Provincie West-Vlaanderen
-
- New user
- Geslacht: Man
Re: Provincie West-Vlaanderen
Oudenburg (tussen Brugge en Oostende) Werkende in Kortrijk 

"Not all those who wander are lost;"
~I Don't Fall In Love With A Gender, But With A Person~
~I Don't Fall In Love With A Gender, But With A Person~
-
- Experienced user
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Welkom terug mede-West-Vlaming!Loewieze schreef:Terug van een hele tijd weg geweest. Onder een andere Alias weliswaar![]()
Ik weet niet goed wat ik hier terug kom zoeken, ik zie wel waar het forum me brengt...
Ik begrijp het, zelf heb ik ook soms periodes dat ik teruggrijp naar dit forum, terwijl ik soms weken, maanden, jaren,.. er niet opkom.
Groet!
JupMevrouw Burton schreef:Welkom terug mede-West-Vlaming!Loewieze schreef:Terug van een hele tijd weg geweest. Onder een andere Alias weliswaar![]()
Ik weet niet goed wat ik hier terug kom zoeken, ik zie wel waar het forum me brengt...
Ik begrijp het, zelf heb ik ook soms periodes dat ik teruggrijp naar dit forum, terwijl ik soms weken, maanden, jaren,.. er niet opkom.
Groet!

If feelings would have brains
Hallo,
ik zou graag wat nieuwe mensen leren kennen in West-Vlaanderen.
dus... stuur me gerust een berichtje
groetjes!!
groetjes!!
ik woonde vroeger ook in Groot ZedelgemMmm schreef:@ Meimeisje (die zich afvroeg of er niemand in GROOT-Beernem woonde)
Ik woon niet zo ver, in GROOT Zedelgem namelijk(en er woont familie van me in Oedelem)

Hey MaDu
Welkom erbij! Hier zit je in elk geval op de juiste plaats als je mede-West-Vlamingen wil ontmoeten
Welkom erbij! Hier zit je in elk geval op de juiste plaats als je mede-West-Vlamingen wil ontmoeten

-
- Moderator van het jaar 2017
Hoi MaDuMaDu schreef:Hallo,
groetjes!!
Welkom op het forum alleszins.
Groetjes Florre
- De stilte ging stilletjes weg -
- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-
- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-
Hey! Ben nieuw hier, heb me juist geregistreerd. Dus weet nog niet zo goed hoe dit in mekaar zit,
iemand nog tips?
iemand nog tips?
Hey Niene
Welkom erbij! Je kan altijd een topic openen in de inkomhal als je jezelf wat uitgebreider wil voorstellen
Voor de rest kan je zeker ook wat lezen en reageren op reeds bestaande topics. Je zult hier wel snel je weg vinden!
Groetjes
Welkom erbij! Je kan altijd een topic openen in de inkomhal als je jezelf wat uitgebreider wil voorstellen

Groetjes
Hoi,
Iemand van de omgeving Kortrijk?
Iemand van de omgeving Kortrijk?

Girls wanna have fun ... and I'm a girl 

-
- Forum addict
Re: vraag
Hoi,
Voor dergelijke onderwerpen kan je beter in "de inkomhal" zijn. Daar kan je jezelf voorstellen... en is er een topic per provincie - waar je dan ook mensen uit je streek kan leren kennen
Voor dergelijke onderwerpen kan je beter in "de inkomhal" zijn. Daar kan je jezelf voorstellen... en is er een topic per provincie - waar je dan ook mensen uit je streek kan leren kennen

-
- New user
- Geslacht: Vrouw
Ik woon in Brugge, nog niet heel lang out gekomen voor mijn geaardheid, maar ben dus lesbisch. Heb het er nogal wat moeilijk mee ondanksbht feit dat ik 32 jaar ben. Bij deze, iemand tips?
In Brugge heb je PAL (punt andere lijn) en anders ben je ook altijd welkom op forummeetings (al heb je wel net eentje gemist). In elk geval ook welgekomen op het forum!
Hey allemaal! Ik ben nieuw op dit forum. Ik dacht ik registreer me en zie wel wat er van komt.
Ik woon in West-Vlaanderen dus deze plaats leek me ideaal voor mijn eerste bericht
Ik woon in West-Vlaanderen dus deze plaats leek me ideaal voor mijn eerste bericht

Welkom erbij, Oltha! Van waar ergens in West-Vlaanderen ben je?
Dankjewel Wall! Ik ben van regio Kortrijk.
Afkomstig van Middelkerke, zon en zee en strand (of op dit ogenblik toch 2van de 3)
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.
nog mensen die in omgeving van waregem wonen?