Slices of Life [9]

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
D24
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Slices of Life [9]

Bericht door D24 » 11 mar 2018 11:10

Gisteren heb ik een vrouw moeten interviewen in het ziekenhuis die net bevallen was. Je zag gewoon aan de vrouw dat ze nog enorm veel pijn had maar toch bleef ze volhouden tijdens het filmen. Het was een unieke ervaring.

PS: ik ben nu zeker dat ik later geen kinderen wil :o .

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 11 mar 2018 17:33

Vandaag een 5 km gewandeld en genoten van het zonnetje: heerlijk gewoon! Je vraagt je toch af wat een mens eigenlijk doet in zijn leven. Eerst studeer je, nadien ga je werken, dan hopelijk geniet je nog van de overige tijd. Zo vraag ik mij altijd af of mijn grootouders tevreden waren met hun leven dat ze geleden hadden en als ze konden of ze iets anders soms gedaan hadden. Wat mij opvalt: weinig mensen die echt eerlijk zijn en als je eerlijk bent, dan wordt je daarvoor nog eens raar bekeken. Conformisme is niet altijd een goede zaak.
Wanneer je zegt dat je niet gelooft in God (en een aanhanger bent van het agnosticisme), dan wordt je voornamelijk in bepaalde dorpgemeenschappen nog steeds scheef bekeken. Aangezien ik eerder een natuurmens ben, zal ik nog sneller geconfronteerd worden met zo'n mensen. Ik hou echt niet van de voor mij als 'te drukke beleefde' stad. Wetenschap biedt al veel antwoorden, maar alles meten is niet alles weten natuurlijk.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

TD163
Experienced user
Experienced user

Bericht door TD163 » 11 mar 2018 20:47

Thor schreef:Vandaag een 5 km gewandeld en genoten van het zonnetje: heerlijk gewoon! Je vraagt je toch af wat een mens eigenlijk doet in zijn leven. Eerst studeer je, nadien ga je werken, dan hopelijk geniet je nog van de overige tijd..
Je moet niet wachten tot je pensioen om van het leven te genieten. Gewoon ieder jaar een beetje zodat je voelt dat je toch een beetje geleefd hebt. Pensioen is dan gewoon bonus.
Nothing sounds like a straight six TD.

geeninspiratie
Senior user
Senior user

Bericht door geeninspiratie » 11 mar 2018 21:10

TD163 schreef:
Thor schreef:Vandaag een 5 km gewandeld en genoten van het zonnetje: heerlijk gewoon! Je vraagt je toch af wat een mens eigenlijk doet in zijn leven. Eerst studeer je, nadien ga je werken, dan hopelijk geniet je nog van de overige tijd..
Je moet niet wachten tot je pensioen om van het leven te genieten. Gewoon ieder jaar een beetje zodat je voelt dat je toch een beetje geleefd hebt. Pensioen is dan gewoon bonus.
²

OT: Zopas naar de kermis van Merelbeke geweest. Het was alweer een hele tijd geleden dat ik oliebollen had gegeten :smile: .
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 12 mar 2018 22:02

geeninspiratie schreef:
TD163 schreef:
²

OT: Zopas naar de kermis van Merelbeke geweest. Het was alweer een hele tijd geleden dat ik oliebollen had gegeten :smile: .
't Was een heuse stoet! :D
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

geeninspiratie
Senior user
Senior user

Bericht door geeninspiratie » 12 mar 2018 22:18

Pancake schreef:
geeninspiratie schreef:
TD163 schreef:
²

't Was een heuse stoet! :D
Cho, dat carnaval skip ik eigenlijk altijd :lol: . Niks voor mij. De drukte alleen al.

OT: Eigenlijk gewoon een normale lesdag...
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 13 mar 2018 23:10

Ik heb alvan één collega ‘definitief’ afscheid genomen vandaag. Ik zie er zo tegenop om later deze week van al de rest afscheid te nemen. :(
Come quickly, I'm tasting stars!

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 14 mar 2018 14:39

Coincidence schreef:Ik heb alvan één collega ‘definitief’ afscheid genomen vandaag. Ik zie er zo tegenop om later deze week van al de rest afscheid te nemen. :(
Kom je dan naar Gent werken?
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 14 mar 2018 14:48

vorvzie schreef:
Coincidence schreef:Ik heb alvan één collega ‘definitief’ afscheid genomen vandaag. Ik zie er zo tegenop om later deze week van al de rest afscheid te nemen. :(
Kom je dan naar Gent werken?
Inderdaad. :D
Come quickly, I'm tasting stars!

geeninspiratie
Senior user
Senior user

Bericht door geeninspiratie » 14 mar 2018 19:32

Ter gelegenheid van de π-dag had een vriendin wiskundetattoos mee voor heel ons vriendengroepje. Zalig :D .

Afbeelding

- J.K. Rowling

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 14 mar 2018 22:57

Eindelijk nog es een goeie Guinness gedronken en een vriendin uit Ierland terug gezien.
We gaan es meer moeten afspreken, nu we allebei in Brussel zitten :')

idk
Babbelaar van 't jaar 2017
Geslacht: Vrouw

Bericht door idk » 15 mar 2018 00:04

geeninspiratie schreef:Ter gelegenheid van de π-dag had een vriendin wiskundetattoos mee voor heel ons vriendengroepje. Zalig :D .

Afbeelding
Zalig!
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

BartV
Senior user
Senior user

Bericht door BartV » 16 mar 2018 11:53

Daarnet de laatste les met mijn klasgroep gehad voordat iedereen stage heeft...
Het doet echt vreemd om te weten dat iedereen aan het werk gaat zijn terwijl ik zelf nog een jaartje moet doen...
"Alt er Love" -> Alles is liefde

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 22 mar 2018 20:16

BartV schreef:Daarnet de laatste les met mijn klasgroep gehad voordat iedereen stage heeft...
Het doet echt vreemd om te weten dat iedereen aan het werk gaat zijn terwijl ik zelf nog een jaartje moet doen...
Het is maar een jaar en wat is een jaar in een mensenleven...

geeninspiratie
Senior user
Senior user

Bericht door geeninspiratie » 24 mar 2018 18:53

Gisteren speelde ik uit pure nostalgie nog eens wat golf op de Wii. Ik sloeg een hole-in-one, voor het eerst in mijn leven :cheerleader2: .

- J.K. Rowling

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 25 mar 2018 15:26

Ik deed deze voormiddag een parcours in de hoogte, man man, nooit meer :lol:
Blij dat ik het helemaal heb afgelegd, maar het was toch met bibberende benen en af en toe misselijkheid door mijn hoogtevrees :')

BartV
Senior user
Senior user

Bericht door BartV » 25 mar 2018 17:29

TheQuibbler schreef:Ik deed deze voormiddag een parcours in de hoogte, man man, nooit meer :lol:
Blij dat ik het helemaal heb afgelegd, maar het was toch met bibberende benen en af en toe misselijkheid door mijn hoogtevrees :')
Het is op die manier dat je je hoogtevrees kan verminderen :)
"Alt er Love" -> Alles is liefde

herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door herman frodiet » 25 mar 2018 21:18

TheQuibbler schreef:Ik deed deze voormiddag een parcours in de hoogte, man man, nooit meer :lol:
Ik wil binnen een jaar of 5 nog wel eens terug maar brrrrr...
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 26 mar 2018 23:53

Echt pijnlijke spieren nu, je zou mij nu niet pijn kunnen doen door mij heel hard te masseren...

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 01 apr 2018 21:25

Nu pas ontdekken dat je eigenlijk gewoon via de rechtermuisklik de url van een youtube video kan kopiëren zonder je hele afspeellijst-link mee te hebben :lol: Ik maakte altijd een omweg als ik ergens een link van een liedje drop zonder dat ik wil dat mensen mijn hele afspeellijst te zien krijgen :')

Plaats reactie