Mijn vrienden die elke keer 'Gay!' zeggen als ze iets belachelijk vinden of afkeuren...
Gisteren ging het tegen elkaar op met alle varianten die ze konden bedenken
- You cannot always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump. -
JFK schreef:Mensen die ongevraagd hun zetel achteruit zetten op een vlucht van godocharme een uurtje of twee...
Djezus man..vraag dat dan eerst eens he..Aso!
Spoiler! :
Hehe. Volgens mijn tweetalige vriendin kan ik blijkbaar heel goed argumenteren in het Frans. #trots
Mag ik u verwelkomen in de geweldige wereld van Ryanair waar je je stoelen niet eens achteruit kán zetten?
OT: Mensen die openbaar van die luide Bluetoothspeakers opstaan hebben waardoor iedereen kan meegenieten met hun muziek
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page
Nora79 schreef:Wanneer je de lijdensweg van een dierbare moet meemaken en je in een emotionele rollercoaster zit, zijn er many-many thousands shades of SHIT.
Een ganse week alleen thuis zijn en dan telkens rond 20u thuiskomen, te laat om op een deftig uur te eten te vroeg om toch maar pizza / pita te gaan halen.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)
De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
idk schreef:Na uren zoeken naar concentratie het eindelijk gevonden, zittend op de tuintafel met de voeten op de tuinstoel. ... nu is het te donker buiten
Er zijn weinig dingen die mij zo op m'n paard kunnen krijgen als traagwerkend internet en slechte software. Zeker als het iets is dat ik liefst vandaag nog zou moeten doen. Het had in 20 minuten klaar moeten zijn, ik ben er al een dik uur aan bezig. gvd.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint. Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Nora79 schreef:Blijkbaar is het panne in Outlook. Je kan geen mails bekijken of sturen.
Nou, leuk is dat!
Ik heb er net één kunnen versturen hoor!
Ik moet echt dringend naar de kapper, maar ik wil nog een week of twee wachten, want dan komt het beter uit.
Maar nu erger ik mij dood aan die stomme krullen
Wall schreef:Ik kan me niet herinneren wanneer ik het laatst nog eens iets voor mezelf deed. Altijd die druk en van hot naar her gesleurd worden. Ik heb het even gehad.
Dan weet je wat je te doen staat, Wall. Volgende zondag 0 tijd op wjnh + jezelf eens in de spotlights zetten. Blijf desnoods de ganse dag in je bed met een op vrijdag ontvangen cadeautje voor jezelf van bol.com en een magisch glas passoa met een tuckoekje of 20 erbij. Geniet ervan!