Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat het een van de eerste keren is dat ik mezelf toelaat om er stil bij te staan. Maar het verpletterend verlangen dat mij aantrekt tot mijn vrouwelijke collega dwingt mij om er verder iets mee te doen. Na het lezen over bi-schierigheid lijkt het mij niet zo dat ik in deze categorie pas, want de gevoelens die ik heb voor deze fantastische vrouw betreffen meer romantische dan fysieke gedachten. Al kan ik niet ontkennen dat ik heel vurig hoop dat ze mij ooit zal vastnemen en innig zoenen waarbij een passionele scène zich verder ontplooit

In mijn kindertijd en de eerste 4 jaar van het secundair onderwijs heb ik mij nooit bezig gehouden met relaties, zowel vrouwelijk als mannelijk. Ik verdiepte mij in boeken en het schrijven van eigen verhalen over allerlei avonturen in een wereld die me veel interessanter leek dan degene waar ik mij werkelijk in bevond. Eens ik 20 werd, passeerden er reeds 3 vrouwen waar ik verliefd op werd, maar nooit zo hevig als momenteel (het bleef ook steeds bij fantaseren en denken, wat als…) . Er passeerden ook 3 mannen waar ik steeds een relatie van ongeveer een jaar mee onderhield, maar steeds bleken zij achteraf keer op keer een erbarmelijke keuze te zijn. En dat besef zorgde ervoor dat ik de relaties steeds zelf beëindigde. Na mijn laatste stukgelopen relatie begon ik mij sterk te focussen op mijn tweede diploma en daarna het werken aan mijn carrière (die voor mij heel belangrijk is). Ondertussen ben ik 5 jaar single, en dan plots verschijnt daar die prachtige vrouw op mijn nieuwe job, en ik ben helemaal van de kaart. Ik kan niet naar haar kijken of ik ben bang dat ze ontdekt dat ik haar ongelofelijk vind! Ze inspireert mij alvast heel sterk om verder muziek over te schrijven, maar opnieuw wordt het in werkelijkheid een probleem, want ik moet natuurlijk wel met haar samenwerken.
Ik besef dat deze post behoorlijk wat langer is dan wat ik anders lees van vragen op dit forum, maar ik hoop echt dat iemand mij wat verder op weg kan zetten. Ik ben niet meer van plan om deze gevoelens en gedachten aan de kant te schuiven, dus wat handvaten zouden mij echt wel kunnen helpen.
Alvast bedankt.