Over lomp zijn en onhandigheid

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
351 berichten • Pagina 1 van 181, 2, 3, 4, 5 ... 18

Over lomp zijn en onhandigheid

Berichtdoor BiNDing » 06 okt 2013 11:47
Deed je vandaag iets lomps? Zorgde je onhandigheid voor een (grappige) situatie?
Laat hier maar achter!

Spoiler! :
Voor zover ik weet is er zo geen topic in Post-It

Ik zal de spits afbijten:

-Een paar dagen geleden probeerde ik overschot van spaghetti in een vuilbakje te kieperen, maar er bleef wat aan een vork hangen dat ik met sierlijkheid in de vuilbak in probeerde te krijgen. Resultaat: lenny's keukenmuur vol spaghetti :)

-Deze morgen wou ik mijn dagelijkse dosis suikers aanvullen door chocomelk te maken, maar vergat de koelkast dicht te doen. Super-ninja-stijl deed ik dat dan maar met mijn voet aangezien ik melk aan het ingieten was. Aangezien ik toch niet zo lenig ben als ik wou, morste ik een figuurlijke 15 liter melk de grond op, en toen kwam mama de keuken binnen. Kon ik de keuken super-kuisvrouw-stijl opkuisen :(

Dames en heren, houdt u niet in! Oplijsten die onhandigheden.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25
Geslacht: Man

Re: Over lomp zijn en onhandigheid

Berichtdoor FiduciaryBank » 06 okt 2013 12:53
Laatst bijgewerkt door FiduciaryBank op 04 nov 2013 00:03, in totaal 1 keer bewerkt.
FiduciaryBank
Senior user
Senior user

Leeftijd: 26

Berichtdoor Homba » 06 okt 2013 13:04
Ik viel deze week bijna flauw door de hoeveelheid bloed die uit mijn vinger stroomde nadat ik me had gesneden aan een plastieken deksel van een wegwerppotje met broodbeleg, gelijkaardig aan het onderstaande.

Afbeelding
Homba
Experienced user
Experienced user

Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Pancake » 06 okt 2013 13:17
Dit is een topic naar mijn hart... :love:

OT: heel sierlijk een pizza uit de oven halen, ninja-style (zoals BinDing hierboven) de oven dichtdoen met het bord pizza vast en dan het bord laten kantelen en de pizza (met bovenkant naar beneden...) laten vallen op de grond. En alsof het nog niet genoeg was mij ondertussen verbranden aan de oven zelf...
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21

Berichtdoor Samotex » 06 okt 2013 13:19
Ik ben bijzonder onhandig en ook nog eens linkshandig. Als ik alleen eet, hoop ik dat er nooit camera's staan of je hebt de beste komische film allertijden. In gezelschap let ik er wel op, maar het kost moeite en dan word ik nerveus.
Heb het al gehad dat iemand op foto verliefd werd op mij, maar IRL zei: je bent zo lomp. Als ik naar de serie Miranda kijk, zie ik een beetje het vrouwelijke equivalent van mezelf.
Ben ook altijd beter geweest in krachtsporten dan in lenige zaken.
Samotex
Senior user
Senior user

Berichtdoor cerclezot » 06 okt 2013 13:37
Ik zou wekelijks om niet te zeggen dagelijks in dit topic terecht kunnen komen.

Het zakje met kleingeld laten vallen en natuurlijk als het openstaat zodat al het kleingeld op de grond ligt.
cerclezot
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 31

Berichtdoor Springbal » 06 okt 2013 16:51
ooit op stage mijn vinger venijnig gevlimd tijdens het openen van een ampul, of een deel van de ampul (gelukkig zoutoplossing) in mijn oog krijgen omdat ik de spuit in allerijl "purgeerde", toen ze in de ampul zat of die ene keer toen er blijkbaar iets mis ging bij het injecteren van de medicatie in een infuuszak, ik de spuit even moest lossen (hand wisselen) en die schoot er uit. Maar voor de rest valt de stage en mijn bloopers wel mee. Denk ik.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Sage » 07 okt 2013 10:12
Ik heb gisteren mijn (nogal grote) tas chocolademelk omver gegooid toen ik iets wilde nemen dat aan de andere kant van de tafel stond. Alles over de tafel en mezelf heen. Het was nogal warm, met als gevolg dat ik mijn bovenbeen verbrand heb. Mijn tafelkleed was ook nog eens wit, waardoor er nu een grote bruine vlek op zit die er niet meer uitgaat, dus ik kan het weggooien.
If ignorance is bliss, why aren't there more happy people in the world?
Sage
Regular user
Regular user

Leeftijd: 29

Berichtdoor bieke007 » 07 okt 2013 18:11
Op dit moment kan ik niet direct iets bedenken. Maar ik ben echt heel onhandig. Ik doe vaak dingen om goed te doen maar meestal sneuvelt er iets. Toen ik laatst stofzuigde heb ik het haakje waarmee je de stofzuigbuis aan de stofzuiger kan hangen kapot gedaan.
every new beginning comes from some other beginning's end
bieke007
I have no life
I have no life

Berichtdoor BadWolf » 07 okt 2013 18:25
Ik heb toevallig op iemands hoofd geslagen met een stok... en dat is allemaal lenny's schuld :p
BadWolf
New user
New user

Berichtdoor Autumn » 07 okt 2013 18:56
Toen ik een flantaart uit de auto moest halen die op een rooster lag omdat ze nog warm was, heb ik ze voor de helft op de grond laten vallen en voor de helft tegen me aangedrukt.

Er sprong een meisje op mijn voet en toen ik op haar voet sprong, heb ik mijn enkel gebarsten. Zij had niets.

Net voor een feest ging ik bij mijn ouders nog wat babbelen, ik ging op het aanrecht zitten (ja, een aanrecht dient niet om op te zitten) en had niet gezien dat er een tas koffie stond. Resultaat: mijn kleedje vol koffie. Net. Voor. Een. Feest.

Terug naar je tafel lopen nadat je je bord gevuld hebt aan het buffet, het opstapje naar de zaal niet zien en vallen.. Je kleedje onder het eten, je bord in scherven en iedereen die denkt 'hoe doet ze het toch'.

En dan uiteraard: iets zeggen in de aard van 'oh my god weet je het al over die persoon'
terwijl die persoon achter me staat.

...
Autumn
Regular user
Regular user

Berichtdoor Pancake » 07 okt 2013 19:42
Autumn schreef:En dan uiteraard: iets zeggen in de aard van 'oh my god weet je het al over die persoon' terwijl die persoon achter me staat....

Zooooo herkenbaar! OT: Vandaag mijn fiets opgepompt (zonder hulp, I'm a man!!!) en maar blijven pompen tot ik me realiseerde dat er een lek in zat. 10 minuten lang!
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21

Berichtdoor herman frodiet » 07 okt 2013 19:58
In een overvolle aula een trede missen en wat lager vallen, om dan recht te staan en te kijken of niemand iets heeft gezien.

Samen koken met mijn beste vriend is ook altijd geniaal. Ik ben lomp en hij is nog lomper en dan steken we elkaar aan. De laatste keer hadden we ons net een tas thee uitgegoten, zoeken we in de kast de spaghetti, valt de bouillon en de bloem, recht in onze tassen thee.
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008
herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Leeftijd: 28

Berichtdoor mei_meisje » 07 okt 2013 20:07
Mijn muffins (uit zo'n traytje) zijn ooit omgekeerd in mijn oven op de vuile grond gevallen.
Ik laat regelmatig dozen vallen, één keer zelfs met bonen. Bonen overal.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
mei_meisje
I have no life
I have no life

Berichtdoor Berly » 08 okt 2013 19:46
Ik ben hééél lomp... Maar een greep uit de voorbije week:

Op het werk een stuk vlees laten vallen zonder te zien en uitslieren over da stukje, terwijl de mensen in de winkel naar je staan te kijken...

Op dat zelfde werk (bediening beenhouwerij in warenhuis): nen bak vol-au-vent uitnemen en die willen terug steken, en met mijn vinger tussen die bak en de bak prepare zitten.. Gevolg blauwe vinger.. Gelukkig is het koud op mijn werk en kon ik zo mijn vinger koelen op de 'aluminium' toonbank

Ik heb een eenwieler en katastrofe toonde hoe ze ermee kon rijden als ze iemands schouder vast had, dus ik doe het zelfde. Zeg ik kei trots: ja, ik kan het zelf zonder vastnemen. Pak ik muurtje vast, muurtje los... BAF recht voorover op de grond.. Gevolg lichtjes blauwe knie, een geschaafde knie, pijnlijke voet en twee pijnlijke handen :p

En dan vandaag ging ik op katastrofe's kot gaan koken, maar had het mes boven vergeten, neem ik maar zo'n mes-achtig iets uit de kotkeuken.. Snij ik dan de patatten en ook in mijn hand... En dat terwijl katastrofe en een ander kotstudent stonden te kijken -.-
Berly is back!
Berly
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Préttiggestoord » 08 okt 2013 19:51
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. Maar deze dus wel.
Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Leeftijd: 22

Berichtdoor Kat » 08 okt 2013 20:06
Me zonet gesneden aan mn zilverdraad.. En vandaag n boortje in mn hand gehad (gelukkig niet in geboord).
Kat
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor mei_meisje » 08 okt 2013 20:13
Oja op mijn vingers kloppen ipv de nagel in het hout
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
mei_meisje
I have no life
I have no life

Berichtdoor Liro » 08 okt 2013 20:35
Grappig topic :)

Ik heb het laatst nog eens een poging ondernomen tot huiselijkheid: samen met een vriendin confituur en siroop maken.. Hete siroop moest in fles met een trechter, maar de trechter was uiteraard net te groot voor de flessenhals.
Geen probleem, Liro zou de trechter wel vasthouden. Mijn vriendin giet de siroop in de trechter, maar net ietsje te enthousiast en dat begint te borrelen. Ik slaak een (uiteraard zeer mannelijke) gil en gooi die trechter uit mijn hand, vriendin schrikt en schreeuwt ook en lost daarbij het keteltje..
Eindresultaat: ik heb toch nog dat hete goedje op mijn hand, mijn sokken hadden een rood kleurtje gekregen en we konden het tevens vanaf de vloer tot letterlijk aan het plafond opkuisen.

Ik doe niet meer aan huiselijkheid, dat suckt echt..
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.
Liro
Senior user
Senior user

Leeftijd: 33

Berichtdoor JFK » 09 okt 2013 08:45
Op het filmfestival had ik na de film zodanig veel dorst dat ik op de receptie het eerste nam dat ik te pakken kreeg en in één slok uitdronk.Puur uit noodzaak.

Het bleek whiskey te zijn...
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

351 berichten • Pagina 1 van 181, 2, 3, 4, 5 ... 18

Keer terug naar Post-It!