makkelijk zittende kleren...hard to find
makkelijk zittende kleren...hard to find
en dan heb ik het vooral over t-shirts en pulls. Ik vind dat de meeste shirts aan je nek snijden ofwel zijn ze zo dik dat je er zelfs bij vrieskou in zweet. zo'n ding waar je je lekker comfortabel in voelt, is echt een zeldzaamheid, ofwel ga ik naar de verkeerde winkels.
Ik begrijp bv. niet wat er leuk is aan spannende truitjes en koltruien, ik vind het vreselijk om die te dragen.
zijn er hier nog zo'n moeilijke mensen op gebied van kledij? of kennen jullie tips?
Ik begrijp bv. niet wat er leuk is aan spannende truitjes en koltruien, ik vind het vreselijk om die te dragen.
zijn er hier nog zo'n moeilijke mensen op gebied van kledij? of kennen jullie tips?
-
- Forum addict
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Idem dito.Lorenzo schreef:Ik draag ook nooit coltruien omdat dat niet goed zit...
Voor de rest heb ik nog niet echt problemenen ondervonden. T-shirts die aan je nek snijden, welke Tshirts draag jij!?
Of Blyss moet meer nek hebben dan iemand anders natuurlijk, al zal ik dat uiteraard nooit durven beweren.
-
- Forum addict
- Geslacht: Man
- Contacteer:
polo's ?
Ja jongen, een beetje gaan winkelen tot ge ne keer nen winkel tegenkomt die u wel ligt.
Ik hou van aansluitende kledij, om die reden heb ik ook geen truien. Ik ben altijd blij dat het terug lente is....
Ik heb wel van die truien met een rits...
Waarom... ik vind het eleganter.

Ik hou van aansluitende kledij, om die reden heb ik ook geen truien. Ik ben altijd blij dat het terug lente is....
[Outro_Spective]
-
- Regular user
- Contacteer:
Je hebt ook aansluitende truien hoor, B_Out. Die draag ik altijd, samen met aansluitende broeken en t-shirts. Dat is inderdaad eleganter.B_Out schreef:polo's ?Ja jongen, een beetje gaan winkelen tot ge ne keer nen winkel tegenkomt die u wel ligt.
PS: IK weeg 100 kilo
Hm, ik zat zo'n beetje met hetzelfde probleem. Ik heb het weten op te lossen door me niet te beperken op vlak van kledingwinkels. Vroeger ging ik altijd naar dezelfde klerenwinkels maar na enkele minder leuke ervaringen ben ik er van af gestapt en zoek ik naar leuke kleren waar dan ook.
Als er iets is wat ik eventueel zou willen maar met nog een kleine wijziging er aan, dan haal ik zelf naald en draad boven of roep ik vlug wat hulp in (goeie 'ouwe' mama - waarom de winkel laten retoucheren als de service ook persoonlijker kan?
).
Zelf draag ik niet graag spannende kleren (of kleren die juist te los zitten) en van die truien met véél te dikke en hoge kollen komen al helemaal niet in mijn kleerkast. Als je iets koopt, koop het dan enkel en alleen als je 100% tevreden bent over hoe het rond je lijf zit. Het maakt niet uit hoe stijlvol iets is, als het je maat niet is of niet goed zit dan koop je het best niet: comfort gaat nog steeds boven stijl, maar kan er wél meer gecombineerd worden als je hard genoeg zoekt.
Als er iets is wat ik eventueel zou willen maar met nog een kleine wijziging er aan, dan haal ik zelf naald en draad boven of roep ik vlug wat hulp in (goeie 'ouwe' mama - waarom de winkel laten retoucheren als de service ook persoonlijker kan?

Zelf draag ik niet graag spannende kleren (of kleren die juist te los zitten) en van die truien met véél te dikke en hoge kollen komen al helemaal niet in mijn kleerkast. Als je iets koopt, koop het dan enkel en alleen als je 100% tevreden bent over hoe het rond je lijf zit. Het maakt niet uit hoe stijlvol iets is, als het je maat niet is of niet goed zit dan koop je het best niet: comfort gaat nog steeds boven stijl, maar kan er wél meer gecombineerd worden als je hard genoeg zoekt.
I'm not a human error, I'm an error-prone human.
Cos (deftige broertje van H&M) es proberen, superdegelijke materialen en snijden doet dat niet. Nu, mss ben ik niet echt een referentie, bij mij snijdt der niet zoveel..
Of gewoon zeer open tshirts dragen, die zijn toch compleet, nee?

(PS, denk mss het hoofd van de mannen even weg, het gaat hem over het concept
)
Of gewoon zeer open tshirts dragen, die zijn toch compleet, nee?

(PS, denk mss het hoofd van de mannen even weg, het gaat hem over het concept

Don't steal a ferrari if you don't know how to drive it - Gabrielle Solis
Hmmm...Ga voor merken, zou ik dan durven stellen. Let op hé, niks tegen de H&M en consorten, maar met een H&M-broek sta ik bijvoorbeeld simpelweg niet. En die zitten altijd verkeerd.
Niet dat merken per se beter zijn, maar als je iets gevonden hebt dat goed zit, is de kans wel groot dat er meer stukken van hetzelfde merk aangenaam om dragen zijn, niet?
(En wat die diep uitgesneden t-shirts betreft: niet iedereen komt daar mee weg
)
Niet dat merken per se beter zijn, maar als je iets gevonden hebt dat goed zit, is de kans wel groot dat er meer stukken van hetzelfde merk aangenaam om dragen zijn, niet?
(En wat die diep uitgesneden t-shirts betreft: niet iedereen komt daar mee weg