Gay id gaat nu toch echt wel te ver!
Netlog zat blijkbaar in het VRTnieuws, dus zo klein zijn die duidelijk niet meer:
http://beta.nl.netlog.com/go/explore/vi ... oid=895476
http://beta.nl.netlog.com/go/explore/vi ... oid=895476
aan het derde kindje dat die onnozele opmerking maakt:dejoris schreef:=> ooit van beveiligingsinstellingen gehoord?Pooky schreef:ok, nu zijn ze echt een stap te ver gegaan.
Hun domme "client" installeert zich ongevraagd wanneer je naar de site surft.
grow up!

staat er soms dat m'n beveiligingsinstellingen die niet hebben tegengehouden? ik denk het niet.
Het gaat hem er om dat je niet geplaagd moet worden met vervelende waarschuwingen elke keer je naar die site surft.
-
- Senior user
Hey Pooky,Pooky schreef: staat er soms dat m'n beveiligingsinstellingen die niet hebben tegengehouden? ik denk het niet.
Het gaat hem er om dat je niet geplaagd moet worden met vervelende waarschuwingen elke keer je naar die site surft.
Normaliter als je firewall op hoog staat, kunnen er geen installclients ongevraagd op je pc geïnstalleerd worden, tenzij jij daar toelating voor geeft; net zoals bij popups die geblokkeerd worden, verschijnt er bovenaan zo'n alert als een client zich wenst te installeren; tenzij je de bronwebsite als uitzondering hebt opgegeven in een vorig leven

Als ik eens inlog, krijg ik ook telkens die melding voor installeren, maar ik negeer dat balkje bovenaan gewoon.
Om alle misverstanden de wereld uit te helpen:duckje schreef: Hey Pooky,
Normaliter als je firewall op hoog staat, kunnen er geen installclients ongevraagd op je pc geïnstalleerd worden, tenzij jij daar toelating voor geeft; net zoals bij popups die geblokkeerd worden, verschijnt er bovenaan zo'n alert als een client zich wenst te installeren; tenzij je de bronwebsite als uitzondering hebt opgegeven in een vorig leven![]()
Als ik eens inlog, krijg ik ook telkens die melding voor installeren, maar ik negeer dat balkje bovenaan gewoon.

Mijn firewall werkt perfect, ik kreeg enkel steeds een vervelende popup op het scherm (afkomstig van de firewall) op elke pagina die ik opendeed van GayID
Laatst gewijzigd door Pooky op 02 feb 2008 17:03, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Experienced user
- Geslacht: Man
- Contacteer:
hahaha, daar komt het zo'n beetje op neerStylistic Sagittarius schreef:Dus m.a.w. allen die hier hun profiel niet willen of nogniet verwijderd hebbe...
Zet er snel een cartoon op![]()
.

goh ja, zo'n profiel is wel handig als je via een chat eens wat gegevens wilt uitwisselen en niet direct uwe toegang tot uw msn-space wilt vrijgeven voor iemand die je toch in feite niet kent; maar meer is het ook niet he!
-
- Senior user
- Contacteer:
Uit nieuwsgierigheid toch ook eens besloten van een profiel daar aan te maken, maar er is iets mis gegaan tijdens de installatie van diene client (iets zegt me dat ik dat ding beter niet had proberen te installeren
) waardoor ik nu niet meer op de website geraak als ik ingelogd ben. (als ik niet ingelogd ben is er geen probleem)
Ik krijg die foutmelding 'internet explorer werkt niet meer: Er wordt naar een oplossing gezocht' blabla, ge weet wel
Iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen?

Ik krijg die foutmelding 'internet explorer werkt niet meer: Er wordt naar een oplossing gezocht' blabla, ge weet wel

A church in ruin...
-
- Experienced user
- Contacteer:
-
- Senior user
- Contacteer:
-
- Experienced user
- Contacteer:
Je zegt het goed want ik verzeker je dat het niet lang zal durenMy Shameful schreef:Stylistic Sagittarius schreef:Profiel weer verwijderen en vergeten dat je daar ooit geweest bent?![]()
Dat is een mogelijkheid, maar ik zou het toch wel zelf eventjes willen ondervinden, vooraleer ik te haastige conclusies ga trekken

komkom, gayid-bashen is één, kinderachtig liggen doen is twee.Stylistic Sagittarius schreef:Je zegt het goed want ik verzeker je dat het niet lang zal durenMy Shameful schreef:Stylistic Sagittarius schreef:Profiel weer verwijderen en vergeten dat je daar ooit geweest bent?![]()
Dat is een mogelijkheid, maar ik zou het toch wel zelf eventjes willen ondervinden, vooraleer ik te haastige conclusies ga trekken.
Wil je echt de misnoegde consument spelen, maak dan een petitie of leg een mars op Brussel in in plaats van hier te blijven mekkeren.
Niet naar brussel aub, ik heb al genoeg last van alle betogingen in brussel, niet nog eentje erbijVinnce schreef:komkom, gayid-bashen is één, kinderachtig liggen doen is twee.Stylistic Sagittarius schreef:Je zegt het goed want ik verzeker je dat het niet lang zal durenMy Shameful schreef:Stylistic Sagittarius schreef:Profiel weer verwijderen en vergeten dat je daar ooit geweest bent?![]()
Dat is een mogelijkheid, maar ik zou het toch wel zelf eventjes willen ondervinden, vooraleer ik te haastige conclusies ga trekken.
Wil je echt de misnoegde consument spelen, maak dan een petitie of leg een mars op Brussel in in plaats van hier te blijven mekkeren.
Op een bepaald moment is alles dat "gayid toch wel gigantisch slecht is" ook wel gezegd, da's even goed on-topic als het over de slechtheid van gayid hebben.Faramir schreef:En als dit topic op die manier gaat vervallen in volkomen nutteloze opmerkingen en off-topic, dan komt er een slotje. Hou uw idioot gezever voor uzelf, of voor de daartoe bestemde topics.
-
- Experienced user
- Contacteer:
Idd dit is het bestemde topicVinnce schreef:Op een bepaald moment is alles dat "gayid toch wel gigantisch slecht is" ook wel gezegd, da's even goed on-topic als het over de slechtheid van gayid hebben.Faramir schreef:En als dit topic op die manier gaat vervallen in volkomen nutteloze opmerkingen en off-topic, dan komt er een slotje. Hou uw idioot gezever voor uzelf, of voor de daartoe bestemde topics.

En ze zijn niet nutteloos ze zijn een middel om als persoon ook eens u gedacht van te kunnen zeggen als je daartegen in strijd trekt dan trek je in strijd tegen de democratie

Misschien wat overdreven gezegd maar er zit een kern van waarheid in

-
- Senior user
- Contacteer:
Niemand?Uit nieuwsgierigheid toch ook eens besloten van een profiel daar aan te maken, maar er is iets mis gegaan tijdens de installatie van diene client (iets zegt me dat ik dat ding beter niet had proberen te installeren ) waardoor ik nu niet meer op de website geraak als ik ingelogd ben. (als ik niet ingelogd ben is er geen probleem)
A church in ruin...
My Shameful schreef:Niemand?Uit nieuwsgierigheid toch ook eens besloten van een profiel daar aan te maken, maar er is iets mis gegaan tijdens de installatie van diene client (iets zegt me dat ik dat ding beter niet had proberen te installeren ) waardoor ik nu niet meer op de website geraak als ik ingelogd ben. (als ik niet ingelogd ben is er geen probleem)
Firefox gebruiken?