Ik ben al lange tijd aan het overwegen om naar een homosauna te gaan, maar alleen heb ik hier niet veel zin in :/ .
Er zijn zeker geen mensen die mij willen vergezellen?
Mvg:dostojefski

PS: Wie zin heeft mag en pb sturen

Wat denk je wel dat er in een sauna zal gebeuren?Robbe schreef:He,
Persoonlijk maak ik me toch wat zorgen met je voornemen.
Je lijkt hier nog niet zo lang aanwezig te zijn op het forum en toch nog wat op zoek?
Ik kan er ook volledig naast zitten, maar efin.
Ik heb de indruk dat het nogal een snelle beslissing is die je neemt om dat te doen, wat misschien niet zo rooskleurig afloopt als je je inbeeldt.
Nuja, het blijft je eigen beslissing. Als je het echt wil doen: er zijn zeker mensen te vinden die hetzelfde doen. Misschien vind je je match wel op het forum.
Salvete !
...JFK schreef:Wat denk je wel dat er in een sauna zal gebeuren?Robbe schreef:He,
Je lijkt hier nog niet zo lang aanwezig te zijn op het forum en toch nog wat op zoek?
Ik heb de indruk dat het nogal een snelle beslissing is die je neemt om dat te doen, wat misschien niet zo rooskleurig afloopt als je je inbeeldt.
Nuja, het blijft je eigen beslissing. Als je het echt wil doen: er zijn zeker mensen te vinden die hetzelfde doen. Misschien vind je je match wel op het forum.
Salvete !![]()
Het is maar de sauna hoor.
![]()
Het is normaal dat iemand eens naar een gaysauna wil gaan, en het is zeker normaal dat hij dat niet alleen wilt doen. En dat die persoon nu lang op het forum zit of niet, dat doet er toch niet toe?
Blijkbaar heerst er nog steeds een groot taboe op de sauna
@dostojefski Via de zoekfunctie kan je wel oude topics over dit thema terugvinden, als je wilt.
JFK schreef:Wat denk je wel dat er in een sauna zal gebeuren?Robbe schreef:He,
Salvete !![]()
Het is maar de sauna hoor.
![]()
Het is normaal dat iemand eens naar een gaysauna wil gaan, en het is zeker normaal dat hij dat niet alleen wilt doen. En dat die persoon nu lang op het forum zit of niet, dat doet er toch niet toe?
Blijkbaar heerst er nog steeds een groot taboe op de sauna
@dostojefski Via de zoekfunctie kan je wel oude topics over dit thema terugvinden, als je wilt.
Wel ja..Het is uiteenlopend natuurlijk. Mensen gaan naar een gaysauna om gewoon te ontspannen ... wat je in elke andere sauna doet (mannen/homo's onder elkaar is nog altijd iets anders. Ik geef toe dat ik mij ook wel meer op mijn gemak voel als er geen vrouwen bij zijn. Maar dat is persoonlijk natuurlijk) .TylerXD schreef: Uit nieuwsgierigheid: Is een gaysauna dan gewoon een ontmoetingsplaats voor homo's of wat is dan het verschil met een gemengde sauna? Lijkt me nogal een vreemde plaats om mensen te ontmoeten. Maarja, dat is mijn mening, héIk ben geen sauna-expert
Aha, bedankt voor de heldere uitleg! Dat heeft visie over gaysauna's toch wel een beetje aangepast.JFK schreef:
Wel ja..Het is uiteenlopend natuurlijk. Mensen gaan naar een gaysauna om gewoon te ontspannen ... wat je in elke andere sauna doet (mannen/homo's onder elkaar is nog altijd iets anders. Ik geef toe dat ik mij ook wel meer op mijn gemak voel als er geen vrouwen bij zijn. Maar dat is persoonlijk natuurlijk) .
Anderen gaan gewoon om mensen te ontmoeten, met vrienden weg te gaan en één te drinken samen in de lounge. Weeral dat mannen -onder-elkaar-gevoel-primeert. Je zou ervan verschieten hoe sociaal het kan zijn.
Nog anderen zijn er om te cruisen en seks te zoeken. Ik ga er geen doekjes om winden, dat is een groot deel van de bezoekers hun intenties. Maar ook hier heb je verschillen he. Je hebt mensen die het actief zoeken, maar ook die er gewoon voor openstaan, en met een 'we-zien-wel-is-het-niets-is-het-ook-goed-' er zijn.
Eigenlijk precies hetzelfde zoals mensen naar een fuif gaan. Sommigen gaan om te dansen, anderen om met vrienden weg te zijn, anderen zoeken een flirt of een one-night-stand. En voor nog anderen maakt het allemaal niet zoveel uit en doen vanalles wat.
Je ziet eigenlijk wel heel snel welke intentie een bezoeker heeft. En zelf ga je dat ook wel uitstralen.. Als je komt om louter te relaxen, gaan anderen dat ook wel merken en je met gerust laten.
En zo niet....dan maak je het gewoon duidelijk. Dat is geen schande. Het is echt een ongeschreven regel dat 'nee' ook effectief 'nee' is. En daar houdt iedereen zich wel aan.
![]() | Topic samengevoegd met reeds bestaand topic. – Coincidence |
voorzichtig van?Thor schreef:Mijn eerste keer was vandaag in gay sauna "Club 3000" in Brussel-Zuid, leuke ervaring... Maar wees wel voorzichtig