Leukgeeninspiratie schreef:![]()
Mechanica...

Leukgeeninspiratie schreef:![]()
Mechanica...
Florre schreef:een beetje gemengde emoties
aan de ene kant content dat het goed gaat, veel werk op me afkomt
aan de andere kant ontgoochelend in hetgeen ik vandaag voor de klas presteerde
plots terug met beide voeten op de grond en echt het gevoel van falen
voelt echt raar aan.
wow Proficiat Quibbie!!! Ga ervoor!TheQuibbler schreef:Net een positief gesprek met mijn promotor gehadNog twee dagen werk denk ik en dan klaar met die onderzoekspaper
Thanks!Florre schreef:wow Proficiat Quibbie!!! Ga ervoor!TheQuibbler schreef:Net een positief gesprek met mijn promotor gehadNog twee dagen werk denk ik en dan klaar met die onderzoekspaper
TheQuibbler schreef:Net een positief gesprek met mijn promotor gehadNog twee dagen werk denk ik en dan klaar met die onderzoekspaper
Hey, kom op eh, jij gaat die examens schitterend doen, daar ben ik zeker van!geeninspiratie schreef:De blok is echt een zware periode voor mij. In januari heb ik me een volledige maand nutteloos en dom gevoeld, en nu begint het gevoel opnieuw de kop op te steken. Mijn dromen doen er toch niks toe, want ik kan niks en ik ben een mislukkeling in alles wat ik probeer. Zo lijkt het toch...
MerciBartV schreef:Hey, kom op eh, jij gaat die examens schitterend doen, daar ben ik zeker van!geeninspiratie schreef:De blok is echt een zware periode voor mij. In januari heb ik me een volledige maand nutteloos en dom gevoeld, en nu begint het gevoel opnieuw de kop op te steken. Mijn dromen doen er toch niks toe, want ik kan niks en ik ben een mislukkeling in alles wat ik probeer. Zo lijkt het toch...
Voor bijna elke student is de blok een zeer zware periode hoor, wees maar zeker!
Probeer tijdens je blok genoeg pauzes te nemen, en doe af en toe ook dingen die je graag doet, dat helpt bij mij altijd
Maar een mislukkeling ben je zeker niet!
Het kan best dat je na een zware periode een deel van je motivatie en concentratie kwijt omdat het gewoon te veel was. Maar het is zoals je zegt: je hebt nog één examen en dan 3 maanden vakantie. Probeer er nog het beste van te maken en zoek daarna iets zodat je eens volledig kan ontspannen. Als het na een paar weken niet verbetert dan moet je wel hulp gaan zoeken. Anders begin je het volgend schooljaar zoals je het nu gaat eindigen en dat is echt geen aanraderBartV schreef:Ik denk dat ik last heb van een depressie of een burn-out voor school...
Wanneer je voor een lange periode erover gegaan bent, dan is achteraf zelfs het minste al te veel. Maar nu is uw laatste examen gedaan en kun je zoveel tijd voor jezelf nemen als je nodig hebt.BartV schreef:Ik denk dat ik last heb van een depressie of een burn-out voor school...