[quote="lukasvanelst"]Beste,
Ik studeer film aan het ritcs en samen met enkele andere jongeren werken we aan een documentaire over bloed doneren. Zoals ik een tijd geleden zelf ontdekt heb, mogen homo's geen bloed geven. Dit willen we met onze documentaire aanklagen want dit vinden we een vorm van discriminatie. Hiervoor zijn we op zoek naar getuigenissen en mensen die al geprobeerd hebben bloed te doneren, maar niet mochten, of mensen die hieronder lijden.
Als je ons kan helpen, of iemand kent die ons zou kunnen helpen, mag je hier altijd op reageren of een berichtje sturen naar
lukasvanelst@gmail.com
Laten we dit probleem samen aanklagen!
Alvast bedankt!
Groetjes, Lukas
[/quote]
Jongens, jongens! we hebben een nieuwtje in de groep, altijd leuk. Lukas you might be gay, but get your facts straight. Je hebt het "ontdekt"? Goed onderzoek. Nu dan zal je natuurlijk ook gezien hebben dat op de vragenlijsten (die door het centrum voor gelijkheid van kansen en dies meer zijn nagekeken) staat "heeft u als man ooit seks gehad met mannen". Dus er wordt een objectief criterium gehanteerd. Een criterium dat verband kan houden met een verhoogd risico op HIV overdracht. Ik ben ooit donor geweest en ben van wetswege uitgesloten, dus ik wil gerust in je docuutje getuigen, maar ik lijd er niet echt onder. Oh, in dit topic kan je nog meer lezen
viewtopic.php?f=24&t=31645&start=40.