Disco Trut schreef:Welke fysieke, karakteristieke of scholastieke eigenschappen zorgen ervoor dat jij zegt: "Danku, maar nee, danku" ?
De totale afknappers, met andere woorden.
En posten maar!
Disco Trut schreef:Welke fysieke, karakteristieke of scholastieke eigenschappen zorgen ervoor dat jij zegt: "Danku, maar nee, danku" ?
De totale afknappers, met andere woorden.
Ik bedoelde het vooral als mensen die denken dat ze alleen leven, andere perspectieven niet kunnen overdenken, waarderen enz... Vooral gekenmerkt door de traditionele uitspraak problemen ontplof maar.Liro schreef:Daaraan misschien niet volledig tegengesteld, maar toch: planners.
True, maar het geheel van die scene vond ik nog best een turn-ondr_kat schreef:Ik vind een kreunende vrouw geweldig opwindend,maar wanneer het van het gehalte van Gabriella uit Perugia Italy zou worden,denk ik toch dat ik enigzins zou afkoelen.
Voor wie nu niet weet wat ik bedoel : Lip Service Season 2,ep 3 rond de 30 min in de aflevering
Ik volg volledig je mening.Lawstudent schreef:Seksuele bekrompenheid. In de zin van er niet open over te zijn alsof het iets is waarover je je moet schamen, ook nooit iets nieuws willen proberen, het zelf niet willen bespreken.
Zo jaren 2000 lesbo...Salomon schreef:Een duimring![]()
Al die sexy indie boy kapsels komen er ook niet vanzelf, hoor.Salomon schreef:En misschien een beetje vreemd, maar: iemand die gel/wax/whatever in zijn haar doet. Hoe meer hoe erger, uiteraard.
Gelukkig ben ik daar ook al niet zo'n fan van.Mr Face schreef:Al die sexy indie boy kapsels komen er ook niet vanzelf, hoor.Salomon schreef:En misschien een beetje vreemd, maar: iemand die gel/wax/whatever in zijn haar doet. Hoe meer hoe erger, uiteraard.
²!siegie schreef: Nog: niet zelfs maar een beetje Frans kunnen.