Half en half herkenbaar.vorvzie schreef:... De meme heeft zelfs eens naar de mama gebeld in het begin omdat mijn vriend niet aanwezig was bij iets van de familie. Het ging gewoon niet toen. Maar dat ze vond dat dat tegenwoordig toch allemaal moet kunnen...
ga die dan vanavond eens bekijkenredwings schreef:National coming-out day.
Ik keek vandaag de documentaire 'growing up gay' met Olly Alexander. Iedereen zou die moeten zien, dus eigenlijk zou ik die willen delen. Maar tot op vandaag blijft dat delen op social media te moeilijk voor mij... Grootouders en tantes die van niets weten, collega's aan wie ik nu ook niet alles wil vertellen... Spijtig, want het is toch nog steeds nodig erover te praten...
Ja, ik ben blij dat ik al toch eventjes volledig uit de kast ben, maar toch altijd wat terughoudender als het gaat over holebi's of homoseksualiteit. Zelf ga ik niet zeggen dat ik homo ben, want ik zal eerder zeggen dat ik een vriend heb. Dus wat indirecterredwings schreef:National coming-out day.
Ik keek vandaag de documentaire 'growing up gay' met Olly Alexander. Iedereen zou die moeten zien, dus eigenlijk zou ik die willen delen. Maar tot op vandaag blijft dat delen op social media te moeilijk voor mij... Grootouders en tantes die van niets weten, collega's aan wie ik nu ook niet alles wil vertellen... Spijtig, want het is toch nog steeds nodig erover te praten...
Ligt ge te goed in de markt?Florre schreef:ik kan me doodergeren aan mensen die hopeloos mijn aandacht proberen te trekken,
meer zelfs me ongegeneerd proberen te versieren terwijl ze ofwel weten dat ik homo ben
ofwel weten ze dat ik al een lief heb URGH
Slachtoffer van je eigen populariteit?Florre schreef:ik kan me doodergeren aan mensen die hopeloos mijn aandacht proberen te trekken,
meer zelfs me ongegeneerd proberen te versieren terwijl ze ofwel weten dat ik homo ben
Op sommige momenten wel: vooral op de momenten dat het niet moetLumpySpacePrince schreef:Slachtoffer van je eigen populariteit?Florre schreef:ik kan me doodergeren aan mensen die hopeloos mijn aandacht proberen te trekken,
Ja, iedereen op zijn beurt, maar inderdaad: ik enerveer mij daar ook in...BartV schreef:De dienst studentenadministratie: 15 minuten wachten op degene voor u om zelf maar 1 klein ding te moeten vragen