat het bij onenightstands, bij mezelf dan toch, enkel en alleen maar om lust gaat. Het willen seks hebben, het willen bevredigen van je eigen noden. In een relatie zou ik dit nooit kunnen hebben.
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.
Laysiv
forum addict
forum addict

Berichtdoor Aap in een Potje » 05 feb 2013 00:24
ik heb er wel enkele gehad. één keer met iemand die ik dezelfde avond heb leren kennen, andere keren kende ik ze wel al langer. als vrijgezel moet dat kunnen vind ik, en ik moet zeggen ik vond het over het algemeen best wel goed!
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt
Aap in een Potje
forum addict
forum addict

Leeftijd: 21

Berichtdoor Daluicis » 05 feb 2013 15:51
dylan schreef:niet akkoord. ik had een lief wel ik zal lilly allen voor mij laten spreken
Spoiler! :

terwijl ik al one night stands heb gehad waarvan ik niet eens meer wist op welke planeet ik was om het deftig te zeggen :p
(natuurlijk heb ik ook slechte one night stands gehad en is mijn huidig lief héél goed in bed)

Goh van aparte personen kan ik natuurlijk je volgen. Maar toch denk ik dat en eerste keer met iemand slechter zal zijn dan de zoveelste keer met dezelfde persoon. :)
Daluicis
senior user
senior user

53 berichten • Pagina 1 van 31, 2, 3

Keer terug naar Lichaam&Seksualiteit