gaysauna

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
37 berichten • Pagina 2 van 21, 2

Re: gaysauna

Berichtdoor vorvzie » 12 maart 2017 17:24
Barry schreef:
Thor schreef:Mijn eerste keer was vandaag in gay sauna "Club 3000" in Brussel-Zuid, leuke ervaring... Maar wees wel voorzichtig ;)

voorzichtig van?

Iets laten vallen, zelf uitgelijden, je moeten bukken voor de zeep te pakken. Je kent het Ik denk dat hij eerder SOA's en dergelijke bedoelt
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
vorvzie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 25
Geslacht: Man

Berichtdoor Barry » 12 maart 2017 20:02
vorvzie schreef:
Barry schreef:
Thor schreef:Mijn eerste keer was vandaag in gay sauna "Club 3000" in Brussel-Zuid, leuke ervaring... Maar wees wel voorzichtig ;)

voorzichtig van?

Iets laten vallen, zelf uitgelijden, je moeten bukken voor de zeep te pakken. Je kent het Ik denk dat hij eerder SOA's en dergelijke bedoelt

je hoeft toch niet naar de gaysauna te gaan om 'gemeenschap' te hebben?
Barry
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Pancake » 12 maart 2017 23:32
Barry schreef:
vorvzie schreef:
Barry schreef:

voorzichtig van?

Natuurlijk niet, maar jij weet niet wat hij er uitgespookt heeft hé :)

Ot: Ik ga binnenkort ook eens mijn eerste gaysauna doen :whistle:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21

Berichtdoor Barry » 12 maart 2017 23:45
Pancake schreef:
Barry schreef:
vorvzie schreef:
Barry schreef:

voorzichtig van?

ik wil daar ook eens naartoe, maar ik hoor altijd verhalen en ik durf niet meer. :p
Barry
Senior user
Senior user

Berichtdoor vorvzie » 13 maart 2017 17:21
Pancake schreef:
Barry schreef:
vorvzie schreef:
Barry schreef:

voorzichtig van?

Wat natuurlijk ook opgaat voor iemand die je beter kent en die je wel vertrouwt. Dat is eigenlijk gevaarlijker.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
vorvzie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 25

Berichtdoor JFK » 14 maart 2017 10:22
Ik ga het duizendkeer blijven herhalen in dit topic..tot treurnis toe. ... :lol: . In een gaysauna gebeuren geen rare dingen, je doet enkel wat je zelf wilt en toelaat, Be safe and smart...Always. je hoeft er geen 'gemeenschap' te hebben (gewoon relaxen en gezellig samenzijn met vrienden kan ook). ...
Het is allemaal wat je zelf wilt.

Probeer het eens..Ligt het je, hoera dan...Ligt je het niet ..Dan weet je het toch tenminste. :)
En ga voor de eerste keer met een goede vriend/date/whatever die het al kent en waarbij je je op je gemak voelt.
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Thor » 15 maart 2017 15:01
JFK schreef:Ik ga het duizendkeer blijven herhalen in dit topic..tot treurnis toe. ... :lol: . In een gaysauna gebeuren geen rare dingen, je doet enkel wat je zelf wilt en toelaat, Be safe and smart...Always. je hoeft er geen 'gemeenschap' te hebben (gewoon relaxen en gezellig samenzijn met vrienden kan ook). ...
Het is allemaal wat je zelf wilt.

Probeer het eens..Ligt het je, hoera dan...Ligt je het niet ..Dan weet je het toch tenminste. :)
En ga voor de eerste keer met een goede vriend/date/whatever die het al kent en waarbij je je op je gemak voelt.

Ik vond het wel een serieuze meevaller en raad het andere homo's zeker aan! Je ogen de kost geven is ook al tof, al ben ik wel verder gegaan met een vriend die ik kon van tevoren. Dus ze gaan je zeker niet aanranden daar, hoogstens wel betasten. Maar als jij duidelijk maakt dat je het niet wilt met hen, dan gebeurt er ook niets :p Macho in Brussel vind ik wel beter dan Club 3000.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Berichtdoor WTBG » 06 jun 2017 13:03
Klopt dat je voorzichtig moet zijn, heb ze daar in de stoomdouche eens zien aanschuiven voor iemand die duidelijk grote dorst had :what: Kga binnenkort nog eens naar Nautilus waar ik 'altijd' ga maar tenzij het echt safe kan vermijd ik het seksuele toch maar.

Wat die verhalen betreft dat je daar achterna gezeten wordt of gelijk wat: de keren dat ik geweest ben heb ik daar niks, maar dan ook echt niks van gemerkt, bij mezelf of iemand anders. Tis ook totaal niet zo dat je continu een hand op je been voelt of betast wordt, al gelijk waar je zit, het gebeurt wel maar toch vrij zelden.
WTBG
New user
New user

Leeftijd: 34

Berichtdoor Valova » 07 jun 2017 20:41
Misschien mis ik iets, maar wat is het punt van een gay sauna als je er geen eh, gay zaken wil gaan doen?
Valova
Senior user
Senior user

Leeftijd: 28

Berichtdoor Barry » 07 jun 2017 22:01
Valova schreef:Misschien mis ik iets, maar wat is het punt van een gay sauna als je er geen eh, gay zaken wil gaan doen?

definieer 'gay zaken'. ik bedoel, dat hoeft toch niet de intentie te zijn.
Barry
Senior user
Senior user

Berichtdoor Valova » 07 jun 2017 22:09
Klopt, maar ik vraag me af waar dan het verschil ligt met een 'gewone' sauna.
Valova
Senior user
Senior user

Leeftijd: 28

Berichtdoor JFK » 08 jun 2017 09:04
Valova schreef:Klopt, maar ik vraag me af waar dan het verschil ligt met een 'gewone' sauna.

Geen vrouwen? :P 'mannen/gays-onder-elkaar'-gevoel? :D
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Berichtdoor WTBG » 08 jun 2017 22:56
Ik heb niet gezegd dat ik nooit 'gay zaken' doe he, alleen niet als het niet safe kan, groot verschil :lol:
En wat JFK zegt dus, gays onder elkaar (met enkel een handoekske...) waar je gerust mag 'kijken' en zonder 1001 regeltjes is toch een groot verschil met een gewone sauna, én veel goedkoper :smile:
WTBG
New user
New user

Leeftijd: 34

Berichtdoor Thor » 29 jun 2017 22:50
JFK schreef:
Valova schreef:Klopt, maar ik vraag me af waar dan het verschil ligt met een 'gewone' sauna.

Geen vrouwen? :P 'mannen/gays-onder-elkaar'-gevoel? :D

Wel in een gewone (naakt)sauna heb je geen afzonderlijke kamers en andere, dergelijke ruimtes. Het seksuele aspect staat hier meer op de voorgrond, al kan je in een gay sauna ook gewoon genieten en ontspannen...
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Berichtdoor JFK » 30 jun 2017 09:17
Wel ja. Dat natuurlijk ook.

In een gewone sauna ga je geen séparés hebben. :lol: Een gaysauna heeft natuurlijk een hogere seksuele/flirterige sfeer
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Berichtdoor Chuck » 24 aug 2017 20:06
Barry schreef:
vorvzie schreef:
Barry schreef:

voorzichtig van?

Ik denk vooral dat hij doelt op de buurt in Brussel waar het gelegen is. Brussel-Zuid is niet meteen de properste en veiligste buurt van Brussel, en zeker 's avonds zou ik mij hier alleen niet 100% op mijn gemak voelen. Wat niet wilt zeggen dat ik er niet zou rondlopen, maar er zijn buurten waar ik mij veiliger zou voelen.

OT: Macho Sauna in Brussel is ook wel oké, en gelegen in een iets aangenamere wijk van Brussel. Ook in het verlengde van de gay-uitgaansbuurt.

Verder moet ik zeggen dat mijn ervaringen hier, ik ga doorgaans wel op kalmere momenten, vrij gelijk lopen met die van JFK. Het hangt allemaal af van wat je zelf uitstraalt en zelf wilt.

Al moet ik persoonlijk wel zeggen, als het puur om te ontspannen is zou ik zelf toch eerder naar een gewone sauna gaan. Puur om het feit dat die over het algemeen iets meer aan te bieden hebben dan gaysauna's.
Chuck
Regular user
Regular user

Berichtdoor BadPritt » 31 okt 2017 17:38
Dit jaar ook een paar keer naartoe geweest, altijd tof en idd zoals JFK het uitlegt.
Laatste keer was er wel een man die iets te opdringerig was naar mijn goesting maar voor de rest nooit een probleem.
Nogal logisch dat je daar voorzichtig moet zijn, dat is in een gay sauna niet anders dan erbuiten.
BadPritt
New user
New user

Leeftijd: 35

37 berichten • Pagina 2 van 21, 2

Keer terug naar Lichaam & seksualiteit