Herenhuis

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
jmi17
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Herenhuis

Bericht door jmi17 » 25 feb 2009 10:44

Hey,

een maat van me wilt met mij naar het Herenhuis (gaysauna) in Antwerpen. Nu zou ik graag weten hoe het daar aan toe gaat voordat ik zoiets doe. Ik wil dat wel eens proberen maar ben tegelijk ook een beetje bang. Ik ben 19j.

Wie weet er meer over? Komen daar veel gasten van mijn leeftijd of vooral ouder? Komen ze daar je strelen ofzo? Wat als een gast seks wilt met mij? En hoe merk je dat??...

Geef maar veel info zodat ik wat voorbereid ben :)

xxx thx

piemelkop
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Re: Herenhuis

Bericht door piemelkop » 25 feb 2009 12:15

:roflmao:
Die naam! Herenhuis!

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 25 feb 2009 12:24

Ik heb geen ervaring in die zaken, maar ik vermoed, op voorhand je grenzen kennen, dat dat al een goeie voorbereiding is. En zoals K_x hier al ergens liet vallen in het gaysauna topic: doe niets wat je niet wil. Kort bref.

Maar idd die naam.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 25 feb 2009 19:31

'n Sauna af en toe vind 'k best leuk, maar in 't Herenhuis ben 'k nog nooit geweest.

Statistisch bekeken: hoe meer volk er zit, hoe meer kans dat je mensen van je eigen leeftijd tegenkomt, en hoe meer kans dat er daar iemand tussen zit die jouw type is :-) Het Herenhuis is naar ik hoor niet meteen groot, en ik betwijfel of daar veel volk van jouw leeftijd gaat komen - then again, dunno op welk type jij valt, en je weet maar nooit natuurlijk.