tattoo's

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
femke

tattoo's

Bericht door femke » 17 apr 2005 19:20

Ik weet niet in hoeverre hier al een gelijkaardig topic staat.

Wie van jullie heeft tattoo's? Waar? Wat?
Welke plannen hebben jullie nog hier rond?

Ik heb een tak met rozen rond mn linker borst, dit wil ik later nog uitbereiden. Ik heb een tijger met rozenstruik op de achtergrond op mn rechter borst en lelies op m'n rechter voet.

Ik wil m'n tak met rozen helemaar rond mn bovenlichaam laten "groeien" en er elfjes, vlinders, libellen en colebris laten rond fladderen. Ik wil nog wel lelies op mn linker bovenbeen ...
Ik wil eigenlijk veel te veel.

Schaap
Senior user
Senior user

Bericht door Schaap » 17 apr 2005 21:02

Wel der bestaat ergens wel al iets over denk ik...
anyway, ik vind tattoo's echt heel erg mooi als het nie overdreven is
ik heb 2 egyptische symbolen:

- Ankh teken: het levensteken dus, op men linkerbovenarm

- Wedjat oog (= Het oog van Horus): een symbool voor bescherming en het wordt ook gezien als een overbrenger voor wijsheid, gezondheid en voorspoed. Staat op men rechterschouder (dus ik heb een oog op mijn rug :wink: )

en ik zou er nog eentje willen: de tekst Sol Invictus ergens nog... ma da zal echt wel het allerlaatste zijn (als het er al van komt), da vind ik nog net nie teveel. want zo veel tattoo's vind ik ook niemeer mooi.
Ik heb de indruk dat ik er sterk aan toe ben. Waaraan, het blijft de vraag die het antwoord mankeert.

kicki
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door kicki » 18 apr 2005 12:30

ik heb er nu 2:
chinese tekentjes op mijn schouderblad
tribal op mijn rechterarm, redelijk hoog.

en 4 juni ga ik voor de 3e:
ene van garfield :p heeeeeel laag op mijn euhm onderbuik.
Idealism is what precedes experience; cynicism is what follows.

pie

Bericht door pie » 18 apr 2005 16:11

ik wilde zo'n ster zoals de avatar van femke, op de zijkant van mijn onderbeen zo een beetje onder mijn knie of op een andere plaats, weet het eigelijk nog ni zo goe

weet er iemand iets van die tatoo's voor een bepaalde duur, 5 jaar of zo, want ik zou niet willen dat ik dan na 3 jaar rondloop met een half afgebleekte tatoo

de pijn zal wel meevallen zeker... :-?

Fyr

Bericht door Fyr » 18 apr 2005 16:33

pie schreef:ik wilde zo'n ster zoals de avatar van femke, op de zijkant van mijn onderbeen zo een beetje onder mijn knie of op een andere plaats, weet het eigelijk nog ni zo goe

weet er iemand iets van die tatoo's voor een bepaalde duur, 5 jaar of zo, want ik zou niet willen dat ik dan na 3 jaar rondloop met een half afgebleekte tatoo

Geloof dat dat niet zo super is, die bepaalde-duur, mocht eerst alleen zo eentje van thuis, tot k hen verteld had hoe t er zou uitzien na een paar jaar (weet het nu niet precies meer, maar afgebleekt zal t zeker wel zijn, kan moeilijk van de ene op de andere dag verdwijnen denk ik), anyway, mocht toen gelukkig een 'echte' laten zetten

Heb dus een salamandertje op men rechterschouder, heel kleintje De volgende is een soort tribal links op m'n onderbuik (maar niet zoo laag :wink: ) --> Juli

femke

Bericht door femke » 18 apr 2005 17:05

http://www.bmezine.com/

super site, mooie tats

Gast

Bericht door Gast » 18 apr 2005 19:06

Fyr schreef:
pie schreef:ik wilde zo'n ster zoals de avatar van femke, op de zijkant van mijn onderbeen zo een beetje onder mijn knie of op een andere plaats, weet het eigelijk nog ni zo goe

Geloof dat dat niet zo super is, die bepaalde-duur, mocht eerst alleen zo eentje van thuis, tot k hen verteld had hoe t er zou uitzien na een paar jaar (weet het nu niet precies meer, maar afgebleekt zal t zeker wel zijn, kan moeilijk van de ene op de andere dag verdwijnen denk ik), anyway, mocht toen gelukkig een 'echte' laten zetten

Heb dus een salamandertje op men rechterschouder, heel kleintje De volgende is een soort tribal links op m'n onderbuik (maar niet zoo laag :wink: ) --> Juli
ja bij mij ist vooral mijn vriendin die t ni zo zie zitte da k een tatoo neem voor de rest van mijn leven, om uiteenlopende redenen
ben er zelf nog over aant nadenke of k et wel zou doen, dacht t in spanje te late doen ma dan was k nog geen 18 en bij de meer "propere" shops doen ze daar nog wel is moeilijk over
k zal nog wel zien en as t zover is zult gelle t wel ore wrs

femke merci vo de site e eb zo al e paar dingskes gevonde die k leuk von

xxx

pie

Bericht door pie » 18 apr 2005 19:07

was weer ni aangemeld
moe da egt nog gewoon worde
da vorige was dus v mij e

Lai'ke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lai'ke » 18 apr 2005 20:11

Ik heb een tribal bovenaan mijn rug, meer bepaald op mijn ruggengraat...Ben er nu al een tijdje serieus over aan het denken om een nieuwe te laten zetten, maar ben er nog nie uit wat precies.
Remember the compliments you receive, forget the insults;
if you succeed in doing this, tell me how.
Do NOT read beauty magazines, they will only make you feel ugly.

inkie

tatoo

Bericht door inkie » 18 apr 2005 20:53

Ik heb een tattoo
Het teken van chamed (die heksenserie) op mijn linker enkel staan.

Het betekent: de verbondenheid van de 3 hoeken is de vruchtbaarheid en elke punt betekent de moeder, de maagd en de vrouw.

Ben er heel blij mee hoor!

greetz
:wink:

moon_man
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door moon_man » 24 apr 2005 19:52

Ik heb me in 2003 een tattoo laten zetten, ik wilde er één omdat ik dat mooi vond. Heb wel iets laten zetten dat een mooie betekenis heeft voor mij, en dat is men naam in het chinees. Op men rechteronderbeen :D

Zou graag nog iets bijlaten zetten maar weet nog niet wat of waar :-?
Ik ben anders en gestoord.......

Apomes
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Apomes » 27 apr 2005 12:28

Ik vind tattoo's wel leuk staan, tenminste als ze origineel zijn en niet weer een tribal/chinees teken die je al voor de 100ste keer hebt gezien! Een eigen ontwerp is daarom altijd wel mooier en geraak je minder snel beu, denk ik!
Ik vind de mooiste plekken voor een tattoo op de bovenarm, aan de enkel, tussen de schouderblaren en vanonder aan je rug!

Ikzelf heb geen tattoo, maar daar komt wss deze winter verandering in. Ik wil een schuinoplopen Ionische zuil op mijn bovenarm *kwijl* hihi!
Ik bevorder u bij deze officieel tot Held van Springbal!

Catteke
Senior user
Senior user

Bericht door Catteke » 27 apr 2005 16:59

Fyr schreef:

Ik heb zo'n tijdelijke maar ga ze dit jaar permanent laten zetten (nu hebben ze thuis er niets meer over te zeggen :) ) ze is idd al wat afgebleekt zenne, na 4 jaar is het zwart omgevormd in groen zoals een permanente, wat als resultaat heeft dak nu twijfel of ik hem int groen laat zetten of int zwart :roll: soit, tis dus n soort tribal draakje op mn onderrug, heb er ergens n foto van ma ben te lui om het te zoeke :P
Afbeelding

Sylvano

Bericht door Sylvano » 10 mei 2005 00:27

Dit is mijn nieuwe tatoeage:

Afbeelding
Die heb ik vrijdag laten zetten

Afbeelding
Deze heb ik al 2-3 jaar

cleis666

Bericht door cleis666 » 10 mei 2005 14:18

oh tattoo's!!! :D Yes! Ik ben er zot van! Heb sinds vorig jaar eentje en er komen er nog bij, maar heb voorlopig nog niets gevonden waarvan ik 150% zot van ben dak het voor de rest van mijn leven op mijn lichaam wil dus voorlopig blijft het bij deze:

Afbeelding

deze foto is genomen een uurtje achter ik het had laten zetten:

Afbeelding

:D

En voor de mensen die het niet herkennen, het is de tribal die faith had in Buffy the Vampire Slayer. Vond het een mooie dus heb hem maar op mijn onderrug laten zetten.

J-La
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door J-La » 10 mei 2005 14:28

Apomes schreef:Ik vind tattoo's wel leuk staan, tenminste als ze origineel zijn en niet weer een tribal/chinees teken die je al voor de 100ste keer hebt gezien! Een eigen ontwerp is daarom altijd wel mooier en geraak je minder snel beu, denk ik!
u hebt volledig gelijk!

ik wil er ook wel eentje, maar ben voorlopig nog geen ontwerp tegengekomen da ik zou willen en waar ik meer dan 100% zeker van ben.. uiteindelijk moet ge da over zoveel jaar nog mooi vinden he, en ni direct beu gezien zijn.. kga wrs nooit 100% zeker zijn dat ik iets blijvend mooi ga vinden, dus tzal der wel nooit van komen bij mij :P

ijskristalletje
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door ijskristalletje » 12 mei 2005 15:26

niets voor mij tattoo's !
redenen :
- pijn (auw auw )
- geeneen zou ik mijn hele leven willen meedragen
- het idee alleen al van zo'n vervormde tattoo op een doorgezakte gerimpelde huid van 60 jaar weerhoudt me ervan om dat te laten doen
- zou het nooit durven

van de zomer heeft toenmalige vriendin mij vanuit turkije gebeld: ze had een verassing: een tattoo met mijn naam !!!! ik kon het wel uitschreeuwen (is nogal dom he!)
bleek dus dat het een lol was en dat het henna was.. en toen was ik gevlijd:zo mijn naam in haar onderrug :lol:

Zorkaiya
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Zorkaiya » 16 mei 2005 12:26

Fyr schreef: Heb dus een salamandertje op men rechterschouder, heel kleintje De volgende is een soort tribal links op m'n onderbuik (maar niet zoo laag :wink: ) --> Juli

heb nog steeds mijn paradijsvogel in kleur (permanente) op mijn linkerschouder en tribal komt rechts op mijn onderbuik erbij --> juli...

:lol:
"Ze zocht naar woorden die groot genoeg waren om de uitputting en de chaos uit te leggen. Maar zulke woorden bestonden niet. Daarom zweeg ze,nadat ze het een paar keer hakkelend had geprobeerd..."

frikkie

Bericht door frikkie » 16 mei 2005 21:03

de oplossing tegen pijnlijke tatouages ; henna
ik wil echt eens een echte hennatatouage (die blijft der dan opstaan voor 2-3 weken en nie gelijk diene brol die ge op pop-eiland kunt laten zetten en waar ge de volgende dag al serieus naar moet zoeken)

Saren
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Saren » 17 mei 2005 01:03

ooit ga ik mij der es een laten zetten. rond mijn pols, zo bijna op mijn hand.
maar heb nog geen idee voor ontwerp ofzo, maar nog tijd genoeg eh, hoeft niet direct

Gesloten