Uuuugh ik kon net die irritante baarmoederhalsschimmelmug (voor een mug is dit een kei groot scheldwoord!) doodkloppen met mijn hand maar uit respect voor de muur klopte ik niet te hard, waardoor het ongedierte alsnog de kans kreeg om op tijd te ontsnappen.
Pancake schreef:Deze seut moest opzoeken wat paddo's waren, dus dat volstaat wel als antwoord zeker?
Hehe. Braaf zo.
Ik gebruik nooit paddo's, behalve voor spaghettisaus. Dan waan ik me soms een beetje het vliegend spaghettimonster.
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
En ik maar die lange treinrit doen! (Samen met sterretje, TylerXD en Coincidence (hopelijk heb ik de forumnamen juist) dus het was wel gezellig )
Ik had mijn perongeluk de foute treinuren doorgegeven aan mi madre dus aan het einde kreeg ik boos telefoontje 'Hoezo gij bent daar nog??!' Gelukkig wilde ze mij toch komen halen van het station, danku mama
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page
Dries schreef:En ik maar die lange treinrit doen! (Samen met sterretje, TylerXD en Coincidence (hopelijk heb ik de forumnamen juist) dus het was wel gezellig )
Ik had mijn perongeluk de foute treinuren doorgegeven aan mi madre dus aan het einde kreeg ik boos telefoontje 'Hoezo gij bent daar nog??!' Gelukkig wilde ze mij toch komen halen van het station, danku mama
Ik ben begonnen met mijn valies te maken voor Kenia/Tanzania, spanneeend! Eigenlijk gewoon alles centraliseren op een bureau om dan binnen een week of twee in een valies te proberen te krijgen
Ik ben hier veel te lang niet meer geweest! Druk, druk, druk dat mijn leven tegenwoordig is. Gelukkig was er gisteren de meeting nog om jullie even allemaal te zien.
Wall schreef:Ik ben hier veel te lang niet meer geweest! Druk, druk, druk dat mijn leven tegenwoordig is. Gelukkig was er gisteren de meeting nog om jullie even allemaal te zien.
en ook wel
En ik moet slapen, maar ik heb zoveel beters te doen en ik wil morgen niet gaan werken omdat het vandaag zo stom was!