Paardrijden

Ook al wordt er wel eens beweerd dat holebi's helemaal niet sportief zijn, durven we het aan! "Sport" er op los!
Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Paardrijden

Bericht door Aap in een Potje » 17 dec 2013 12:42

Ik mis het best wel..
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

carineken
Regular user
Regular user

Bericht door carineken » 19 dec 2013 18:55

Ben dinsdag nog maar eens van mijn pony gevallen haha.
ik ben stiekem super verliefd

Secret2
Experienced user
Experienced user

Bericht door Secret2 » 14 apr 2014 00:20

Na toch al een vijftal jaar niet meer op een paard te hebben gezeten, zou ik heel graag terug beginnen paardrijden. Ik had vroeger eigen pony's en paarden en heb ook een tijd wedstrijden gereden (LRV), maar ben nu op zoek naar een manege waar ze lessen op deftig niveau geven. Tips voor maneges in het Leuvense zijn meer dan welkom :)!
"Not all girls are raving, bloody lesbians, you know!"
- "That is a misfortune I'm perfectly well aware of."
(The Killing of Sister George)

fade
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door fade » 01 mar 2015 17:32

Hier eentje die van haar 4 jaar ongeveer tussen de paarden loopt.
Ze zijn mijn leven geworden inmiddels :). Ik ben vroeger zoals elke jonge ruiter begonnen aan dressuur... eigen pony... eigen paardje... inmiddels heb ik mijn zielsmaat al 13 jaar bij me (wat gaat de tijd snel). Momenteel leer ik af en toe een paardje bitloos of op neckrope op voor anderen en ben ik bezig aan de beginselen van Working equitation (volledig verloren voor de sport).
Ik hoop dat mijn toekomstige wederhelft ook een zwak heeft voor paarden :) ... maar haar moet ik helaas nog tegenkomen. De vrouwelijke lesbische paardenvrouwen zijn blijkbaar dun gezaaid.

Momenteel ben ik wel wat op zoek naar wat "paardenvrienden" in de buurt van Gent :). Dus wie weet zitten er hier op dit topic? ;)
Het gras groeit niet sneller door aan de sprietjes te trekken.

boy20
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door boy20 » 03 mei 2016 09:44

ik rij niet meer, omdat ik niemand heb in mijn leeftijd om mee te rijden

sprankeltje
New user
New user

Bericht door sprankeltje » 28 mei 2016 20:42

Ik rijd nu vier jaar paard. Ik zou er nooit mee kunnen stoppen, dan zou ik niets meer hebben om naa uit te kijken (behalve het geweldige WJNH-forum dan :P)
Ik heb ook weleens het gevoel dat de lesbiennes liever voor andere hobby's gaan, maar ieder z'n ding.
Het moment dat je beseft dat een stel tieten prachtig is

sprankeltje
New user
New user

Bericht door sprankeltje » 05 aug 2016 16:09

En weer een niveautje omhoog gegaan :woot:
En ik maar denken dat ik geen vooruitgang boek...
Het moment dat je beseft dat een stel tieten prachtig is

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 15 aug 2016 22:06

sprankeltje schreef:En weer een niveautje omhoog gegaan :woot:
En ik maar denken dat ik geen vooruitgang boek...
Nu ben ik wel benieuwd, paardrijden werkt met niveau's? :hmm:
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

DezeNaam
New user
New user

Bericht door DezeNaam » 05 nov 2016 18:24

Hier ook een paardrijdende gay. xp Heb inderdaad ook wel de indruk dat je het stereotype lesbienne niet snel tegenkomt in de paardenwereld.
Zelf rij ik ondertussen al 12-13 (?) jaar en heb ondertussen al even een eigen paard dat momenteel aan de Kattevennen staat. Al ga ik heel waarschijnlijk opzoek gaan naar iemand die halve stal wilt doen want hij is echt al zijn spieren aan het verliezen doordat ik er zo weinig mee doe. /= (Staat wel 24/7 op de wei gelukkig!)
"Beware that, when fighting monsters, you yourself do not become a monster.
For when you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you."

Djamie
New user
New user

Bericht door Djamie » 07 feb 2018 11:27

Het zijn in eerste instantie vooral meisjes die starten met paardrijden. Dat komt door het zogenoemde moederinstinct - een gedragspatroon dat maakt dat meisjes graag met poppen spelen en willen paardrijden voor het 'zorgen voor' gevoel. Daardoor zijn er eerst minder jongens die met paardrijden starten.
Maar na een tijdje blijkt al gauw dat paardrijden eerder een wat ruwe sport is met pijnlijke valpartijën, veel kracht enz. Vandaar dat de meeste van die meisjes weer stoppen. De jongens die begonnen, begonnen voor heel andere redenen met paardrijden. Zij zaten al veel dichter bij de werkelijke aard van het paardrijden en zij zijn dan ook minder snel ontmoedigd. Die jongens stoppen ook niet zo gemakkelijk, en zij zijn het die je dan later op jumpings ed. ziet.

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 07 feb 2018 13:28

Djamie schreef:Het zijn in eerste instantie vooral meisjes die starten met paardrijden. Dat komt door het zogenoemde moederinstinct - een gedragspatroon dat maakt dat meisjes graag met poppen spelen en willen paardrijden voor het 'zorgen voor' gevoel. Daardoor zijn er eerst minder jongens die met paardrijden starten.
Maar na een tijdje blijkt al gauw dat paardrijden eerder een wat ruwe sport is met pijnlijke valpartijën, veel kracht enz. Vandaar dat de meeste van die meisjes weer stoppen. De jongens die begonnen, begonnen voor heel andere redenen met paardrijden. Zij zaten al veel dichter bij de werkelijke aard van het paardrijden en zij zijn dan ook minder snel ontmoedigd. Die jongens stoppen ook niet zo gemakkelijk, en zij zijn het die je dan later op jumpings ed. ziet.
Ik denk dat je nu zelf stereotiep begint te denken en je 'waarschijnlijke' ideeën hier dan neerpent.
Ik zal zeker niet alles meteen ontkrachten, maar ik ben niet akkoord met je doorsnee bericht.
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Eveline93
New user
New user

Bericht door Eveline93 » 26 aug 2018 20:51

Amazone sinds mijn 5e levensjaar - nu dus 20 jaar geleden :D
Nu moet ik zeggen dat de paardensport toch wel behoorlijk word overspoeld met meisjes?
Lesbische meisjes daarentegen, nog niet vaak gespot ! (spijtig genoeg :( )
Over het algemeen zijn de gay-jongens meer in de dressuur te vinden, dat wel :D

Maar dus.. bij deze is er al één bi-amazone meer bekend binnen LRV/VLP/... :lol:

Ilked
New user
New user

Bericht door Ilked » 29 okt 2018 13:46

Hey!

Ik ben Ilke & nieuw op dit forum!
Ook ruiter in hart en nieren en op zoek naar andere holebi's die eens samen willen gaan rijden!

Plaats reactie