Welke goeie datingapps?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
Gesloten
Hanne J.
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Welke goeie datingapps?

Bericht door Hanne J. » 22 jan 2019 01:37

Wie maakt er tegenwoordig nog nieuwjaarsresoluties? Zou je kunnen denken. Maar ja ik heb een hele waslijst van dingen die ik hoop waar te maken in 2019 en één daarvan is een liefdesleven.
Na een emotioneel 2018 overheerst door onbeantwoorde gevoelens, heb ik me eindelijk over mijn crush gezet. Dit gaf ruimte voor iets anders dan zelfmedelijde en liefdesverdriet, maar er is niks om die mee op te vullen. Vandaar dus de zoektoch naar een liefdesleven. Ik wil niet persé een lief ofzo, al zou dat fijn zijn. Ik ben meer opzoek naar verliefdheid en aantrekkingskracht (en aandacht :ibi: )
2019 is ook het jaar waarin ik 18 word en dus de perfecte gelegenheid om eens te zien wat ik van datingapps vind.
Één probleem: er zijn er zóóóóóòôóó veel.

Dus mijn vraag: welke datingapps vinden jullie goed?
“The path to our destination is not always a straight one ...” —Barbara Hall

Anna*
Regular user
Regular user
Contacteer:

Re: Welke goeie datingapps?

Bericht door Anna* » 27 jan 2019 16:43

Ik weet het zelf ook niet zo goed eigenlijk, heb er een aantal uitgeprobeerd, maar zit tot nu toe niet echt iets bij waar ik echt tevreden over ben. Dus als iemand tips heeft voor goeie datingapps, laat maar weten!
Life begins at the end of your comfort zone

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 27 jan 2019 17:22

Ik heb HER en Tinder al geprobeerd, van beiden niet echt fan en eerder uit tijdsverdrijf... Via Tinder wel al enkele leuke gesprekjes en dates gehad, maar vaak heel veel leugens en ghosting enzo daar...

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 27 jan 2019 18:03

Ik heb deze sites ook al geprobeerd (her en tinder), meetic ook.
Allemaal niet veel soeps. Het beste is dan nog tinder... en zoals Redwings al zegt is het ook niet perfect.
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Anna*
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Anna* » 28 jan 2019 13:58

Ja, HER en Tinder heb ik inderdaad ook al geprobeerd en ook niet echt fan van. Meetic heb ik wel nog niet geprobeerd.
Life begins at the end of your comfort zone

Gesloten