Provincie Vlaams-Brabant & Brussel
-
- Forum addict
- Geslacht: Man
Provincie Vlaams-Brabant & Brussel
Woon je in Vlaams-Brabant of Brussel? Of kom je er simpelweg vaak?
Laat dan hier van je horen!
Ter informatie: Holebi-jongerengroepen in Vlaams-Brabant & Brussel
Laat dan hier van je horen!
Ter informatie: Holebi-jongerengroepen in Vlaams-Brabant & Brussel
Ik woon nog steeds in ******* (Vlaams-Brabant) en ik werk in ****** (ook Vlaams-Brabant)
En ik heb gestudeerd in Brussel en daar was het idd wel fijn.
Edit door mezelf. Verwijderd wegens: ik word gestalkt

Edit door mezelf. Verwijderd wegens: ik word gestalkt

Laatst gewijzigd door Stein op 02 jun 2008 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum addict
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
na 25 pagina's wordt een topic gesloten, en wordt er een nieuw gemaaktduckje schreef:Faramir, hoe komt het dat je het vorige topic van Vlaams-Brabant gesloten hebt? Begon het wat uit haar voegen te barsten?
ik heb heel mijn leven in Vlaams-Brabant gewoond, maar ben nu verhuisd naar Gent.. Haacht en Herent klinkt iedereen hier wrs wel bekend in de oren?

-
- Forum addict
Als je wat ouder bent, heb je er allicht wel voor gekozen op de specifieke plek je woonst te kopen/hurenVinnce schreef:Hoe kan je nu trots zijn omdat je ergens woont? Het is niet alsof je er iets voor hebt moeten doen he![]()

Nuja, daarnaast is het gewoon fijn wat streekgenoten te spotten op het forum, niet? En om van de plaatselijke nieuwtjes en roddels op de hoogte te blijven.
Zo komt er vanaf dit jaar een nieuw festival bij in Tienen: Het "family fun festival" (de naam alleen al

PS: Duckje - Wat mij betreft zou je eveneens verstaanbaar zou zijn met wat minder aandacht voor lay-out
Dat wist ik niet Faramir! Lijkt inderdaad leuk, en een aderlating (maar een positieve dan) vor suikerrock op zondag!Faramir schreef:Zo komt er vanaf dit jaar een nieuw festival bij in Tienen: Het "family fun festival" (de naam alleen al). Persoonlijk denk ik dat het een verschuiving zal betekenen van suikerrock, waarbij die -vreselijke- zondag/familiedag zal vervangen worden door een programmatie die wél bezoekers waardig is. Of misschien hoop ik dat veeleer.
Bedoel je dat ik te vaak vetjes of onderlijnd gebruik?PS: Duckje - Wat mij betreft zou je eveneens verstaanbaar zou zijn met wat minder aandacht voor lay-out
-
- Forum addict
- Contacteer:
jep Haacht ligt tussen Leuven en Mechelen in, en Herent ligt tussen Leuven en Haacht induckje schreef:Haacht en Herent, dat ligt zo een beetje aan dezelfde coté van Leuven dacht ik?

ik denk idd dat Faramir dat bedoeltduckje schreef:Bedoel je dat ik te vaak vetjes of onderlijnd gebruik?PS: Duckje - Wat mij betreft zou je eveneens verstaanbaar zou zijn met wat minder aandacht voor lay-out

-
- Experienced user
- Contacteer:
-
- Forum addict
Ah! Een nieuw-Tienenaar. Je beseft allicht nog niet half hoe erg je keuze is, maar toch proficiat ^^
). Het is er niet erg groot, maar wel enorm cosy.
Één adres: de Tekilla! (Op de kalkmarkt - als uw ventje een waardig Tienenaar is, weet hij dat zeker zijnpax1984 schreef:Kennen jullie er een goei caféetje of taverne om langs te gaan?

-
- New user
-
- New user
hoii,
ik woon in woluwe, das dus IN brussel
maar op een of andere manier zijn er ni veel mensen op dit forum die IN brussel wonen he.. mss omdat er teveel fransachtig sprekende mensen wonen.. Kga volgend jaar wss aan de VUB studeren (omg stress..) en dan wss op kot ergens bij jette in de buurt. Mijn lief woont in wemmel dus dan zit ik daar ook dichter bij he
anyways, brussel is gewoon vet
ik woon in woluwe, das dus IN brussel

Just! En die tequilla's zijn er lekker en spotgoedkoop!Faramir schreef:Ah! Een nieuw-Tienenaar. Je beseft allicht nog niet half hoe erg je keuze is, maar toch proficiat ^^Één adres: de Tekilla! (Op de kalkmarkt - als uw ventje een waardig Tienenaar is, weet hij dat zeker zijnpax1984 schreef:Kennen jullie er een goei caféetje of taverne om langs te gaan?). Het is er niet erg groot, maar wel enorm cosy.
-
- New user