Verliefd op collega

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
1 bericht • Pagina 1 van 1

Verliefd op collega

Berichtdoor LP1990 » 03 feb 2018 20:36
Sinds enkele weken ben ik verliefd op mijn vrouwelijke collega. Ik beschouw(de) mezelf behoorlijk hetero, maar in het verleden zijn er al een paar vrouwen gepasseerd waar ik ook verliefd op werd (maar nooit iets mee heb gedaan). Ondertussen ben ik 27 en dacht ik wel dat ik mijn seksualiteit had uitgedokterd. Blijkbaar niet...
Wat anders is aan de huidige situatie is dat ik werkelijk als een blok ben gevallen voor deze fantastische vrouw.
Elke keer als ze dicht bij mij komt om iets uit te leggen, of dicht bij mij passeert hoop ik dat ze niet naar mij kijkt of me iets vraagt, want daar ben ik dan tijdelijk niet toe in staat :D. Ik betrap mezelf erop dat ik vaak naar haar kijk, de manier waarop ze loopt, rookt, met haar hand door haar haar gaat,... We hebben al een aantal keer met de fiets naar het werk gereden (we wonen in dezelfde stad) en het is best wel een eindje rijden. Maar ik lijk echt op geen normale manier met haar te kunnen spreken. Ik spreek haar liever niet aan, of vermijd haar tijdens het werk omdat ik mij anders echt niet kan focussen op mijn job!
Zelf weet ik dat ze lesbisch is, ze was tot voor kort althans getrouwd.

Momenteel ben ik er eigenlijk best wel wat door van de kaart, want ik heb wel al interesse en gevoelens gehad voor een vrouw, maar nog nooit zo extreem. Ik ben zelfs nog nooit zo hard gevallen voor een man.

Ik weet echt niet wat ik ermee moet doen, spreek ik haar aan met het risico op het verpesten van de werksituatie?
Plus, nu ben ik helemaal aan het twijfelen over mezelf omdat dit me zo hard overvalt.
Wat ik wel zeker weet is dat ze het ooit wel zal doorhebben, misschien zal ze denken dat ik haar niet moet hebben omdat ik echt niet vlot met haar babbel en haar vermijd. Ik weet dat ze mij hier dan ook wel over zal aanspreken, dan kan ik wel niet anders dan eerlijk zijn.
Er moet echt wel iets mee gebeuren, want het zal ooit wel beginnen opvallen dat ik helemaal van mijn melk ben als ze in de buurt is. Ik fantaseer dat ze mij op een bepaald moment zal kussen als we een gesprek apart hebben, en zo gaat het maar door...
Ik ben er enorm onzeker over, en bang dat ze mij zou uitlachen, al is het een hele lieve vrouw en denk ik dat ze dat wel niet zou doen.
Help?
LP1990
New user
New user

Geslacht: Vrouw

1 bericht • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties