Herbal Essences.Préttiggestoord schreef:Hoe zie je dat dan bij vrouwen?kukuxumusu schreef:Ik ben toch blij dat je aan een vrouw niet zo gemakkelijk ziet dat ze opgewonden is. Je kan het wel zien, maar dan moet je zelf al goed aan het kijken zijn.
Voor de duidelijkheid, ik kijk niet expres. Of toch bijna nooit.
Groepsdouche (voor jongens)
- Hades
- Experienced user
- Geslacht: Man
Re: Groepsdouche (voor jongens)
Their nipples explode with delightPréttiggestoord schreef: Hoe zie je dat dan bij vrouwen?

Ik denk trouwens dat je dat ook kunt zien aan lichaamshouding en wellicht wordt het ook iets donkerder door doorbloeding daar beneden. Maar dan moet je wel heel dichtbij staan en erop letten. (dit subtiel doen is uiteraard onmogelijk

Natuurlijk heb je ook natigheid, maar sowieso ben je nat in een douche.
Nu ik kan mij echter vergissen. Ik ben tenslotte geen expert

- kukuxumusu
- Forum addict
- Geslacht: Vrouw
Dingen die je niet kan verbergen (blik enzo kan je wel wat controleren) zijn inderdaad bijvoorbeeld stijve tepels enzo. Daluicis heeft dat goed uitgelegdDaluicis schreef:Their nipples explode with delightPréttiggestoord schreef: Hoe zie je dat dan bij vrouwen?
Ik denk trouwens dat je dat ook kunt zien aan lichaamshouding en wellicht wordt het ook iets donkerder door doorbloeding daar beneden. Maar dan moet je wel heel dichtbij staan en erop letten. (dit subtiel doen is uiteraard onmogelijk).

Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,
- BastardPriest
- Senior user
- Contacteer:
Gij weet daar verdacht veel vanDaluicis schreef:Their nipples explode with delightPréttiggestoord schreef: Hoe zie je dat dan bij vrouwen?
Ik denk trouwens dat je dat ook kunt zien aan lichaamshouding en wellicht wordt het ook iets donkerder door doorbloeding daar beneden. Maar dan moet je wel heel dichtbij staan en erop letten. (dit subtiel doen is uiteraard onmogelijk).

A church in ruin...
-
- Senior user
Ik ben nu eerlijk dat ik niet vaak onder de douche sta met meisjes, dus niet moeilijk dat ik dat niet weet heu. 

I've a confession to make. I'm straightBastardPriest schreef: Gij weet daar verdacht veel van

Spoiler! :
-
- Senior user
Serieus?Daluicis schreef:I've a confession to make. I'm straightBastardPriest schreef: Gij weet daar verdacht veel van
Spoiler! :
On topic:
Wat bedoel je daarmee? De reclame?Hades schreef:Herbal Essences.Préttiggestoord schreef:Hoe zie je dat dan bij vrouwen?
Nuja het is idd iets qua zelfcontrole.
In de sporthal sta ik praktisch 2 tot 3 maal per week in een groepsdouche.
En heb nog nooit echt iets tegen gekomen.
Kweestie et van u af te kunnen zetten
In de sporthal sta ik praktisch 2 tot 3 maal per week in een groepsdouche.
En heb nog nooit echt iets tegen gekomen.
Kweestie et van u af te kunnen zetten

Sta nu al zo lang verschillende keren per week met gasten onder de douche dat het me niets doet. Eerste keren was ik er ook wel bang voor, een erectie krijgen mocht absoluut niet. Zeker omdat het toen allemaal jongens waren die 2 of 3 jaar ouder waren, maar nu denk ik daar zelf niet meer bij na! Nooit een erectie gehad na het sporten. Mss is het fysisch onmogelijk, omdat ik dan volledig uitgeput ben 

- BastardPriest
- Senior user
- Contacteer:
Lol alsof je daar zo hard moet voor inspannenLifeError schreef:Sta nu al zo lang verschillende keren per week met gasten onder de douche dat het me niets doet. Eerste keren was ik er ook wel bang voor, een erectie krijgen mocht absoluut niet. Zeker omdat het toen allemaal jongens waren die 2 of 3 jaar ouder waren, maar nu denk ik daar zelf niet meer bij na! Nooit een erectie gehad na het sporten. Mss is het fysisch onmogelijk, omdat ik dan volledig uitgeput ben

A church in ruin...
- Springbal
- I have no life
- Contacteer:
op kamp met de medemoni's 's morgens vroeg, of 's avonds laat ook nooit een probleem. Ik bedoel dat je ongewild een stijve krijgt hé.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Point taken!BastardPriest schreef:Lol alsof je daar zo hard moet voor inspannenLifeError schreef:Sta nu al zo lang verschillende keren per week met gasten onder de douche dat het me niets doet. Eerste keren was ik er ook wel bang voor, een erectie krijgen mocht absoluut niet. Zeker omdat het toen allemaal jongens waren die 2 of 3 jaar ouder waren, maar nu denk ik daar zelf niet meer bij na! Nooit een erectie gehad na het sporten. Mss is het fysisch onmogelijk, omdat ik dan volledig uitgeput ben

- tyleroid
- Min19-begeleider
Meestal ontloop ik groepsdouches, ik zit niet in een sportclub ofzo en kom er dus heel weinig mee in contact..
Maar douchen met mijn vriend vind ik enorm leuk. erecties zijn daarbij natuurlijk geen probleem. Geen idee wat ik zou moeten doen in een groepsdouche.. koud water would be my first guess..
Maar douchen met mijn vriend vind ik enorm leuk. erecties zijn daarbij natuurlijk geen probleem. Geen idee wat ik zou moeten doen in een groepsdouche.. koud water would be my first guess..
And may the odds be ever in your favor!
-
- Senior user
Volgens mij kan je je gewoon dingen beginnen inbeelden die je afgrijselijk vindt.tyleroid schreef:Geen idee wat ik zou moeten doen in een groepsdouche.. koud water would be my first guess..
- BiNDing
- Forum addict
Aftrekken tot erectie weg is?Geen idee wat ik zou moeten doen in een groepsdouche.. koud water would be my first guess..
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
In een 'groeps'douche? Denk dat dat voor ander soort groupsdouches isbi-N-DING schreef:Aftrekken tot erectie weg is?Geen idee wat ik zou moeten doen in een groepsdouche.. koud water would be my first guess..

All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.
- tyleroid
- Min19-begeleider
Da lijkt me nu ni echt overal mogelijk..bi-N-DING schreef:Aftrekken tot erectie weg is?Geen idee wat ik zou moeten doen in een groepsdouche.. koud water would be my first guess..
And may the odds be ever in your favor!
- BiNDing
- Forum addict
'tuurlijk is het mogelijk, gewenst is een andere zaak.tyleroid schreef:Da lijkt me nu ni echt overal mogelijk..bi-N-DING schreef:Aftrekken tot erectie weg is?Geen idee wat ik zou moeten doen in een groepsdouche.. koud water would be my first guess..
Zou wel grappig zijn

24/7 vrolijk en enthousiast!
Jha ik ben geen gast fso
Maar miss moet je ze anders voorstellen snap je?
In je hoofd moet je denken aan dat ze er anders uit zien?
Weet ik veel :s ik ben een meisje

Maar miss moet je ze anders voorstellen snap je?
In je hoofd moet je denken aan dat ze er anders uit zien?
Weet ik veel :s ik ben een meisje