Hier kun je alles kwijt over:
De Jupiler League
De lagere klassen
De Rode Duivels
Het internationaal voetbal
Het Buitenlands voetbal
De Champions League
De UEFA League
etc
Afgelopen voetbalmaand in een notendop:
Hoera club!
Auwtch, Cyprus (het begon zelfs saai te worden).
Ik ben meer aan het kijken naar hoe lang we nog moeten volhouden, dan naar het voetbal, Israël.
Hoera, een vrouw die analyseert. Hoera, Imke Courtois!
Perdrix schreef:Afgelopen voetbalmaand in een notendop:
Hoera club!
Ik ben meer aan het kijken naar hoe lang we nog moeten volhouden, dan naar het voetbal, Israël.
Ik vond Imke niet echt als meerwaarde overkomen. Ik begrijp al het lof niet zo.
Ze verdienden het eigenlijk echt niet om te winnen gisteren. Het spijt me zelfs wat voor Israël.
Perdrix schreef:Afgelopen voetbalmaand in een notendop:
Hoera club!
Ik vond Imke niet echt als meerwaarde overkomen. Ik begrijp al het lof niet zo.
Ze verdienden het eigenlijk echt niet om te winnen gisteren. Het spijt me zelfs wat voor Israël.
Gho, het is een mooie start om over de grenzen van het geslacht te gaan kijken. Bij het WK probeerden ze dat ook al voorzichtig door wat Red Flames in het publiek te zetten en die dan te interviewen.
Ik vind dat ze dat zeker niet slecht gedaan heeft. Het was wat afwachtend, dat wel. Maar dat lijkt me ook niet abnormaal als je in zo'n mannenwereldje gegooid wordt.
Ivoorkust was inderdaad meer dan een maatje te klein, maar toch leuk hoe hun supporters bij een 7-0 achterstand nog gewoon staan te dansen in de tribunes
Asubuhi schreef:Wel benieuwd naar de 'betere' matchen!
Volgens mij is de eerstvolgende topper deze vrijdag: USA - Zweden (met Sundhage, de vroegere coach van de USA).
Als ik het mij goed herinner, denk ik dat Zweden de laatste confrontatie gewonnen heeft.
Spoiler! :
Voor de geïnteresseerden: te volgen op Eurosport om 2uur, helaas.
Voor andere topconfrontaties zullen we -naar mijn mening- nog moeten wachten tot volgende rondes.
Niet dat de overigen niet interessant zijn...
- The journey of a thousand miles begins with one step -
Hopelijk moeten de Rode Duivels niet lang meer spelen onder Wilmots. Goede motivator: ja, goede coach: nee. Dan nog eens die bijkomende arrogantie. Van iemand die als coach al faalde bij STVV zou je verwachten dat hij toch net iets minder noten op zijn zang zou hebben.
Het WK vrouwenvoetbal heb ik nog niet echt gevolgd. Al kijk ik wel uit naar de matchen van Brazilië en Duitsland.
Peanut schreef:Hopelijk moeten de Rode Duivels niet lang meer spelen onder Wilmots. Goede motivator: ja, goede coach: nee. Dan nog eens die bijkomende arrogantie. Van iemand die als coach al faalde bij STVV zou je verwachten dat hij toch net iets minder noten op zijn zang zou hebben.
Ook al heb ik de indruk dat het wk niet echt gevolgd wordt...
Duitsland-Frankrijk, wat was dat zeg?!
En voor de liefhebbers: Morgennacht om 1uur USA-Duitsland!!!
Oftewel, halve finale tussen nr1 en nr2 van de wereld. Oftewel, WEDSTRIJD VAN HET JAAR JONGIES!!
Duitsland heeft de twee laatste wedstrijden (eigenlijk gewoon sinds Frankrijk) niet echt veel meer laten zien. Sasic? Mittag? Alleen Maro deed af en toe nog eens een poging. Laten we trouwens niet vergeten dat Frankrijk eigenlijk in die halve finale moest staan. Maar helaas.
USA is de terechte winnaar en het is hun van harte gegund. Ze speelden uiteindelijk hun eigen fenomenale spel.
Spoiler! :
Queen Lloyd.