Metal!

Verrijk het forum met je nieuwste ontdekkingen, oude klassiekers of ondergewaardeerde pareltjes van film en muziek.
325 berichten • Pagina 17 van 171 ... 13, 14, 15, 16, 17

Re: Metal!

Berichtdoor Confusion » 22 apr 2017 20:26
Rammstein is (Deutche) Industrial metal. Dat wou ik even opgeklaard hebben. :)

@Polle: Als je van Rammstein's muziek houdt, dan is Deathstars misschien ook iets voor jou! Ze spelen ook Industrial metal, maar dan met Engelse vocals.
Confusion
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Hombie » 22 apr 2017 23:21
Dj Jonasty schreef:
Polle schreef: Als ik zin heb in het hardere gitaarwerk ga ik toch nog liefst naar Rammstein...
(enne Rammstein in een metal-topic vernoemen is er ook wat over eigenlijk)

Tgoh, strikt genomen is dat geen metal denk ik, maar who cares, ze stonden toch ook 4 keer in de zwaarste lijst van stubru... al is Rammstein niet echt m'n ding ;)

Bwah, ik heb da altijd tot metal gerekend maar mss is het omdat het wel deel van mijn gateway into metal is geweest :p Vooral Mutter en Sehnsucht ^^

(als je fan bent van industrial metal/electronische sound in metal, geef Nine Inch Nails, Marilyn Manson (Holy Wood is een zalig album), Ministry enzo es een kans.
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 20
Geslacht: Man

Berichtdoor Dj Jonasty » 23 apr 2017 01:16
Hombie schreef:Bwah, ik heb da altijd tot metal gerekend maar mss is het omdat het wel deel van mijn gateway into metal is geweest :p Vooral Mutter en Sehnsucht ^^

(als je fan bent van industrial metal/electronische sound in metal, geef Nine Inch Nails, Marilyn Manson (Holy Wood is een zalig album), Ministry enzo es een kans.

Ja, misschien dat ze nog onder industrial kunnen vallen... en op zich ben ik wel te vinden voor de mix van metal/rock en elektronische muziek... Babymetal uiteraard, The Birthday Massacre (een band waardoor ik richting metal ben gegaan), Amaranthe, sommige nummers van Blood Stain Child (wel soms heel stevig...),... Dus de groepen die je aanhaalt zullen hier zeker nog de revue passeren, alsook andere industrial groepen... maar op een of andere manier kan ik Rammstein niet echt smaken, is het de stem, de sound, ik weet het niet :)
Dj Jonasty
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Dj Jonasty » 18 mei 2017 21:47
Ghost... wat een subtiele, talentvolle band... :guitar:

Dj Jonasty
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Hombie » 19 mei 2017 10:38
Gisteren gratis Steak Number Eight gezien in de Afsnis in gent, damn da was bere. Het café was te fysiek volgepropt om iedereen binnen te laten, het was warm en zweterig genoeg dat de ramen en spiegel grondig bedompt waren tegen halverwege de set en toch is er plaats gevonden voor een kleine pit en crowdsurfers. En de set zelf was gewoon awesome, fucking hell

Mijn nek is wel naar de kloten denk ik xD
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 20

325 berichten • Pagina 17 van 171 ... 13, 14, 15, 16, 17

Keer terug naar Beeld & klank