Herenhuis

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
jmi17
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Herenhuis

Bericht door jmi17 » 25 feb 2009 10:44

Hey,

een maat van me wilt met mij naar het Herenhuis (gaysauna) in Antwerpen. Nu zou ik graag weten hoe het daar aan toe gaat voordat ik zoiets doe. Ik wil dat wel eens proberen maar ben tegelijk ook een beetje bang. Ik ben 19j.

Wie weet er meer over? Komen daar veel gasten van mijn leeftijd of vooral ouder? Komen ze daar je strelen ofzo? Wat als een gast seks wilt met mij? En hoe merk je dat??...

Geef maar veel info zodat ik wat voorbereid ben :)

xxx thx

piemelkop
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Re: Herenhuis

Bericht door piemelkop » 25 feb 2009 12:15

:roflmao:
Die naam! Herenhuis!

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 25 feb 2009 12:24

Ik heb geen ervaring in die zaken, maar ik vermoed, op voorhand je grenzen kennen, dat dat al een goeie voorbereiding is. En zoals K_x hier al ergens liet vallen in het gaysauna topic: doe niets wat je niet wil. Kort bref.

Maar idd die naam.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 25 feb 2009 19:31

'n Sauna af en toe vind 'k best leuk, maar in 't Herenhuis ben 'k nog nooit geweest.

Statistisch bekeken: hoe meer volk er zit, hoe meer kans dat je mensen van je eigen leeftijd tegenkomt, en hoe meer kans dat er daar iemand tussen zit die jouw type is :-) Het Herenhuis is naar ik hoor niet meteen groot, en ik betwijfel of daar veel volk van jouw leeftijd gaat komen - then again, dunno op welk type jij valt, en je weet maar nooit natuurlijk.

Gaan mensen je strelen? Misschien dat ze je been wel aanraken als je er naast zit in de jacuzzi en ze zien je zitten, ja. Even rustig z'n hand van je been nemen en 't probleem is opgelost. Of ermee in 'n kotje duiken als 't uw ding is :-) Wat als iemand seks met je wil? Euh, tjah, dat hangt er vanaf of jij ook wil tiens - ofwel zeg je "nee", ofwel, again, duik je 'r 'n kotje mee in.

Als 'k je iets mag aanraden: kies voor een wat grotere sauna, zoals Kouros (Schoten) of Spades4 (Gent-Brussel) - daar zit meestal wat meer volk, en kan je ook rustig genieten van 'n sauna/jacuzzi zelf zonder in het seksgedeelte te belanden. De meeste sauna's hebben trouwens ook 'n jongerenavond.
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

jmi17
Regular user
Regular user

Bericht door jmi17 » 26 feb 2009 20:21

Ik zou graag dit weekend eens gaan.
Weet niet of men maat mee zal gaan uiteindelijk. Ik vrees van niet.
Maar durf ook niet goed alleen gaan :s
Kan ik daar ook jongeren leren kennen van mijn leeftijd ongeveer?
Boys die meewillen (mag ook voor 1e keer zijn) laat je gsm-nr maar achter in men pv en ik zal je contacteren sowieso. Dan kunnen we samen gaan.

xxxx

antwerpen

Bericht door antwerpen » 27 feb 2009 17:54

jmi17 schreef:Ik zou graag dit weekend eens gaan.
Boys die meewillen (mag ook voor 1e keer zijn) laat je gsm-nr maar achter in men pv en ik zal je contacteren sowieso. Dan kunnen we samen gaan.

xxxx
ik ben er ooit naartoe geweest als 20 jarige en het was daar wel ok, maar duur. vriendelijke bediening en er heerst geen: must have sex sfeer. er waren veel gluurders, dat wel. het went na korte tijd. veel plezier!
:)

jmi17
Regular user
Regular user

Bericht door jmi17 » 27 feb 2009 18:35

antwerpen schreef:
jmi17 schreef:Ik zou graag dit weekend eens gaan.

xxxx
ik ben er ooit naartoe geweest als 20 jarige en het was daar wel ok, maar duur. vriendelijke bediening en er heerst geen: must have sex sfeer. er waren veel gluurders, dat wel. het went na korte tijd. veel plezier!
:)
En nu kost het 10euro onbeperkt + 1 drankje?? :s Of is dat 10euro per uur?
Hoe jong ben je nu? Geen interesse om mee te gaan? Geef nr dan via sms.

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 27 feb 2009 18:48

hmm, dit is geen rendez-vous plaats hé :wink:
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

jmi17
Regular user
Regular user

Bericht door jmi17 » 27 feb 2009 19:36

Ik weet het wel, maar ik zou toch graag weten hoe die prijzen nu zijn?

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 01 mar 2009 12:53

Je betaalt slechts 1x inkom, dus niet per uur. Wat prijzen betreft, volgens de site van het Herenhuis kost het daar 10 euro (=> http://www.gaysaunaherenhuis.be/prijzen.asp). Je wordt wel verondersteld minstens 1 drankje te drinken, dus laten we zeggen dat je minimum 10 euro + 1 drankje (2 euro fzo) kwijt zal zijn.
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

flowerpower

Bericht door flowerpower » 06 mar 2009 00:42

jmi17 schreef:Hey,

een maat van me wilt met mij naar het Herenhuis (gaysauna) in Antwerpen. Nu zou ik graag weten hoe het daar aan toe gaat voordat ik zoiets doe. Ik wil dat wel eens proberen maar ben tegelijk ook een beetje bang. Ik ben 19j.

Wie weet er meer over? Komen daar veel gasten van mijn leeftijd of vooral ouder? Komen ze daar je strelen ofzo? Wat als een gast seks wilt met mij? En hoe merk je dat??...

Geef maar veel info zodat ik wat voorbereid ben :)

xxx thx
Ik vind het raar dat niemand je de raad heeft gegeven om er nog eens over na te denken voor je de stap naar een homosauna zet. De kans is reëel dat je je daarna niet echt goed gaat voelen bij wat je gedaan hebt. Wat voor meerwaarde heeft dit? Als je het echt wil, doe het dan, maar denk er toch nog eens over na. Bovendien zijn er ook risico's verbonden aan seks met vreemden.
Doe sowieso alles veilig en pas op dat je niet emotioneel gebonden raakt aan de personen.
Persoonlijk denk ik dat je het wel zal merken als een gast seks met je wil daar;o).

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 07 mar 2009 23:47

flowerpower schreef:
Ik vind het raar dat niemand je de raad heeft gegeven om er nog eens over na te denken voor je de stap naar een homosauna zet. De kans is reëel dat je je daarna niet echt goed gaat voelen bij wat je gedaan hebt. Wat voor meerwaarde heeft dit? Als je het echt wil, doe het dan, maar denk er toch nog eens over na. Bovendien zijn er ook risico's verbonden aan seks met vreemden.
Doe sowieso alles veilig en pas op dat je niet emotioneel gebonden raakt aan de personen.
Persoonlijk denk ik dat je het wel zal merken als een gast seks met je wil daar;o).
niet goed voelen.
als hij het niet doet zal hij het zich enkel maar afvragen, en het is niet omdat je gaat dat het automatisch wil zeggen dat ge met een vreemde naar bed gaat gaan.
of dat hij zich daar uberhaupt slecht bij zou voelen.

maar homo sauna is geen synoniem voor seks hoor...

Gesloten