eithnec hier

Holebi’s in Vlaanderen: wie zijn ze, wat doen ze, waar komen ze vandaan? Stel jezelf hier even voor!
Plaats reactie
eithnec
New user
New user
Geslacht: Vrouw

eithnec hier

Bericht door eithnec » 21 aug 2018 20:39

hallo,

een hele tijd terug kwam ik hier al even op verkenning
toen was ik echter nog niet zeker of ik hier wel thuishoorde, in alle verwarring ben ik toen vertrokken
nu ben ik terug, als 31 jarige had ik zo een 10 jaar lang een muurtje om me heen gebouwd wat liefde betreft, ik had de hoop om nog verliefd te worden haast opgegeven tot ik plots halsoverop verliefd werd op een vrouw en ik niet langer kon ontkennen dat ik ook op vrouwen val, echter was het niet wederzijds maar ze heeft wel men hart geopend en ik kan nu deze nieuwe weg bewandelen en kijken waar het me brengt en zo kom ik hier ook weer even kijken even wat steun op zoeken want nu ben ik zo ongeveer een week bezig met uit de kast komen,de vrienden die het al weten reageren positief, men mama heeft nog tijd nodig, men papa weet het nog niet dat is dus nog even waar ik men moed voor moet verzamelen maar goed alles is al zo snel gegaan dat ik nu ook eventjes op de rem trap om mezelf ook tijd te geven

zo dit in een notendop

groetjes

eithnec
puur op het gevoel

Florre
Moderator van het jaar 2017
Geslacht: Man

Re: eithnec hier

Bericht door Florre » 21 aug 2018 20:42

alvast welkom!
:welkom:
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-

eithnec
New user
New user

Bericht door eithnec » 21 aug 2018 21:29

dankjewel

zal mezelf nog even verder voorstellen
ben een vrouw van 31 die hoogsensitief is verder werkt men lichaam niet altijd goed mee en zijn men ogen niet zo best
ik werk als kringloopmedewerker
in men vrije tijd speel ik djembé en beoefen ik ook reiki (bij mezelf en bij anderen)
ik mediteer ook en met oud en nieuw ga ik als begeleidster op reis met een groep mensen met verstandelijke beperking
verder hou ik van koken, af en toe schrijven, wandelen, luisteren naar muziek, zwemmen en genieten van een film
ik ben van nature een vrolijk humoristisch persoon die ook heel zorgzaam is en graag voor anderen klaar staat
ik hou niet zo van drukte en uitgaan zegt me weinig (gebeurd misschien 5x per jaar) dus zoek ik eerder de rust op
puur op het gevoel

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 21 aug 2018 21:44

:welkom: :welkom: :welkom:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Debbaut
New user
New user

Bericht door Debbaut » 21 aug 2018 22:20

Ook welkom! :)
Hapiness can be found, even in the darkest of time, if one only remembers to put on the light.

ShaunHetSchaap
New user
New user

Bericht door ShaunHetSchaap » 21 aug 2018 23:50

Welkom! :D
:hugs: free hugs :hugs:

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 22 aug 2018 17:32

Welkom! Leuk dat je de weg terug gevonden hebt en je nu meer jezelf kan zijn ^^

eithnec
New user
New user

Bericht door eithnec » 22 aug 2018 18:30

Dank jullie wel het is een begin in ieder geval want ik ben nog helemaal niet zelfzeker ofzo maar sta in ieder geval verder dan 7 jaar terug furf het links en rechts al wel vertellen nu alleen men ouders dat moet nog men mama weet het wel men papa nog niet, zij sluit zich af nu voorlopig dus ja dat word nog even spannend ben na zo een lange tijd alleen eigenlijk wel toe aan een nieuwe soulmate dus ja wie weet deze keer een vrouw die niet terug deinst van een onervaren newbee :)
puur op het gevoel

eithnec
New user
New user

Bericht door eithnec » 22 aug 2018 20:50

ik heb intussen nog met men mama geappt
ze vroeg hoe men werkweek was en toen heb ik haar zelf gevraagd of ik het niet beter zelf zou vertellen aan mijn papa en toen zei ze van ja maar dat ik niet moest overhaasten niets impulsiefs doen dus maar ja eigenljk waarom zou ik het nu al moeten zeggen wat win ik erbij niets ik ga gewoon lekker op verkenning en als ik iemand vind waar het echt goed mee zit dan zeg ik het wel :)
puur op het gevoel

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 22 aug 2018 21:05

eithnec schreef:
22 aug 2018 20:50
ik heb intussen nog met men mama geappt
ze vroeg hoe men werkweek was en toen heb ik haar zelf gevraagd of ik het niet beter zelf zou vertellen aan mijn papa en toen zei ze van ja maar dat ik niet moest overhaasten niets impulsiefs doen dus maar ja eigenljk waarom zou ik het nu al moeten zeggen wat win ik erbij niets ik ga gewoon lekker op verkenning en als ik iemand vind waar het echt goed mee zit dan zeg ik het wel :)
That's the spirit! Je leven wordt een pak mooier eenmaal je beseft dat je je niet moet outen.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

eithnec
New user
New user

Bericht door eithnec » 22 aug 2018 21:23

daar zit zeker wat in, heb ook nog geschreven dat ik toch gewoon dezelfde blijf er gaat nu niet plots vanalles bij me veranderen alleen zal ik misschien wat minder onderhuidse spanning op me hebben en op termijn me wat gelukkiger voelen :)
puur op het gevoel

Plaats reactie