Slices of Life [8]
Re: Slices of Life [8]
Vandaag mijn derde en tevens mijn laatste dag gehad als vrijwilliger in wzc Klateringen in Ninove. Het was een leuke ervaring, maar ik zou niet direct voor verpleegkunde willen gaan. Enkel ergotherapeut spreekt me voorlopig aan in de zorgsector aangezien het ook nog een brede waaier van mogelijkheden geeft. Ik kreeg wel complimenten van mensen die zeiden dat het me goed afging, dus dat doet wel deugd. Ik merk wel dat in de zorgsector wel een tekort is aan allerhande personeel, want als je wilt kan je bezig blijven...
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
-
- Forum addict
- Geslacht: Man
http://www.iculture.nl/nieuws/apple-cam ... esterwerk/
Ik voel mij precies een vastgoedinvesteerder nu...
Ik voel mij precies een vastgoedinvesteerder nu...

Come quickly, I'm tasting stars!
-
- I have no life
- Contacteer:
Vanochtend een "heuse ziekenwagendemonstratie" gaan geven op een kleuterschool. Ik denk dat ik nu met nestdrang zit of zo. Ik denk dat mocht ik nu een vrouw zijn met haar eisprong dat de mannen maar beter binnen bleven.
Spoiler! :
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Oh, da doe mij zi hard herinneren aan het 1ste leerjaar(ondertussen al 13 jaar geleden, amai)!Springbal schreef:Vanochtend een "heuse ziekenwagendemonstratie" gaan geven op een kleuterschool. Ik denk dat ik nu met nestdrang zit of zo. Ik denk dat mocht ik nu een vrouw zijn met haar eisprong dat de mannen maar beter binnen bleven.
Spoiler! :
Me de klas naar het ziekenhuis, iedereen reuze gefascineerd, mooie tijd

"Alt er Love" -> Alles is liefde
-
- Forum addict
- Geslacht: Vrouw
ondertussen ben ik weer aan het studeren (Dierenverzorging via Laudius.nl) en dat bevalt me goed.
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto
Ziekte van Hashimoto
-
- Forummer van 't jaar 2017
Er zit een zekere ironie in het schrijven van een onderzoeksopdracht voor economie over hoe'n slecht bedrijf Zalando wel niet is, en ondertussen daar een sjaal bestellen 

Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page
and here we are
you and me
on the last page
Wanneer je dementerende meter in het woonzorgcentrum een paar keer vraagt om naar toilet te gaan en de verzorgers haar negeren. Hoe erg kan het zijn? Dan ga jezelf met haar naar het toilet... De verzorgers hebben nog een geluk dat mijn meter normaal gezien dagelijks bezoek krijgt van haar familie. Zo moeten ze minder haar begeleiden bij de maaltijd onder andere... Maar dit is typerend in alle woonzorgcentra.
Ik heb een (zeer zwaar) dementerende grootmoeder in een wzc. Ze kan niet praten, niet wandelen, niet meer zelf eten of drinken, ...Thor schreef:Wanneer je dementerende meter in het woonzorgcentrum een paar keer vraagt om naar toilet te gaan en de verzorgers haar negeren. Hoe erg kan het zijn? Dan ga jezelf met haar naar het toilet... De verzorgers hebben nog een geluk dat mijn meter normaal gezien dagelijks bezoek krijgt van haar familie. Zo moeten ze minder haar begeleiden bij de maaltijd onder andere... Maar dit is typerend in alle woonzorgcentra.
Er zijn daar 2 verplegers(die ongelofelijk hard hun best doen, chapo!) voor 12 dementerende mensen die allemaal veel zorg nodig hebben. Het is inderdaad schrijnend dat zoiets kan, maar het is inderdaad overal hetzelfde

Groot respect voor alle verpleegkundigen en zorgkundigen, want zij doen een prachtjob!
-
- Knapste mannelijke forummer 2017
Eikes, er zit een vieze spin op mijn kamer
En God weet hoe lang die daar al zit 

Spoiler! :
Ajajaj, gewoon es op stampen of meppen met een gazet. Of vastpakken met een handoek als je het diervriendelijker wilt aanpakken, 't beestje gaat niks doenTylerXD schreef:Eikes, er zit een vieze spin op mijn kamerEn God weet hoe lang die daar al zit
Spoiler! :

"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
-
Haha ja, uiteindelijk heeft m'n pa hem vermoord met een bezemsteelHombie schreef:Ajajaj, gewoon es op stampen of meppen met een gazet. Of vastpakken met een handoek als je het diervriendelijker wilt aanpakken, 't beestje gaat niks doenTylerXD schreef:Eikes, er zit een vieze spin op mijn kamerEn God weet hoe lang die daar al zit
Spoiler! :

Zo'n schrik voor spinnen, arme jongen!TylerXD schreef:Haha ja, uiteindelijk heeft m'n pa hem vermoord met een bezemsteelHombie schreef:Ajajaj, gewoon es op stampen of meppen met een gazet. Of vastpakken met een handoek als je het diervriendelijker wilt aanpakken, 't beestje gaat niks doenTylerXD schreef:Eikes, er zit een vieze spin op mijn kamerEn God weet hoe lang die daar al zit
Spoiler! :
Wie weet wat die beestjes 's nachts uitvoeren terwijl da ge slaapt?

-
Brrr...BiGuy schreef:Zo'n schrik voor spinnen, arme jongen!TylerXD schreef:Haha ja, uiteindelijk heeft m'n pa hem vermoord met een bezemsteelHombie schreef:Ajajaj, gewoon es op stampen of meppen met een gazet. Of vastpakken met een handoek als je het diervriendelijker wilt aanpakken, 't beestje gaat niks doenTylerXD schreef:Eikes, er zit een vieze spin op mijn kamerEn God weet hoe lang die daar al zit
Spoiler! :
Wie weet wat die beestjes 's nachts uitvoeren terwijl da ge slaapt?

Zolang ze niet te groot zijn en niet op mijn kamer rond lopen, voel ik me nog redelijk op m'n gemak (En dat was dus niet het geval bij deze)
-
- Forummer van 't jaar 2017
Manmanman, als er een award voor 'Mister Naïef' bestond had ik 'm zeker gewonnen :/
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page
and here we are
you and me
on the last page
Dat ze maar gauw het aantal regerende politici afschaffen! Wist je dat er in Brussel 20 ministers bevoegd zijn voor cultuur? In Parijs is dat er maar 1! Afslanking is beter voor de begroting, het volk en de snelheid van de beslissingen...
Derstraks zag ik weer ouders die samen met hun kinderen de valies met de klaspop mochten meenemen.
Fijn weekend en veel plezier met je logée!

Altijd grappig....
Fijn weekend en veel plezier met je logée!

Altijd grappig....
Mujn ideale huis mag stilletjes zan vrijkomen op de markt. Komaaaaaan immoweb.
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.
Vrijdagavond was ik op de traptreden van de spoorwegbrug voor voetgangers uitgegleden aan het station van Ninove. De rand van de trede is van ijzer en daar ben ik met mijn knie opgevallen. Op het eerste zicht voelde ik bijna geen pijn. Als ik thuiskwam heb ik meteen mijn pyjama aangedaan omdat dat nu comfortabeler zit. Het viel al bij al wel mee: enkel een hematoom (=bloeduitstorting) met een duidelijk patroon van de ijzeren rand van die traptrede...
Die vrijdagavond was ik bijna vergeten dat ik nog naar de uitreiking moest van mijn basis EHBO attest van het Rode Kruis in Ninove! Dus moest ik opnieuw mijn pyjama uitdoen en mijn gewone kleren aandoen. We kregen daar iets om te klinken op ons attest: eerst wou ik een Witkap (bier van brouwerij Slaghmuylder uit Ninove), maar ik heb me toch een cola genomen. Ik realiseerde mij gelukkig op tijd dat ik nog altijd meedoe aan Tournée minerale deze maand. Dus ik heb al 19 dagen van de 28 dagen al zonder alcohol volbracht!
Vandaag, zondag, ben ik mijn meter nog gaan eten geven op de middag in het wzc Sint-Rafaël. Nu dat ik Sociaal Werk studeer, heb ik minder tijd om haar te bezoeken. Toch probeer ik minimaal 1 keer per week te komen... Binnenkort wil ik ook nog eens naar VG gaan in Gent.
Die vrijdagavond was ik bijna vergeten dat ik nog naar de uitreiking moest van mijn basis EHBO attest van het Rode Kruis in Ninove! Dus moest ik opnieuw mijn pyjama uitdoen en mijn gewone kleren aandoen. We kregen daar iets om te klinken op ons attest: eerst wou ik een Witkap (bier van brouwerij Slaghmuylder uit Ninove), maar ik heb me toch een cola genomen. Ik realiseerde mij gelukkig op tijd dat ik nog altijd meedoe aan Tournée minerale deze maand. Dus ik heb al 19 dagen van de 28 dagen al zonder alcohol volbracht!
Vandaag, zondag, ben ik mijn meter nog gaan eten geven op de middag in het wzc Sint-Rafaël. Nu dat ik Sociaal Werk studeer, heb ik minder tijd om haar te bezoeken. Toch probeer ik minimaal 1 keer per week te komen... Binnenkort wil ik ook nog eens naar VG gaan in Gent.
Gisteren op de bus naar huis zat het vol met pubers na schooltijd.
Op een bepaald moment ontstond er een beetje discussie waarbij de ene jonge gast boos keek en dreigend tegen de andere jongen zei:
"Pas maar op joh, ik weet je huis wél wonen!"
Oh yeah, sweet puberty....
Op een bepaald moment ontstond er een beetje discussie waarbij de ene jonge gast boos keek en dreigend tegen de andere jongen zei:
"Pas maar op joh, ik weet je huis wél wonen!"
Oh yeah, sweet puberty....