Frustraties, irritaties en ergernissen.
Re: Frustraties, irritaties en ergernissen.
De klantendienst van Telenet. Maar ik kan het relativeren omdat het voor de mensen die daar werken ongetwijfeld nog veel erger is dan voor hun klanten.
Life has a melody, a rhythm of notes that become your existence.
-
- Experienced user
- Geslacht: Man
misschien een beetje banaal, maar de man die vanmorgen op een overvolle trein recht tegenover mij zijn boterhammen met paté besloot op te eten had toch een neutraler beleg kunnen kiezen (vooral dan qua geur), net voor die brooddoos opengaat weet je al
brace yourself...

Happiness is but a state of mind.
Anytime you want, you can cross the state line.
Anytime you want, you can cross the state line.
-
- Forum addict
In de woordenboek van mijn gsm worden alle scheldwoorden, vloeken, woorden m.b.t. seks... allemaal weggelaten. Homo blijkbaar ook... Alsof homo iets vies is 

But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.
- J.K. Rowling
- J.K. Rowling
-
- Senior user
- Geslacht: Vrouw
Ik geraak al in mijn examendepressie. Nochtans zijn de lessen nog maar gedaan sinds eergisteren.
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare
William Shakespeare
-
- Forumkoppel 2017
Ik heb echt geen idee hoe ik de blok moet aanpakken. Ik ben gewoonweg niet in staat dagen aan een stuk te blokken, laat staan uren aan een stuk.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”
Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
-
- Forum addict
Ik zit ook al een week enkel te staren naar mijn cursussen, afwachtend op een inval hoe en waar ik best begin.
Nu heb ik weer 3 dagen waarin ik mijn pennenzak en bijgevolg fluostiften en co op kot heb vergeten.
Nu heb ik weer 3 dagen waarin ik mijn pennenzak en bijgevolg fluostiften en co op kot heb vergeten.
-
- Knapste mannelijke forummer 2017
Dan wil ik eens lekker uitslapen, en dan sms't een van mijn vrienden me wakker om kwart voor 9 

Regelmaat in de blok is belangrijk voor mij en daarbij hoort eten tussen 12.30 en 13u. Maar net zoals altijd de zondag beginnen ze er pas aan om 13u. En 't is een klomp kalkoen. Top.

-
- T-Jong begeleider
mijn uitstelgedrag in combinatie met mijn perfectionisme. Gisteren ben ik eindelijk kunnen beginnen aan een taak die morgen af moet (ik kon er eigenlijk al vroeger aan beginnen, maar uitstelgedrag) en nu wil ik verder werken en wil ik alles wat ik gisteren heb geschreven deleten omdat ik het niet goed vind (terwijl het in feite nu al goed genoeg is om de helft van mijn punten te krijgen).
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)
mister macho min 19-kamp 2008
mister macho min 19-kamp 2008
-
- I have no life
- Contacteer:
De kafkaiaanse warboel die de Belgische sociale zekerheid is (geworden).
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
-
- Forum addict
Er is weer vanalles in mijn plaats beslist achter mijn rug, en dat kom ik pas achteraf te weten wanneer ik er zelf naar vraag. Daar kan ik echt niet tegen, ben dat zo beu! Dus wat zeg ik dan? "Foert, ik kan niet."
(Den boom in! Dans l'arbre!)
Ze moeten maar eens leren dat ik een volwassen mens ben met een eigen planning en een drukke agenda momenteel. En geen klein kind meer dat automatisch met alles akkoord gaatwat hem wordt gevraagd wat voor hem wordt beslist of een schoothondje dat altijd volgt en alles doet wat er wordt gevraagd.

Ze moeten maar eens leren dat ik een volwassen mens ben met een eigen planning en een drukke agenda momenteel. En geen klein kind meer dat automatisch met alles akkoord gaat
Come quickly, I'm tasting stars!
-
- Senior user
- Contacteer:
OeiCoincidence schreef:Er is weer vanalles in mijn plaats beslist achter mijn rug, en dat kom ik pas achteraf te weten wanneer ik er zelf naar vraag. Daar kan ik echt niet tegen, ben dat zo beu! Dus wat zeg ik dan? "Foert, ik kan niet."(Den boom in! Dans l'arbre!)
Ze moeten maar eens leren dat ik een volwassen mens ben met een eigen planning en een drukke agenda momenteel. En geen klein kind meer dat automatisch met alles akkoord gaatwat hem wordt gevraagdwat voor hem wordt beslist of een schoothondje dat altijd volgt en alles doet wat er wordt gevraagd.

Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)
De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
-
- Meest begeerde vrijgezel 2017
Niemand weet dat precies in z'n eerste blok. Hoe ik mijn eerste blok heb overleefd, geen idee. En zo zijn er nog heel veel denk ikPancake schreef:Ik heb echt geen idee hoe ik de blok moet aanpakken. Ik ben gewoonweg niet in staat dagen aan een stuk te blokken, laat staan uren aan een stuk.

OT:
Ellenlange, ongestructureerde, warrige, twintigduizend keer hetzelfde zeggend maar dan op een andere manier, chirovergaderingen.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.
-
- Experienced user
Tot enkele dagen geleden zou ik Oudjaar en dus ook mijn verjaardag in Gent vieren. De vriendjes die meegingen, vinden dat nu plots toch allemaal wat te ver en gaan naar een feestje in de Kempen met allemaal 16-jarigen. Mijn andere vriendjes vieren gewoon thuis.
Dag plannen, dag fijne verjaardag!
Dag plannen, dag fijne verjaardag!

Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk
Tom Lanoye - Het derde huwelijk
-
- Forum addict
Keelpijn, hoofdpijn, slecht geslapen (en dus moe) en het internet werkt al 2 dagen niet op kot. Frustratie alom.
Spoiler! :
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
-
- Forumbeheerder WJNH
BiNDing schreef:Keelpijn, hoofdpijn, slecht geslapen (en dus moe) en het internet werkt al 2 dagen niet op kot. Frustratie alom.Spoiler! :

OT: koppijn en verdomd moeilijke lessen net voor de blok, die sowieso te kort zal zijn

-
- Experienced user
De nieuwe update van tapatalk 

-
- Regular user
Iddjust_me2102 schreef:De nieuwe update van tapatalk

-
- Meest begeerde vrijgezel 2017
Ik heb weer geen klop gedaan voor school vandaag, ondanks het goede voornemen op dit wel te doen.
Sla mij, iemand?
Sla mij, iemand?
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.
-
- Forum addict
We hebben een forumstudeerplan nodig!
En een forumjaaroverzicht (maar dat is geen negativo).
Russische Roulette met de trein: drie treinroutes mogelijk, slechts één zal me op tijd ter plaatse brengen (de NMBS kennende).
Welke neem ik?
Spannend!
En een forumjaaroverzicht (maar dat is geen negativo).
Russische Roulette met de trein: drie treinroutes mogelijk, slechts één zal me op tijd ter plaatse brengen (de NMBS kennende).
Welke neem ik?
Spannend!