Moeilijke situatie: heeft hij nu interesse of niet?

Je hebt er vaste, open, gefantaseerde, onbestaande, beëindigde, versmachtende, seksuele of verrijkend relatie? Deel het hier!
4 berichten • Pagina 1 van 1

Moeilijke situatie: heeft hij nu interesse of niet?

Berichtdoor CK-CA » 05 sep 2017 20:33
Dag iedereen

Een maand of twee geleden heb ik een ontzettend lieve jongen ontmoet. Ik ben hopeloos verliefd, en er is een constant verlangen naar hem..

Voor dit allemaal zijn we gematched geweest op Tinder en even daarna op Once. Het klikte meteen tussen ons en we besloten dan ook om af te spreken. We hebben ongeveer een 1,5 uur tot twee uur gewandeld en in het echt vond ik hem nog knapper. Hij is 1m90 en heeft iets heel liefs/onschuldigs over zich. Totaal mijn type. :)

(In één van onze eerste gesprekken zei hij dat het uit was met zijn ex, toen was dat een week geleden. Toen we gingen afspreken, was dat waarschijnlijk: twee – drie weken. En toen hij me negeerde was het vier weken dat het uit was met zijn ex.)

Na onze ontmoeting vond hij mij ook erg interessant: hij gaf me complimentjes, we flirtten met elkaar, … En plots stopte hij met sturen, uit het niets. Ik snapte het niet en ik heb toen 2 berichten gestuurd die hij niet beantwoordde. Uiteindelijk, aangedaan van de situatie, heb ik hem één lang bericht gestuurd waarin ik vertelde dat ik het niet fijn vond dat hij ineens niets meer van zich laat weten. Hij verontschuldigde zich, zei daarna dat hij nog niet klaar was voor een nieuwe relatie en dat hij dit niet durfde te zeggen.
Terug begonnen we te praten. En ik merkte ook dat IK altijd het gesprek begon, nooit hij.

Ik probeerde voorzichter te zijn met complimenten te geven of met te flirten, maar toen zag ik dat hij het zelf deed. Waarop ik me zelf niet kon inhouden en ook iets terug liefs zei. Een paar dagen later antwoordde hij nogmaals voor de tweede keer nu niet meer. Heb toen 11 dagen afgewacht en hem opnieuw een bericht gestuurd, en subtiel vermeld dat hij niet had geantwoord. Hij zei: “sorry dat ik niet kon sturen”. Daarna terug een heel fijn gesprek gehad (hij had opnieuw mij een compliment gegeven over mijn uiterlijk), en weer antwoordt hij niet meer, nu voor de derde keer. Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken.

Als hij geen interesse heeft, waarom flirt hij dan met mij of waarom geeft hij mij complimenten?

Enkele dagen terug liep ik zeer somber/depressief rond, ik wil zo graag bij hem zijn, maar aan de andere kant wil ik hem niet pushen of opdringerig overkomen. Zelf heb ik het ooit aan de hand gehad dat een jongen mij constant berichten stuurde, het was bijna zelfs stalken – en dat geeft dan net het tegenovergestelde effect.

Volgens mij worstelt hij zich met zijn ex en heeft hij nog steeds liefdesverdriet.

Wat denken jullie ervan?
CK-CA
New user
New user

Geslacht: Man

Re: Moeilijke situatie: heeft hij nu interesse of niet?

Berichtdoor Brb » 06 sep 2017 13:14
Als ik jou was, zou ik hem echt laten gaan. Hij is constant heet/koud. Het is enorm jammer omdat je dacht dat er een click was maar je kan echt niet zo met je voeten laten spelen. Verlies je tijd echt niet aan zo'n persoon.

Het kan inderdaad zijn dat hij nog steeds met liefdesverdriet zit van zijn vorige relatie. Maar dat is niet ideaal om dan een relatie te beginnen. Ik zou hem echt gewoon duidelijk maken dat je graag met hem iets wil beginnen maar dat hij eerlijk moet zijn tegenover zichzelf en jou of hij daadwerkelijk wel een relatie wil. En als het niet zo is, dan moet je echt verder.

Veel succes.
Brb

Berichtdoor CK-CA » 11 sep 2017 23:18
Het is makkelijker gezegd dan gedaan, als je iemand zo leuk vindt :)
Wie je ook mag zijn - bedankt voor je antwoord, het heeft verhelderend gewerkt.
CK-CA
New user
New user

Berichtdoor Robbe » 30 sep 2017 15:14
Mijn ervaring met jongens die net uit een relatie zijn, is ook zoiets wat jij beschrijft.

Ik heb het zelf meegemaakt en het was net zo. Vaak contact, dan ineens dagen niet meer. Toch blijf je zelf wat hopen.
Uiteindelijk kwam het er gewoon op neer dat hij helemaal nog niet klaar was voor een serieuze relatie enzoverder.
Hij geniet nu soms wel van het geflirt en de eventuele affectie, maar ik denk dat een diepere band dan aandacht voor hem gewoon nog niet aan de orde is.

Een relatie verwerken kan nu eenmaal tijd kosten, vrees ik.

Hou je goed!
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Leeftijd: 20

4 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Relaties