Geen idee, ik vermoed ergens in september ofzo.Bart_D schreef:Oh, een echte must see.Dan91 schreef:
Benieuwd hoe Naomi Diana zal neerzetten, Biopics vind ik altijd leuk:pWanneer komt hij uit?
En Henry Cavill

Geen idee, ik vermoed ergens in september ofzo.Bart_D schreef:Oh, een echte must see.Dan91 schreef:
Benieuwd hoe Naomi Diana zal neerzetten, Biopics vind ik altijd leuk:pWanneer komt hij uit?
Omg. Ik ook!Cupcakeje schreef:
Percy Jackson - The Sea Of MonstersIk kijk er echt ongelofelijk naar uit! Hij is voor augustus
Ooooh Orange is the New Black is zooo goed, het gaat je niet teleurstellen. Ik wou dat ik het nog niet uitgekeken had. En Laura Prepon *swoon*Disco Trut schreef: ...en dan is er nog Hannibal, Arrow, Luther, Orange is the New Black, Bomb Girls en veel andere series die op zichzelf al uit zijn of al aan een verder seizoen staan of staan te beginnen, maar die ik nog volledig moet (beginnen) kijken.
Iemand had me verplicht te kijken, maar ik ben ook gestopt. Vooral omdat ik het zo bizar vond dat die journaliste zomaar in elke crime scene kon binnenbreken. Hannibal was inderdaad cool, maar ik werd de hele tijd afgeleid door de journaliste haar stealth skills, waardoor het onmogelijk werd een aflevering volledig te bekijken zonder af en toe te pauzeren en verward mijn hoofd te schudden.NeW2 schreef:Hannibal ben ik middenweg gestopt. Hannibal's suave kan Will zijn irritantheid niet overtreffen. De afleveringen zijn ook zo monotoon.Disco Trut schreef: ...en dan is er nog Hannibal, Arrow, Luther, Orange is the New Black, Bomb Girls en veel andere series die op zichzelf al uit zijn of al aan een verder seizoen staan of staan te beginnen, maar die ik nog volledig moet (beginnen) kijken.
Er komt vanavond een nieuwe trailer van Caching fire! SUpper stoked!!!WildeChase schreef:Super opgewonden om Catching Fire en City of Bones te zien! Boeken waren inderdaad geweldigPeterpan schreef:Ook: Catching fire, divergent en the mortal instuments: city of bones.
Ik heb de boeken gelezen. De films worden geweldig.
Ik kijk ook uit naar Wolverine met geweldige Hugh Jackmann.
Orange is the new black is echt leuk.Ketnetkick schreef:Als ik ooit eens tijd vind moet ik beginnen aan Orange is the new black en House of cards! Ik heb de trailers van het 2013-14 seizoen in de VS nog niet gecheckt, en da's maar goed ook, want dan wil ik binnenkort weer 20 pilots kijken.
Ik wacht wel op de nieuwe seizoenen van Mad Men, Boardwalk Empire, Homeland, Scandal en Revenge. En natuurlijk Modern Family en The Middle!
Iiiih!Also, in this movie, everything is LEGO. Said Miller, "The explosions are LEGO, the water is LEGO undulating, everything is processed LEGO pieces, it's crazy."
ben ik dan zo ongeveer de enige die (na het bekijken van 5 afleveringen) Orange is the new black toch niet zo'n topserie vind?NeW2 schreef:Ooooh Orange is the New Black is zooo goed, het gaat je niet teleurstellen. Ik wou dat ik het nog niet uitgekeken had. En Laura Prepon *swoon*Disco Trut schreef: ...en dan is er nog Hannibal, Arrow, Luther, Orange is the New Black, Bomb Girls en veel andere series die op zichzelf al uit zijn of al aan een verder seizoen staan of staan te beginnen, maar die ik nog volledig moet (beginnen) kijken.